Spiller-reaktioner efter Espanyol-kampen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrids spillere var naturligvis glade for sejren over Espanyol og efter kampen sagde de følgende:
Sergio Ramos:
- Jeg er glad for resultatet og over at være tilbage efter at have haft skadesproblemer i de seneste måneder. Når der sker et trænerskifte, sker der også et skifte i andre aspekter, med Zizou har vi haft en god relation siden tiden med Ancelotti og det er en respekt, som har været legendarisk i denne klub og som er en måde at motivere på. Der har aldrig været nogen mangel på respekt for de trænere, som jeg har haft og jeg har heller ikke set nogen rebelsk opførsel i truppen for at få en træner fyret.
Cristiano Ronaldo:
- Både jeg og resten af truppen behøvede at arbejde mere. Det gjorde vi, fordi optakts-sæsonen ikke var god, fordi vi rejste meget. Zizou er kommet med andre ideer og det har været bedre sådan. Holdet arbejder rigtig godt. Zizou har gjort et fænomenalt arbejde, jeg føler mig i meget bedre form. Vi vandt stort og alt var godt.
Varane:
- Vi spiller rigtig godt og har godt fat i modstanderen, især i første halvleg. Holdet er godt og vi forstår trænerens filosofi med at presse højt. Det gør alle og alle gør det godt. Det forstyrrer modstanderen. Vi har spillerne til at gøre det. Vi tænker kun på vores eget spil. Vi spiller det fodbold, vi elsker og vi kæmper til det sidste.
Jesé:
- Vi træner hårdt hver eneste dag og vi er blevet bedre i mange aspekter. Tilhængerne fortjener disse glæder og vi er taknemmelige for deres støtte. Vi skal fortsætte dette niveau i spillet, det er vigtigt. Man ved aldrig hvad der kan ske i La Liga og I Champions League er vi godt med.
Carvajal:
- Vi ønsker at vinde størst muligt over enhver modstander, selv om vi har mødt hold fra den nederste del af rækken. Vi ønsker at møde de store hold med Zidane som træner. Det var måske ikke den ideelle optakt til sæsonen, med få træningssessioner og det giver lidt tilbageslag. Inden for de næste to uger vil vi nå det optimale niveau.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
Ronaldo med stikpille.
Optaktsæsonen er ikke god for spillerne. Ikke at Perez giver to potter pis for spillernes mening. Vi skal vel til Dubai i mellemugen inden næste weekends kamp.
Der blev spillet 8 kampe i henholdsvis Australien, Kina, Tyskland, Norge og én på Santiago Bernabeu hvis jeg husker rigtigt, måske skulle man stoppe med at tude og se lidt indad og erkende at man bare har været elendig, hvilket man forresten stadig er, da en storsejr mod et elendigt og amputeret Espanyol ikke kan ændre på det faktum.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Var den nu også så slem i denne sæson?
Der blev spillet 8 kampe i henholdsvis Australien, Kina, Tyskland, Norge og én på Santiago Bernabeu hvis jeg husker rigtigt, måske skulle man stoppe med at tude og se lidt indad og erkende at man bare har været elendig, hvilket man forresten stadig er, da en storsejr mod et elendigt og amputeret Espanyol ikke kan ændre på det faktum.
Jeg ved godt, at jeg kan være pessimistisk, men hold nu op, Sahinovic.
Man skulle tro, du var røget med i et afsnit af Luksusfælden, De Unge Mødre og Singleliv på samme dag!
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
Man skulle tro, du var røget med i et afsnit af Luksusfælden, De Unge Mødre og Singleliv på samme dag!
Grineren (-:
Nå, kan du så forklare mig hvad det er jeg skal holde op med?
Florentino Pérez
Pelle skrev:
Men han har jo ret. Espanyol kampen er jo på utrolig tyndt grundlag og man skal ikke længere hen end til næste udebanekamp for at se om vi dummer os igen igen... Alle dem som jubler mod skodhold på hjemmebane bør afvente og se på udebane resultater og mod tophold. Jeg tvivler på der er forskel på 0-4 efter udebane kampen mod Barcelona.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev: Der er helt klart få forbedringer såsom at spillerne løber mere efter modstanderen. Før stillede man sig bare tilbage efter at være kommet foran 1-0 og overlod al initiativ til modstanderen. Nu jagter man mere modstanderen på deres eget banehalvdel. Spillet flyder også bedre og vi spiller lidt hurtigere. I har dog ret, det er kun elendige hold vi har overrumplet på hjemmebane. Jeg vil gerne se, hvordan tingene udvikler sig. Jeg er dog 100 gange mere optimist end under Benitez. Det lyder som spillerne er mere villige til at ofre sig for Zidane, hvilket er positivt.
Enig i alt, men vi har jo næsten aldrig haft problemer med at slå disse hold med tennis-cifre på Bernabéu, vi gjorde det under Mourinho, Ancelotti etc., det er jo nærmest bare at sætte den på autopilot, medmindre man hedder Benítez og spillerne ikke gider at spille for en. Vi har problemer med at bevare en hvis form for kontinuitet og det største problem vi har døjet med siden Del Bosque er, når modstanderen bliver bare en smule stærkere så falder vi simpelthen fra, og det bliver Zidanes store udfordring at løse. Jeg mener bestemt det er muligt med Zidane ved roret, men som jeg har sagt siden 2012, så får vi aldrig det gennembrud vi nu engang ønsker med hvis portugiser på holdet.
Siden 2003 har vi ikke været andet end et middelmådigt hold, med røven fuld af penge, som kun løser problemer med de penge vi nu engang har, til en kortsigtet uduelig plan.
Florentino Pérez