Zidane: Jeg er ikke bekymret for Cristiano Ronaldo
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Zinedine Zidane mødte i dag spansk presse forud for morgendagens kamp mod Espanyol.
Her kom han ind på følgende emner:
James i stedet for Bale:
- Det må vi se i morgen. Gareth har haft en god uge og har det fysisk godt. Han har ikke fået nogen tilbageslag og det er godt. Ideen er, at han træner med gruppen i den kommende uge.
Nedgang med det uafgjorte resultat:
- Nej, tværtimod i forhold til det, jeg har set i holdet. Det er klart at det at tabe to points er svært, for vi ønsker altid at vinde. Med den kamp vi spillede fortjente vi mere end et point. I fodbold skal vi score på chancerne og det ved vi. Men arbejdet var godt.
James:
- Jeg har bedt James om at spille godt for holdet. Han er en meget dygtig spiller med talent. Nu har han sine defensive pligter, som han skal gøre.
Første måned i jobbet:
- Jeg er glad for at være her, jeg har det rigtig godt. Men det vigtigste er at spillerne har det godt.
Benzema:
- Karim ser god ud, men man kan altid forbedre sig. Han spiller på et højt niveau. Vi har snakket sammen inden han tog til Frankrig (til en ny høring, red.) og alt er gået rigtig godt. Vi ser ham træne og spille, han er rigtig god. Hans personlige problemer bliver løst hurtigst muligt. Jeg regner med, at dette emne hurtigt er glemt.
Dommere:
- Jeg vil forsøge ikke at snakke om dem, for deres arbejde er svært og i stedet koncentrere mig om mit eget arbejde.
Espanyol:
- Vi skal starte kampen stærkt og score mål. Det er nøglen til kampen.
Isco:
- Jeg ved ikke, om han har samme niveau som mig, men han er rigtig god.
Neymar:
- Jeg har en trup på 26 spillere og jeg er glad for dem, jeg har. Jeg koncentrerer mig kun om disse ting og om kampen i morgen. Jeg går ikke ind i det, der bliver sagt udefra. Rygterne ødelægger ikke truppen, det er normalt, at I snakker om det, sådan vil det altid være, ligesom med Cristiano Ronaldo og om han rejser....det er normalt, at de ønsker ham. Det vi skal gøre er, at koncentrere os om vores arbejde.
Cristiano Ronaldo:
- Cristiano Ronaldo har ikke mistet noget. Han arbejder godt og behøvede at arbejde mere, ligesom alle andre. Jeg er ikke bekymret for ham.
Dårlig start på Estadio Benito Villamarín:
- Vores ide er denne at starte stærkt. Jeg siger, at man skal respektere modstanderen og derfor er man nødt til at være koncentreret fra start. I Sevilla skete det ikke og det kostede os to points.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Daniel skrev: Sprød kommentar i forhold til Isco.... også lidt arrogant. Men det kan jeg fandeme godt li' :-)
Sjovt, for det var nemlig grunden til jeg klikkede ind, da jeg ville skrive at det godt kunne ses negativt. Jeg ved ikke hvorfor Siempre ikke fik det med, men det skal siges, at Zidane grinte da han sagde det om Isco, og faktisk også det om Neymar :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
Daniel skrev: Sprød kommentar i forhold til Isco.... også lidt arrogant. Men det kan jeg fandeme godt li' :-)
Sjovt, for det var nemlig grunden til jeg klikkede ind, da jeg ville skrive at det godt kunne ses negativt. Jeg ved ikke hvorfor Siempre ikke fik det med, men det skal siges, at Zidane grinte da han sagde det om Isco, og faktisk også det om Neymar :)
Jeg kunne næsten forestille mig, at Zidane sagde det med et glimt i øjet - han er lidt en charmetrold jo ;-)