El Confidencial: Neymar er Madridista

10 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spanske El Confidencial findes der bevis på, at Neymar er Madridista.

Beviset ligger angiveligt på Juni Calafats telefon. Juni Calafat er Real Madrids chef for talentspejderne og han har selv en fortid som talentspejder i Sydamerika og han var manden, som i 2006 bragte en kun 14-årig Neymar til prøvetræning i Real Madrid, hvilket der aldrig kom mere ud af, selv om han dengang var meget tæt på at skifte.

Siden blev Neymar og Juni Calafat gode venner og umiddelbart efter skiftet til Barcelona i 2014 skulle Juni Calafat til familiefest i Spanien, hvor han modtog en sms fra Neymar med følgende ordlyd:

- Juni, kom du godt til Spanien? Du ved, at jeg er Madridista. Hala Madrid!

Real Madrid er flere gange i de seneste måneder bragt i forbindelse med Neymar, som har en frikøbsklausul på 190 millioner €, hvilket man skal være parate til at betale.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #2 af asp3200
Ahh lidt for meget agurketid siempre trods alt
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben, Sahinovic

10 år 6 måneder siden #3 af Raul7777
Der er også beviser på, at en af vores største legender Zidane var Barcelona fan. Det samme med Isco, Øzil og Modric.

10 år 6 måneder siden #4 af Mølbat
Og jeg mener også, at der findes en video, hvor Iniesta som barn sagde, at drømmen var at spille for Real Madrid. Pointen er, at det er fuldkommen ligemeget, hvilket hold man holder med, så længe man opfører sig professionelt og spiller fint for sin klub.

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #5 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne El Confidencial: Neymar er Madridista
Uha det er ikke godt for Real
Det er altid vores loyale spiller der leger med os på banen
Vi er stoppet med at vurdere spillere på deres talent, vi vurdere dem på antal trøjer de kan sælger

Neymar som 14 årig kom til Madrid og prøvetræne i Real, jeg går udfra han var fremragende:" jeg er madridista hala Madrid"
Perez samme år ved vurderingsbordet samme med resten af bestyrelsen: "jamen han sælger ingen trøjer for os......"
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Tobiasillas.

10 år 6 måneder siden #6 af Sorensen98
Man skal vænne sig til hvor han har spillet før hvis han kommer til Madrid, det er jo det skift som er meget upopulær

10 år 6 måneder siden #7 af Friisen
Tja - det er ikke altid lige nemt og bevare seriøsiteten når man læser sådanne artikler herinde :)
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Friisen.

10 år 5 måneder siden #8 af R7CR7GB11

Tobiasillas skrev: Uha det er ikke godt for Real
Vi er stoppet med at vurdere spillere på deres talent, vi vurdere dem på antal trøjer de kan sælger

Neymar som 14 årig kom til Madrid og prøvetræne i Real, jeg går udfra han var fremragende:" jeg er madridista hala Madrid"
Perez samme år ved vurderingsbordet samme med resten af bestyrelsen: "jamen han sælger ingen trøjer for os......"

What???

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #9 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne El Confidencial: Neymar er Madridista

R7CR7GB11 skrev:

Tobiasillas skrev: Uha det er ikke godt for Real

What???

Nemlig. Det var lige det der kom ud af min mund der jeg fandt ud af at neymar har været i Real
Men næh nej vi vil heller have spillere der sælger trøjer istedet for at hente talenter og kører dem igennem Reals akademiet

10 år 5 måneder siden #10 af Sahinovic
Real Madrid tilbød ham jo netop en kontrakt efter hans lille ophold i Madrid, men han afviste den og tog tilbage til Brasilien, resten af historien kender du nok selv.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

Leveret af Kunena Forum