Bedømmelse af truppen mod AS Roma
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (47 brugere)
Hele holdet 3.2
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Dejligt at se hvordan vi er blevet et HOLD under Zidane der løber og kæmper mere for hinanden.
Sahinovic skrev: Vildt man kan give Ronaldo en 3'er, samtidig med at man giver Ramos en 5'er. Manden sælger os i to omgange, og det er kun fordi Roma er så et elendigt et hold, at det ikke bliver udnyttet.
Ligesom du ikke giver Ronaldo karakterer efter hvor mange dueller han taber, så lad nu vær med at gøre det samme med Ramos eller nogle andre forsvarspillere. Nu ved jeg godt det er sådan folk ser fodbold, fordi man er blind for alt andet end de fejl eller mål som bliver scoret. Ramos kom først på alle taklinger, og man kan ikke regne med han vinder alle sine dueller.
Han dummede sig 2 gange, men ellers kom han først på alt andet.
Ronaldo scorede et flot mål, og spillede da en fin kamp. Men han skabte intet udover målet, selvom han var vores farligste og bedste mand i offensive. Desværre siger det bare mere om Benzema og James præstationer. Han brændte hans største chance, og jeg vil ikke kritisere Ronaldo's præstation, men nu var det jo også dig der lavede sammenligningen.
Jeg kan bare ikke nævne en episode, hvor Ronaldo skaber en chance til holdet. Derimod kan jeg nævne 7-8 afgørende aktioner fra Ramos' side af.
Uden Ramos og Varane idag, så havde vi tabt kampen. De lavede begge utrolig mange fejl, og specielt i opspillet, men nu var der bare ingen Real Madrid spillere som spillede bedre end dem IMO.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
Sahinovic skrev: Vildt man kan give Ronaldo en 3'er, samtidig med at man giver Ramos en 5'er. Manden sælger os i to omgange, og det er kun fordi Roma er så et elendigt et hold, at det ikke bliver udnyttet.
Ligesom du ikke giver Ronaldo karakterer efter hvor mange dueller han taber, så lad nu vær med at gøre det samme med Ramos eller nogle andre forsvarspillere. Nu ved jeg godt det er sådan folk ser fodbold, fordi man er blind for alt andet end de fejl eller mål som bliver scoret. Ramos kom først på alle taklinger, og man kan ikke regne med han vinder alle sine dueller.
Ronaldo scorede et flot mål, og spillede da en fin kamp. Men han skabte intet udover målet, selvom han var vores farligste og bedste mand i offensive. Desværre siger det bare mere om Benzema og James præstationer. Han brændte hans største chance, og jeg vil ikke kritisere Ronaldo's præstation, men nu var det jo også dig der lavede sammenligningen.
Jeg kan bare ikke nævne en episode, hvor Ronaldo skaber en chance til holdet. Derimod kan jeg nævne 7-8 afgørende aktioner fra Ramos' side af.
Uden Ramos og Varane idag, så havde vi tabt kampen. De lavede begge utrolig mange fejl, og specielt i opspillet, men nu var der bare ingen Real Madrid spillere som spillede bedre end dem IMO.
Ronaldo og Ramos har forskellige roller på holdet, derfor kan jeg selvfølgelig ikke give Ronaldo karakter efter hvor mange dueller han har tabt. Derimod er det altafgørende når Ramos taber dueller på farlige steder. En af hans clearinger ryger direkte ud til en fri Roma spiller og har derfor fri skud på mål grundet Ramos' elendighed, og Salah kørte jo rundt med ham, dommeren redder dog Ramos i den ene situation eftersom han vælger at fløjte frispark med det samme, istedet for at afvente og se situationen an.
Jeg forstår simpelthen ikke hvad du mener med at skabe en chance til holdet? Han scorede jo et mål som han alene mand skabte med sin dribling, situationen var overhovedet ikke farlig indtil Ronaldo gjorde den farlig. Han er, til min overraskelse, faktisk også ret god i kombinationsspillet idag og træffer nogle gode hurtige beslutninger, men når man spiller ved siden af en uduelig Benzema idag, så er det da svært at skabe noget kollektivt, for slet ikke at komme ind på den evigt elendige og ideforladte James. I første halvleg kombinere han sig sammen med Marcelo igennem Romas bagerste kæde, slår et vanvittig godt indlæg inde i boksen, men boksen er fuldstændig tom da Benzema og James sover. Så jo Ronaldo skabte faktisk en del idag, men Benzema og James formåede at ødelægge det i de fleste tilfælde.
Ronaldo alene mand sørger for videre avancement idag, for hvis du lægger mærke til det så bryder AS Roma jo fuldstændigt sammen efter det første mål, og det gør så at Ronaldo har gjort det lettere for hele holdet med sin scoring. Jeg tvivler endda lidt på, om vi overhovedet havde scoret idag hvis det ikke var for Ronaldos præstation idag.
Florentino Pérez
Dios skrev:
Lad mig hjælpe dig ved at nævne oplægget til James som helt fri header forbi mål.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Ramos og Ronaldo har forskellige roller. Det ændre bare ikke på, at jeg ikke ser forskelligt på om du brænder en 100% chance, eller forære en 100% chance væk. Vi kan ikke blive ved med og leve i 90'erne og tro offensive spillere er mere værd en defensive spillere. Hvis ikke de offensive spillere hjælper de defensive, så falder kort huset jo sammen.
Synes Salah blev pakket godt og grundigt væk af Ramos. Det er klart Salah kommer frem til noget, fordi han er noget der minder om verdens hurtigste væsen. Ramos vandt jo bare samtlige dueller imod ham ligeså snart Salah ikke havde flere meter at løbe på. Ligeså snart Salah var blevet presset ud i hjørnet, og skulle tage trækket ind i banen, så mødte han Ramos og kun 1 gang kom han forbi Ramos, hvor efter Ramos så alligevel får clearet bolden med maven inde i feltet.
Ronaldo scorede et mål og spillede en god kamp. Jeg synes bare Ramos og Varane gjorde det bedre idag. De var grunden til Roma aldrig fik den 100% chance som kunne udløse et mål. Roma havde masser af chancer, men det skyldes bare ikke kun de defensive spillere. Og jeg tvivler på, at hvis ikke Ramos og Varane havde spillet sådan idag, så havde vi lukket mål ind.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Roesen7 skrev:
Dios skrev:
Lad mig hjælpe dig ved at nævne oplægget til James som helt fri header forbi mål.
Eller hans lob-pasning til Marcelo der skyder den snært forbi mål.
Eller hans 40 meterlange aflevering til James, der er tæt på at få en friløber ud af det, men får et ben i øret i stedet.
det var 3. Flere end nogen anden i hvid trøje
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu