Bale-skader bekymrer ledelsen

10 år 5 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spansk presse er Real Madrid begyndt at blive oprigtigt bekymrede over Gareth Bales talrige skader, som i skrivende stund beløber sig til 11 på 3 sæsoner.

Det er dårligt for forretningen Real Madrid, da waliseren koster klubben i omegnen 750.000 € pr. Kamp, hvis man tager i betragtning, at Real Madrid betalte 100 millioner € for ham i Tottenham og giver ham en årsløn på 18 millioner €. Fodboldmæssigt klarer Real Madrid sig uden Gareth Bale, idet man kun har tabt en kamp uden ham, men det er naturligvis et problem at have en så markant spiller ude konstant med skader.

Derfor er der angiveligt også kræfter i gang på Estadio Santiago Bernabéu, som vil have undersøgt mulighederne for at få ham solgt hurtigst muligt.

Der er foreløbig ikke sat dato på Gareth Bales tilbagevenden, men han er efter al sandsynlighed ikke med i El Derbi på lørdag.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #2 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Bale-skader bekymrer ledelsen
Det her er latterligt. Vi er efterhånden den storklub i Europa med allerflest skader - hvad er vi oppe på i indeværende sæson? 19 muskelskader?! I stedet for at sælge Bale, burde man snart begynde at kigge på Dr. Olmo og resten af staben! Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at en klub med så mange midler og ressourcer skal lide under et utal af skader. De sidste to sæsoner har været præget af skader - måske der ligger mere i det end blot, at Bale har et par skrøbelige stænger.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Ellehamp

10 år 5 måneder siden #3 af Dios
Besvaret af Dios på emne Bale-skader bekymrer ledelsen

Pelle skrev: Det her er latterligt. Vi er efterhånden den storklub i Europa med allerflest skader - hvad er vi oppe på i indeværende sæson? 19 muskelskader?! I stedet for at sælge Bale, burde man snart begynde at kigge på Dr. Olmo og resten af staben! Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at en klub med så mange midler og ressourcer skal lide under et utal af skader. De sidste to sæsoner har været præget af skader - måske der ligger mere i det end blot, at Bale har et par skrøbelige stænger.

Og dog! www.gareth-bale.com/gareth-bale-injury-h...-bale-injuries-list/

Der er jo ikke den muskel, knogle eller fiber i hele kroppen som Bale ikke har været skadet i. Dr. Olmo skal ud, men at give ham skylden for Bale's konstante skader er jo uhørt. Vi kendte til hans hav af skader før vi købte ham, og det kan vel ikke komme bag på nogle at han konstant er skadet i Real Madrid. Du er Tottenham mand, så det kan da slet ikke komme bag på dig :)

Bare lige for at sætte det lidt i perspektiv, så havde Bale i sine 3 sidste sæsoner med Tottenham 18 skader.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

10 år 5 måneder siden #4 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Bale-skader bekymrer ledelsen

Dios skrev:

Pelle skrev: Det her er latterligt. Vi er efterhånden den storklub i Europa med allerflest skader - hvad er vi oppe på i indeværende sæson? 19 muskelskader?! I stedet for at sælge Bale, burde man snart begynde at kigge på Dr. Olmo og resten af staben! Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at en klub med så mange midler og ressourcer skal lide under et utal af skader. De sidste to sæsoner har været præget af skader - måske der ligger mere i det end blot, at Bale har et par skrøbelige stænger.

Der er jo ikke den muskel, knogle eller fiber i hele kroppen som Bale ikke har været skadet i. Dr. Olmo skal ud, men at give ham skylden for Bale's konstante skader er jo uhørt. Vi kendte til hans hav af skader før vi købte ham, og det kan vel ikke komme bag på nogle at han konstant er skadet i Real Madrid. Du er Tottenham mand, så det kan da slet ikke komme bag på dig :)

Bare lige for at sætte det lidt i perspektiv, så havde Bale i sine 3 sidste sæsoner med Tottenham 18 skader.

En ting er Bale. Så er der de konstante skader til Marcelo, Carvajal, Ramos, James, Benzema, Varane, Modric, osv.
Måske Bale er skadet 3-5% mere end den gennemsnitlige fodboldspiller, men tænk nu hvis vi kunne forebygge 90% af vores skader ved at skifte vores inkompetente lægestab ud!

Bale har ikke verdens bedste fysik hvad angår skader, enig. Men derfra og så til at ville sælge ham på baggrund af dette, når man kigger på den samlede skadeshistorik for 2014/2015 og 2015/2016, det er direkte håbløst.

"Maybe they hate me because I'm too good."

• Bindslev
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #5 af Bindslev
Besvaret af Bindslev på emne Bale-skader bekymrer ledelsen
det var dog en delig analyse du kommer med der pelle.

Jeg kunne simpelthen ikke sige det bedre. Der ligger nemlig mere bag end et par ømme/slidte stænger til bale. Jesus Olmo og hans stab kan simpelthen ikke fortsætte. Spillerne er jo voldsomt utilfredse med ham og det vælger fiorentino at ignorere af årsager man kun kan gætte sig til.

Som personlig MEGA fan af Gareth Bale smerter det mig at læse denne artikel for jeg er stadig totalt overbevist om at han kan blive verdens bedste fodboldspiller Real Madrid. Det er klart at der skal findes en løsning på muskelproblemer for det kan jo selvfølgelig ikke fortsætte sådan.

Uno, Dos, Tres.......HALA MADRID

10 år 5 måneder siden #6 af Dios

Pelle skrev:

Dios skrev:

En ting er Bale. Så er der de konstante skader til Marcelo, Carvajal, Ramos, James, Benzema, Varane, Modric, osv.
Måske Bale er skadet 3-5% mere end den gennemsnitlige fodboldspiller, men tænk nu hvis vi kunne forebygge 90% af vores skader ved at skifte vores inkompetente lægestab ud!

Bale har ikke verdens bedste fysik hvad angår skader, enig. Men derfra og så til at ville sælge ham på baggrund af dette, når man kigger på den samlede skadeshistorik for 2014/2015 og 2015/2016, det er direkte håbløst.

Jeg er da ikke uenig i, at det nærmest er en farce med alle de skader. Nu har jeg bare ikke indblik i Dr. Olmo's arbejde, men tager primært udgangspunkt i spillernes utilfredshed med ham. Jeg tror bare ikke man udelukkende kan give Olmo skylden for skaderne. Kan det ikke også tænkes, at spillerne simpelthen bliver slidt ihjel? Specielt under Ancelotti, og Zidane fortsætter den manglende rotation. Olmo kom til i 13 så vidt jeg husker? og det var også der Ancelotti kom til. Kroos spillede f.eks. 64 kampe i kalenderåret 2014. Det er jo helt uhørt!

Hvis man isoleret set ser på hver enkel spiller, så tør jeg godt lægge hovedet på blokken og sige Bale er mere skadet end 3-5% af den gennemsnitlige fodboldspiller. Jeg forstår ihvertfald udmærket frustrationerne med Bale's skadehistorik. Faktisk var det en væsentlig grund til jeg slet ikke ville have ham til Real Madrid i første omgang.
Alene i denne her sæson er han allerede gået glip af 13! kampe, og sæsonen og vi er kun lidt over halvvejs igennem. Det er seriøst skræmmende, og endnu mere skræmmende bliver det når folk vil sælge Ronaldo for at bygge holdet op omkring Bale. Jeg har det ihvertfald ikke godt med tanken om, at vores største offensive profil sidder ude 30%? af hver sæson.

10 år 5 måneder siden #7 af BBB
Besvaret af BBB på emne Bale-skader bekymrer ledelsen

Dios skrev: Og dog! www.gareth-bale.com/gareth-bale-injury-h...-bale-injuries-list/

HALLO! Du kan ikke bare komme her og bruge statistik og tal og alt muligt i debatten, det er jo useriøst :-D

Jeg glædes over, at du også kan finde argumenter i tal ;-)

10 år 5 måneder siden #8 af Dios

BBB skrev:

Dios skrev: Og dog! www.gareth-bale.com/gareth-bale-injury-h...-bale-injuries-list/

HALLO! Du kan ikke bare komme her og bruge statistik og tal og alt muligt i debatten, det er jo useriøst :-D

Jeg glædes over, at du også kan finde argumenter i tal ;-)

Haha, luk :D

Jeg bruger altid statistikker, men jeg bruger dem bare ikke til at vurdere hvilken spiller som er bedst, som du gør, eller ihvertfald ikke så firkantet som dig ;P

10 år 5 måneder siden #9 af Madridista28
Statistik er bare tal på papir og ikke noget andet.

10 år 5 måneder siden #10 af real89
Besvaret af real89 på emne Bale-skader bekymrer ledelsen
Men kan der ikke være noget om det trods alt. Jeg mener, hvis Bale skal blive verdens bedste fodboldspiller (som nogen tror han kan) så kan og skal han ikke være skadet 1/3 del af sæsonen eller mere, som han har været gennem hele hans karriere (Tottenham og Real). Og det er jo heller ikke holdbart for holdet, at en af deres største profiler, som skal bære holdet frem, og være fremtiden for holdet, hele tiden er skadet, og vi hele tiden skal finde en afløser for ham (som har vist sig, ikke at være en nem sag, når dem der har taget hans plads heller ikke har spillet optimalt bla.a fordi de selv kommer fra skader (James) og det er ikke nemt)

Han skal også begynde forfra igen, for hver skade han får. Han kan risikere at ødelægge sit spil(fart, teknik, kombinationsspil), hans samspil med de andre medspiller i kampe, kontinuerligtet er vejen i godt samspil, og jo mere alvorlige hans skader bliver, jo være og svære kan det blive for ham at komme tilbage, bare se hvor svært det har været for James, efter at komme tilbage fra skade..

Men hans skader er altså ikke bare et problem han har haft i Real. Og selvom mange spiller er meget utilfreds med vores lægestab, så skal de jo ikke have skylden for det hele, for mange af vores skader er også sket under landsholds pauser. Vi har jo nærmest haft en ny skadet spiller eller flere, for hver landsholds pause der er.

De eneste spiller der formår ikke at blive skadet er (mindst muligt i de sidste 2 års tid, nogen af dem her, har også haft nogle små skavanker) Cristiano, Nacho, Kroos, Casemiro, Varane, Isco, Kovacic, Vasquez, Danilo, Navas og de andre målmænd og Jese(som ikke har været skadet siden hans knæ skade)

Vores konstante skader:
Bale (muskelskade, lægskade, og alle mulige andre)
Pepe (fod skade, lægskade)
James (muskelskade, brækket tå)
Benzema (ryg, muskelskade)
Ramos (skulderskade)
Carvajal (muskelskade)
Marcelo (muskelskade, skulderskade)
Modric (muskelskade)

Af alle dem her, er Bale nr. 1 over mest skadet spiller.

Er det holdbart i længden, så længe han bliver ved med alle de her skader ( det ser jo ikke ud til at stoppe EVER) ??

Nej, er min klar mening. Specielt ikke, når holdet går svære tider i møde i slutning af sæsonen. Med vigtige kampe, så skal vi have vores vigtige spiller klar til kamp(dem som kan gøre en forskel), og det har han eksempelvis ikke været i år, og pt. Ved vi ikke hvornår han er klar igen.

Måske skal alle disse spiller, følge Cristianos trænings program i stedet, så kan det være de aldrig blev skadet lige som ham (næsten).
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum