Diego Torres i RAC1: José Mourinho kan være på vej tilbage

10 år 3 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge den spanske journalist Diego Torres er det ikke udelukket, at José Mourinho kan være på vej tilbage til Real Madrid, måske allerede fra den kommende sæson.

Den absolutte førsteprioritet skal fortsat være Zinedine Zidane, men hvis han ikke i løbet af foråret når de opstillede mål, så kan han være fortid i klubben til sommer og i stedet kan The Special One være manden, som igen skal rejse Real Madrid.

Diego Torres fortæller til spanske RAC1, at Florentino Pérez har forhandlet med José Mourinho gennem hele januar og selv om portugiserens tilbagevenden sandsynligvis vil betyde et farvel til stjerner som Sergio Ramos, Pepe og Cristiano Ronaldo, så skal Florentino Pérez være klar til at gennemføre revolutionen af Real Madrids hold og lade genopbygningen forestå af José Mourinho.

Men Mourinho er kun et emne, såfremt Zinedine Zidane fejler i løbet af foråret og der ikke er perspektiver i at fortsætte med ham som træner.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 måneder siden #2 af ChrillRM14
Lad det være en uskyldig, ligegyldig and...
Skulle vi så alligevel havne på en tredjeplads i ligaen og ryge ud i semien i CHL, så lad dog Zidane være fredet

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

10 år 3 måneder siden #3 af Sahinovic
Jeg er ikke i tvivl om at Florentino gerne vil have ham tilbage, men jeg tror nu at the semifinale one foretrækker Manchester United lige på nuværende tidspunkt.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 3 måneder siden #4 af Madridista hasta la muerte
Uanset hvordan Zidane klarer det, så skal vi ikke have Mourinho tilbage. Jeg orker ikke den mand.

10 år 3 måneder siden #5 af Real HWL
Det må man da ikke håbe!!

• Tore Hansen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #6 af Tore Hansen
Han er så svær at gøre med og så irriterende at høre på håber squ ikke han kommer tilbage. Og så er det sikkert bare et rygte der er skabt for at få alle os Realmadrid fans til at gå amok.

10 år 3 måneder siden #7 af NDR
Nogle gange, der ville jeg ønske at man her på siden ville sortere lidt i hvad man ligger op!!! Alle disse rygter hele tiden som viser sig at være noget vrøvl behøver vi ikke at læse. Her er et glimrende eksempel, for alle kan jo godt regne ud at Zidane får mere end 5 måneder som træner!!!

10 år 3 måneder siden #8 af nono

NDR skrev: Nogle gange, der ville jeg ønske at man her på siden ville sortere lidt i hvad man ligger op!!! Alle disse rygter hele tiden som viser sig at være noget vrøvl behøver vi ikke at læse. Her er et glimrende eksempel, for alle kan jo godt regne ud at Zidane får mere end 5 måneder som træner!!!

Her er en bedre ide: Du dropper dit brok og sorterer selv i hvad du vælger at læse.

10 år 3 måneder siden #9 af Siempre Madrid

NDR skrev: Nogle gange, der ville jeg ønske at man her på siden ville sortere lidt i hvad man ligger op!!! Alle disse rygter hele tiden som viser sig at være noget vrøvl behøver vi ikke at læse. Her er et glimrende eksempel, for alle kan jo godt regne ud at Zidane får mere end 5 måneder som træner!!!

Det er meget let at undgå at læse de nyheder, man ikke finder relevante. En dag ved lejlighed skal jeg give dig et par fif ;-)

Når jeg læser nyheder om Real Madrid, så napper jeg gerne et par stykker, hvor troværdigheden kan være lidt tvivlsom og generelt ville jeg synes at en nyheds-side kun bragte artikler om ting, der er blevet realiseret. Det er da det fantastiske ved Real Madrid, at det mulige er umuligt og det umulige er muligt. Synes jeg.

Jeg er sikker på, at langt de fleste af vores brugere - ligesom dig - kan skelne mellem skidt og kanel og tage rygter for lige præcis hvad de er, nemlig rygter.

Og så til dette rygte om José Mourinho. Så står der jo, at Zinedine Zidane er det absolutte førstevalg, men hvad nu hvis man ryger ud af kvartfinalerne i CL og taber til Atlético Madrid og får endnu en sæk af Barcelona og ender med at være 15-20 points fra dem..........kan der så virkelig ikke være en mulighed for, at man søger en ny træner........som meget vel kunne blive José Mourinho!?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 3 måneder siden #10 af Vinícius
Skulle det umulige ske, at vi ender under den gule ubåd, så bærer Zidane skylden, og i så fald, må også han ryge på porten. Men jeg håber på, at Zidane gør det godt.

Personligt kan jeg godt lide Mourinhos fodboldfilosofi, modsat flertallet, der synes, at han er kedelig. Andre argumenterer for de ting, han gør uden for banen. Personligt skelner jeg mellem privatliv og professionelt liv, og derfor vil Mourinho altid være mit klare førstevalg - professionelt. I øvrigt kunne han gøre karriere inden for celebrity-verdenen, skulle det ske, at han ikke kunne få et job inden for fodboldverdenen :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

10 år 3 måneder siden #11 af madrid2000

Kratmus skrev: Skulle det umulige ske, at vi ender under den gule ubåd, så bærer Zidane skylden, og i så fald, må også han ryge på porten. Men jeg håber på, at Zidane gør det godt.

Personligt kan jeg godt lide Mourinhos fodboldfilosofi, modsat flertallet, der synes, at han er kedelig. Andre argumenterer for de ting, han gør uden for banen. Personligt skelner jeg mellem privatliv og professionelt liv, og derfor vil Mourinho altid være mit klare førstevalg - professionelt. I øvrigt kunne han gøre karriere inden for celebrity-verdenen, skulle det ske, at han ikke kunne få et job inden for fodboldverdenen :)

Jeg menes ikke Mourinho har lavet nogen skandaler i hans privatliv. Han har da på ingen måde et kontroversiel privatliv.

Alle hans skandaler hænger direkte sammen med hans job som manager.

Eller også har jeg misset et eller andet.
Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved madrid2000.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista hasta la muerte

10 år 3 måneder siden #12 af MadridistaPorVida
Zidane tager ingen steder, han er et ikon for real madrid, og tror han mindst bliver 2 sæsoner mere selvom trænere og real madrid er the best love story

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

Leveret af Kunena Forum