Optakt: Risikoen er til stede
- Johnson
- Gæst
-
MadridistaPorVida skrev: Bale er real madrids kommende champions league helt. Jeg tror sku godt vi kan vinde det store mesterskabet i år, med en:
Navas
Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo
Modric - Kross - Isco
Bale - Benzema - CR7
Det mesterskab er sku større at vinde end copa del rey og la liga til sammen, HALA MADRID!!
A POR LA UNDECIMA!!!!!
Har du overhovedet set Real Madrid spille i år?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
MadridistaPorVida skrev: Bale er real madrids kommende champions league helt. Jeg tror sku godt vi kan vinde det store mesterskabet i år, med en:
Navas
Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo
Modric - Kross
Isco/James som 10er
Bale - Benzema - CR7
Det mesterskab er sku større end copa del rey og la liga til sammen, HALA MADRID!!
A POR LA UNDECIMA!!!!!
Glasben Bale?? aarrhh ...han er dygtig, men han er alt for skadet, og spiller ikke ligefrem kontinuerlig.
Vores problem i denne sæson har også klart været, at den eneste spiller i den trio der ikke har været skadet i BBC er C. Der er ingen kontinuerlighed, men det er sku da klart, når nu de kun spiller sammen engang hver 2 måned, før en ny får en skade.
Idag var der sku ikke ret meget BBC vi kunne prale af, heller ikke imod Roma, efterhånden bliver det sku bare Cristiano Ronaldo, for hverken Isco eller Jese, formår at komme med chancer, godt samspil, kreativitet eller bare fodre Ronaldo med bolde, INTET kom fra dem.
Hvordan skal vi vinde la undecima, når ingen andre en C. R. kan score mål, eller bare komme til chancer.?? jou James, men det bliver svært.
For alle de penge vi har givet for ham ville jeg langt langt hellere have beholdt en assist konge som Özil (-passer rygterne om Barcelona?!! har vi ikke en købsoption på ham!!??) eller Di Maria -Gid de måtte vende vende tilbage igen meget snart.
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
mohbar skrev: Tror vi snart må indse at Bale skal sælges, nu hvor vi stadig kan få god mønt for ham (?). Han er alt for meget skadet og det hindrer kontinuiteten på holdet, specielt med tanke på at han nærmest er en selvfølgelig på 1. holdsoptillingen uanset hvad.
For alle de penge vi har givet for ham ville jeg langt langt hellere have beholdt en assist konge som Özil (-passer rygterne om Barcelona?!! har vi ikke en købsoption på ham!!??) eller Di Maria -Gid de måtte vende vende tilbage igen meget snart.
Men han kommer jo tilbage om 3 uger, og derfra må man jo bare håbe på ingen bliver skadet, altså det kan jo ske for ethvert hold, at vigtige spillere bliver skadet, som united og se bare på dem. Jeg tror dog at hvis ikke vi har skadet spillere, og at de ikke lige er kommet tilbage fra lange skades perioder som da vi tabte 4-0, er vi det bedste hold i verden, som da vi vandt la decima havde vi ingen skadet.
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
www.ibtimes.co.uk/gareth-bale-11-injurie...ttenham-move-1539052
mohbar skrev: Irriterende men kendsgerningerne med Bale:
Men det ændrer ikke på det faktum, at han er en fandens vigtig spiller for Real Madrid. Han har generelt været en fornøjelse i denne sæson og Real Madrid lider under waliserens fravær. Han skal ikke sælges. Nej. Han skal have bedre fagfolk omkring sig.
MadridistaPorVida skrev:
mohbar skrev: Tror vi snart må indse at Bale skal sælges, nu hvor vi stadig kan få god mønt for ham (?). Han er alt for meget skadet og det hindrer kontinuiteten på holdet, specielt med tanke på at han nærmest er en selvfølgelig på 1. holdsoptillingen uanset hvad.
Men han kommer jo tilbage om 3 uger, og derfra må man jo bare håbe på ingen bliver skadet, altså det kan jo ske for ethvert hold, at vigtige spillere bliver skadet, som united og se bare på dem. Jeg tror dog at hvis ikke vi har skadet spillere, og at de ikke lige er kommet tilbage fra lange skades perioder som da vi tabte 4-0, er vi det bedste hold i verden, som da vi vandt la decima havde vi ingen skadet.
Hvis vi sætter vores lid til Gareth Broken-Fingernail, så kan det sgu blive svært.
Men du har ret - uden skader er vi verdensklasse. Ikke for at tude eller noget men jeg vil være så selvfed at påstå, vi havde vundet ligaen i fjor, hvis ikke vi var blevet ramt af så mange skader.
Vi skal altså både være bedre til at undgå skader og skaffe os nogle gode alternativer.
Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre
- Johnson
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Johnson skrev: Nu har vi hørt den sang i to år. Vi ville have vundet dit og dat hvis vi ikke havde haft skader. Vi kan hoppe og springe og danse, men vi har ikke vundet en skid. Vi havde et godt efterår sidste år, men blev sat til vægs da det virkelig gjaldt. Real Madrid er i sin nuværende forfatning ikke et vindende hold. Der skal ske kæmpe forandringer i klubben som helhed før vi bliver vindende igen
Det sker ikke hver dag, at vi er enige, men her rammer du lige spot on, synes jeg.
Barcelona har også døjet med skader og endda en transfer-karantæne, men de vinder....og vinder...og vinder. Nogen gange kan det synes ufortjent, men de vinder.
Der er for meget "Vi er Real Madrid"-holdning blandt spillerne uden for banen og jeg må bare konstatere, at Real Madrid er tilbage og være en taber-klub, som før Mourinho trådte til. Nuvel, han havde sine skavanker og i år skal vi nok overkomme Roma til at komme videre i CL, men den vinder-mentalitet han indførte i sine første år i klubben - og som han var med til at rive lidt ned som følge af omstændigederne - er allerede væk igen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Daniel skrev:
mohbar skrev: Irriterende men kendsgerningerne med Bale:
Men det ændrer ikke på det faktum, at han er en fandens vigtig spiller for Real Madrid. Han har generelt været en fornøjelse i denne sæson og Real Madrid lider under waliserens fravær. Han skal ikke sælges. Nej. Han skal have bedre fagfolk omkring sig.
Bale har endelig i perioder vist sit værd denne sæson, men er det holdbart? Kan vi bruge en spiller som konstant melder sig skade efter 4-5 kampe i træk. Bedre fagfolk hjælper bare ikke desværre. Mon ikke Agüero og City så havde kontaktet dem, eller Robben f.eks.. Nogle spillere kan bare ikke undgå muskelskader, og det er selvom de lægger deres kost helt om, som Robben prøvede på, eller lader vær med at køre Lamborghini, som Bale nu er stoppet med.
Det er skide ærgerligt.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Du misforstår mig. Jeg prøver ikke at komme med undskyldninger, men forklaringer. Vi er for dårlige til at kompensere for skader og afbud, derfor bliver det bare ikke til mere. Vi skal ikke købe en Pogba, en Schweinsteiger, en Lewandowski - vi skal forbedre bænken og blive bedre til at rotere.Johnson skrev: Nu har vi hørt den sang i to år. Vi ville have vundet dit og dat hvis vi ikke havde haft skader. Vi kan hoppe og springe og danse, men vi har ikke vundet en skid. Vi havde et godt efterår sidste år, men blev sat til vægs da det virkelig gjaldt. Real Madrid er i sin nuværende forfatning ikke et vindende hold. Der skal ske kæmpe forandringer i klubben som helhed før vi bliver vindende igen
Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre
Johnson skrev: Nu har vi hørt den sang i to år. Vi ville have vundet dit og dat hvis vi ikke havde haft skader. Vi kan hoppe og springe og danse, men vi har ikke vundet en skid. Vi havde et godt efterår sidste år, men blev sat til vægs da det virkelig gjaldt. Real Madrid er i sin nuværende forfatning ikke et vindende hold. Der skal ske kæmpe forandringer i klubben som helhed før vi bliver vindende igen
Jeg rynker godt nok på næsen, når du vil have Marcelo op på midtbanen, men her er du altså spot on.
Folk må simpelthen snart indse, at det er på tide med en omfattende ændring til sommer. Selv mener jeg, at vi skal skippe Ronaldo afsted og få en Hazard ind, der på de gode dage kan splitte forsvaret og som arbejder mere defensivt. Dertil skal Kroos afsted, og så skal vi have en mere løbestærk midtbanespiller ind. Vigtigst er det dog, at det generelle genpres bliver bedre. Det er alt for sporadisk lige nu, og det er synd.