Burgui: Floren, lad os spille

10 år 6 måneder siden #13 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Burgui: Floren, lad os spille

Roesen7 skrev:

SR4 skrev:

Sahinovic skrev: asp3000 skrev:

Hvis de spillere er medvirkende til vi taber point!!

Ja hvad sker der så? Morata var også medvirkende til at vi røg ud af semi-finalen i Champions League, og der er ikke sket noget udover at Zidane eventuelt gerne vil have ham tilbage.

Det er da grinagtigt, hvis man i Real Madrid er bange for at to spillere man har lejet ud, skulle kunne gå hen og tage point fra os.

Han sendte os ud i semifinalen, men har i denne sæson på ingen måde været god.
Så det er både et eksempel på hvor god klausulen er for os og hvor lidt det måske betyder at spillerne får den kamp i sidste ende.

Nu har vi altså solgt Morata, så vi bestemmer altså ikke hvilke kampe han deltager i, uagtet at vi har en tilbagekøbsklausul på ham.

Vi diskuterede ikke hvorvidt han skulle have den klausul for det kunne vi selvsagt ikke, når han var solgt. Vi diskutere blot konsekvenserne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #14 af M_linding
Hvordan kan man mene, at det er meget sandsynligt at Asensio aldrig kommer til, at starte inde for Real Madrid?

Han er jo for vild:)
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 6 måneder siden #15 af SR4

Sahinovic skrev:

asp3200 skrev:

Ja hvad sker der så? Morata var også medvirkende til at vi røg ud af semi-finalen i Champions League, og der er ikke sket noget udover at Zidane eventuelt gerne vil have ham tilbage.

Det er da grinagtigt, hvis man i Real Madrid er bange for at to spillere man har lejet ud, skulle kunne gå hen og tage point fra os.

Ja morata gjorde vi ikke endte i finalen og hvis lejesvende tager point fra os i ligaen, tada tada så vinder vi ikke ligaen...

Real Madrid, klubben der ikke lader sine to udlejede spillere spille imod dem, for hey, de kunne jo tage et point eller to fra os, det er godt nok at have en svag tilgang til tingene efter min mening.

En klub af Real Madrids størrelse burde da være fuldstændig ligeglade om spillere som Burgui og Asensio spiller imod dem, den eneste grund til at man har lejet dem ud i første omgang er fordi man ikke synes de var gode nok, og vi ser dem nok højst sandsynligt aldrig i en start 11'er for Real Madrid.

At en spiller ikke er god nok, betyder ikke at de ikke give os problemer. Og talenterne har vist de sagtens kan volde problemer på en god dag for dem.

Det er afgørende spillere, der i sidste KAN stjæle dyrebare points og Real er ikke i en situation, hvor de kan tåle det.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 6 måneder siden #16 af Sahinovic

M_linding skrev: Hvordan kan man mene, at det er meget sandsynligt at Asensio aldrig kommer til, at starte inde for Real Madrid?

Han er jo for vild:)

Illarramendi har også før startet for Real Madrid, men prøv at se det store billede i det (-:

Florentino Pérez

10 år 6 måneder siden #17 af Sahinovic

SR4 skrev:

Sahinovic skrev:

asp3200 skrev:

Ja morata gjorde vi ikke endte i finalen og hvis lejesvende tager point fra os i ligaen, tada tada så vinder vi ikke ligaen...

Real Madrid, klubben der ikke lader sine to udlejede spillere spille imod dem, for hey, de kunne jo tage et point eller to fra os, det er godt nok at have en svag tilgang til tingene efter min mening.

En klub af Real Madrids størrelse burde da være fuldstændig ligeglade om spillere som Burgui og Asensio spiller imod dem, den eneste grund til at man har lejet dem ud i første omgang er fordi man ikke synes de var gode nok, og vi ser dem nok højst sandsynligt aldrig i en start 11'er for Real Madrid.

At en spiller ikke er god nok, betyder ikke at de ikke give os problemer. Og talenterne har vist de sagtens kan volde problemer på en god dag for dem.

Det er afgørende spillere, der i sidste KAN stjæle dyrebare points og Real er ikke i en situation, hvor de kan tåle det.

Jeg synes stadig det er at gå i for små sko, og hvis de kan stjæle dyrebare point fra os, så er vi jo bare ikke bedre.

Jeg synes bare det er helt grundlæggende forkert, og hvis jeg ikke tager fejl så var der en situation hvor UEFA selv ophævede sådan en klausul i en knock-out runde i Champions League, hvilket efter min mening er ganske almindelig sund fornuft.

Men ok, lad os blive enige om at være uenige.

Florentino Pérez

10 år 6 måneder siden #18 af SR4

Sahinovic skrev:

SR4 skrev:

Sahinovic skrev:

asp3200 skrev:

Jeg synes stadig det er at gå i for små sko, og hvis de kan stjæle dyrebare point fra os, så er vi jo bare ikke bedre.

Jeg synes bare det er helt grundlæggende forkert, og hvis jeg ikke tager fejl så var der en situation hvor UEFA selv ophævede sådan en klausul i en knock-out runde i Champions League, hvilket efter min mening er ganske almindelig sund fornuft.

Men ok, lad os blive enige om at være uenige.

Hvis Real har 90% chance for at vinde hvis de ikke spiller men kun 85% chance, så vil jeg stadig foretrække de ikke spiller. Men ja vi vidst bare uenige.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #19 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Burgui: Floren, lad os spille
"- Det irriterer mig voldsomt og gør mig trist, at jeg ikke kan spille denne kamp, da man siden barndommen har drømt om at spille på Estadio Santiago Bernabéu mod Real Madrid."

Hva'? Du har forhåbentligt drømt om at spille FOR Madrid ikke imod.

Leveret af Kunena Forum