Adán: Jeg er klar
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid har endnu ikke besluttet, om man vil søge erstatning for Iker Casillas på transfer-markedet, men Antonio Adán erklærer sig parat til at overtage tjansen i målet. Det fortæller han til spansk presse:
- Hvis jeg skal spille, så er jeg klar til det. For 15 dage siden røg jeg ud med en udvisning og nu er det med en skade. Det er ikke det samme. Det er en uheldig situation, fordi dommeren allerede have fløjtet og så mister vi en holdkammerat, men sådan er fodbold.
Om sin egen indsats i Valencia-kampen, siger Adán:
- Det er klart, at det ikke var en let kamp at komme ind i, for det var en svær modstander, men jeg har trænerens tillid og jeg har også tillid til mig selv til at jeg kan gøre tingene godt. Og jeg synes, at det gik rigtig godt.
Antonio Adán har spillet 17 kampe for Real Madrid og alene i denne sæson er det blevet til syv kampe. Af de 17 kampe har han spillet fuld til i de 11 og han har indkasseret 13 mål.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- kavver
- Gæst
-
Hvad så med målet Valencia scorer, direkte på frispark - som ikke blev rettet af. Synes nu ikke det var specielt overbevisende.
Men jeg håber han kommer efter det, og får selvtillid, inden vi tørner ind i Man Utd
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen