Zidane: Ligaen er svær, men ikke umulig

10 år 6 måneder siden #1 af BBB

På pressemødet efter at have pryglet Espanyol med 6-0 kom Zidane med flere opløftende budskaber:  "Vores mål er at gøre vores bedste i hver eneste kamp og komme til sæsonens afslutning med en mulighed for at vinde La Liga. Vi fortsætter, selvom vi ved, at vi er fire point efter, og at det måske bliver til syv [fordi Barcelona har en kamp i hånden]. Det er svært, men vi vil gøre, hvad vi skal. Der er stadig håb. Det er ikke ovre. Det er kompliceret men ikke umuligt."  

Zidane var også tilfreds med James: "Han spillede en god kamp, han arbejder hårdt, og jeg er meget tilfreds med hans performance. Ikke kun med bolden, men også uden. Når han har bolden er det let på grund af hans evner."  

Zidane roste også Cristiano Ronaldo:   "Når han ikke scorer et hattrick betyder det, at han ikke spiller godt. Det vil altid opfattes sådan, fordi vi er begyndt at forvente det af ham. Han ændrer sig ikke, fordi han har muligheden for at score, og hvad betyder det, hvis han ikke gør det engang imellem. Han er meget ambitiøs og hans mål er at fortsætte med at score mål. Han lavede et godt stykke defensivt arbejde for os i dag."  

Zidane sluttede af med udtrykke sin tilfredshed over at have sat sit fingeraftryk på holdet:   "Jeg ved ikke, om dette var vores bedste kamp, men jeg er meget glad for vores performance. Jeg ved ikke, hvad der har ændret sig, men jeg kan sige, at der er sket forandringer, og at vi er kommet tilbage. Heldigvis har jeg bragt forandringer med mig."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #2 af Siempre Madrid
Tusind tak, BBB, det gør mig vildt glad, at Madridista.dk har sådan nogen som dig!

Angående at nå op, så ser det unægtelig svært ud og Real Madrid skal stramme sig alvorligt an på udebane og begynde at levere lige så overbevisende, så kan der være håb.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4, BBB

10 år 5 måneder siden #3 af BBB

Siempre Madrid skrev: Tusind tak, BBB, det gør mig vildt glad, at Madridista.dk har sådan nogen som dig!

Angående at nå op, så ser det unægtelig svært ud og Real Madrid skal stramme sig alvorligt an på udebane og begynde at levere lige så overbevisende, så kan der være håb.

Chefen var ikke så glad for, at jeg skrev artikler (ja, ikke kun hertil :-D) kl. 3 om natten.

Flere gange igennem teksten undrede jeg mig over, hvad Zidane havde røget, og hvor man kunne opstøve sådan noget ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

10 år 5 måneder siden #4 af Siempre Madrid

BBB skrev:

Siempre Madrid skrev: Tusind tak, BBB, det gør mig vildt glad, at Madridista.dk har sådan nogen som dig!

Chefen var ikke så glad for, at jeg skrev artikler (ja, ikke kun hertil :-D) kl. 3 om natten.

Flere gange igennem teksten undrede jeg mig over, hvad Zidane havde røget, og hvor man kunne opstøve sådan noget ;-)

Du må hilse din chef og sige, at vi synes rigtig godt om det ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Leveret af Kunena Forum