Store forventninger til Jesús Vallejo

10 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Meget tyder på, at det spanske forsvarstalent, Jesús Vallejo, er at finde i Real Madrid i den kommende sæson.

Han er i denne sæson udlejet til Zaragoza, hvor man også har købt ham, men den 19-årige forsvarer spåes at blive en reference i spansk fodbold over de kommende år og derfor vil Real Madrid allerede fra den kommende sæson indlemme ham i klubben, hvis man kan finde en ny klub til Pepe eller Nacho, for i Real Madrid er man bevidste om, at Vallejo har behov for spilletid og derfor kan en ny udlejning komme på tale.

Jesús Vallejo er fast mand i Zaragoza i den næstbedste spanske række, hvor han beskrives som hurtig, hovedstødsstærk og overbevisende i alt, hvad han foretager sig. Samtidig er han meget ren i sit spil og lever i høj grad på at være forudseende, frem for at begå frispark på modstanderne for at bremse dem.

Der er store forventninger til, at han sammen med Raphaël Varane kan udgøre et bomstærkt og roligt centerforsvar i fremtiden.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #2 af Dios
Nacho er Real Madrid mand, og det er han forhåbentlig også til næste sæson. Man kan ikke andet end at beundre en spiller som ham. Hvis han vil forlade Real Madrid, så skal man selvfølgelig ikke stå i vejen for det, men man skal på ingen måder opsøge et salg.
Pepé derimod er en helt anden sag. Jeg synes godt nok han har mistet meget, og faktisk alt det som gjorde ham til en af verdens bedste centrale forsvarspillere. Han fejlbedømmer utrolig mange situationer, er ikke i nærheden af hans tidligere nærkampsstyrke og har mistet sin overlegenhed i duelspillet. Derudover er jeg så træt af hans tendens til altid at ville slå en bold frem i banen, som i 9 ud 10 gange bliver mistet. Han ville være et fint 3. valg, men spøgsmålet, eller som jeg helst så det, så er tiden for alvor kommet for Varane. Det er nu han for alvor skal slå igennem, og bevare et stabilt og højt niveau, så han ikke bare skal leve på tidligere meritter og have omdømmet "verdens største talent".
Det kan samtidig give plads til spaniens største forsvarstalent, og han kan blive kørt ind sikkert og trygt ligesom Varane også blev det. Lad os nu for engang skyld satse på vores ungdomsprojekt, hvis vi vil det noget positivt. Pepé's dage er ved at være talte, hvor man også ser ham koste flere og flere mål.

Ramos, Varane, Vallejo og Nacho FTW! :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, asp3200, Roesen7, SR4, Chamartin

10 år 6 måneder siden #3 af Pelle
Undskyld mig, men er det ike snart ved at være ligegyldigt hvor mange unge talenter, vi henter til klubben? Vi får jo ikke det ud af dem, vi skal. Og det kommer vi formentlig ikke til, før der bliver indført et spilkoncept og en filosofi, som gennemsyrer hele klubben. I øjeblikket render alle rundt i hver sin retning, og det ses i den grad på resultaterne.

Beklager min pessimisme, men jeg ser absolut intet lys for enden af tunnellen.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4

10 år 6 måneder siden #4 af zigriaosmani

Pelle skrev: Undskyld mig, men er det ike snart ved at være ligegyldigt hvor mange unge talenter, vi henter til klubben? Vi får jo ikke det ud af dem, vi skal. Og det kommer vi formentlig ikke til, før der bliver indført et spilkoncept og en filosofi, som gennemsyrer hele klubben. I øjeblikket render alle rundt i hver sin retning, og det ses i den grad på resultaterne.

Beklager min pessimisme, men jeg ser absolut intet lys for enden af tunnellen.

Der vil jeg sige du tager fejl. Man kan ikke bare sige, at fordi vi henter unge spiller ind til klubben, at de aldrig vil slå til. Det er der flere beviser på, at de netop har gjort.

Jeg kan godt se det bliver svært for nogen, men jeg tror også det i den grad afhænger af deres eget dedikation. Et perfekt eksempel er netop Varane. Jeg tror netop derfor også, at Vallejo vil gør samme kunststykke. Ramos er altså ikke 25 længere, Pepe er ikke 28. Derfor er det meget naturligt, at en spiller som Vallejo vil få fast spilletid indenfor de næste to-tre år. Knægten er trods alt 19 og ikke 23. Jeg tror ikke det er helt forkert koncept Real Madrid kører, men jeg tror alle regner med det udsagn, at bare fordi Real Madrid køber unge spiller, så bliver de med det samme smidt på porten igen. Det er der mange eksempler på! Men der er sågar også eksempler som Isco Varane, Higuain og selv Marcelo, at det altså kan lade sig gøres, hvis man har den rette indstilling.

Nuvel, Marcelo og Higuain er 10 år tilbage, men man har den samme diskussion igen om 10 år igen. Jeg tror det er en superfed ide, at man går og køber unge "supertalenter", om det så vil give pote eller ej, må man tage til den tid.

10 år 6 måneder siden #5 af Pelle
Når jeg snakker unge spillere, snakker jeg om spillere mellem 16-19 år. Altså spillere der endnu ikke har slået igennem internationalt. Modsat både Varane og Isco der allerede havde gjort sig på den mellemstore scene, inden i de kom til klubben.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Leveret af Kunena Forum