Real Madrid følger Youri Tielemans

10 år 5 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spansk presse har Real Madrid rette blikket mod Anderlechts 18-årige midtbanetalent Youri Tielemans.

Sin unge alder til trods er han i gang med sin 3. sæson i den bedste belgiske række og i Real Madrid ser man et stort potentiale i ham og Tielemans er da også blevet kåret til bedste unge spiller i den belgiske liga i de seneste to sæsoner.

Youri Tielemans roses for at fylde meget på den centrale midtbane, hvor han kan arbejde i begge retninger og det har fået flere klubber til at følge ham tæt, heriblandt Atlético Madrid og Juventus.

Han menes at være tæt på at få sin debut på det talentfulde belgiske landshold og prisen skal angiveligt ligge omkring 12 millioner €.

Se en video med hans kvaliteter her:

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Pejs
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #2 af Pejs
Besvaret af Pejs på emne Real Madrid følger Youri Tielemans
Hvis han bliver solgt for "omkring 12 millioner" vil jeg vove at påstå, at nogen i Anderlecht ikke gør et godt nok stykke arbejde. Og ja, jeg er klar over det er transfermarkt + diverse der har angivet denne pris.

10 år 5 måneder siden #3 af Real HWL
Han er ubetinget Football Managers største midtbanetalent. Har set et par cl kampe med ham, han har et kæmpe potientiale. Fremtidens mand!! Imponerende det belgisk fodbold levere af kæmpe talenter og verdensklasse spillere i disse år.
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Real HWL.

• Predrag Mijatović
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #4 af Predrag Mijatović
Besvaret af Predrag Mijatović på emne Real Madrid følger Youri Tielemans
Han er sikkert et stort talent (også udenfor FM), men da hun kun er 18 år, er chancen så ikke stor for at han ender som ødegaard? med mindre at vi vælger at leje ham ud.

Og hvis han endelig skulle spille, hvem ville i så pille ud? Kroos eller Modric?

Ej, i mine øjne er han for ung og uprøvet til Real. Jeg er mere til Pogba, hvis der endelig skal købes ind til midtbanen...

10 år 5 måneder siden #5 af AmorMadrid

Predrag Mijatović skrev: Han er sikkert et stort talent (også udenfor FM), men da hun kun er 18 år, er chancen så ikke stor for at han ender som ødegaard? med mindre at vi vælger at leje ham ud.

Jeg regner med at du mener at Ødegaard er et flop, og at han ikke vil nå det potentiale man har håbet af ham? Men er det ikke lidt tidligt at drage konklusioner i forhold til Ødegaard's niveau og fremtid? Han er trods alt kun 17 år, og har stadig god tid til at forbedre sig. Og så vidt jeg har forstået er han begyndt at spille ganske udemærket for Castilla. Så mon ikke han stadig har en rimelig lovende fremtid foran sig
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Roesen7

10 år 5 måneder siden #6 af Roesen7
Kæmpe talent i diverse fodboldspil og de plejer trods alt at have ret i deres vurdering af potentiale. Spørgsmålet et selvfølgelig altid om han kan nå det. Jeg ser ikke frygteligt meget Anderlecht, så skal ikke kloge mig på ham, men skal han til Madrid skal han jo være første eller anden reserve og dermed få spilletid i mindst hver anden kamp for at holde udviklingen i gang. Problemet er vi allerede har en ung gut i Kovacic, som ligeså skal have sin spilletid.
Jeg vurderer umiddelbart dem til at være rimelig lig hinanden, hvor Kovacic måske er en anelse mere offensiv, så dermed vil de nok stjæle hinandens spilletid. Umiddelbart tænker jeg derfor det ville være bedre at han kom til klubben om 2-4 år, men så er prisen nok også en anden.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

10 år 5 måneder siden #7 af M_linding

AmorMadrid skrev:

Predrag Mijatović skrev: Han er sikkert et stort talent (også udenfor FM), men da hun kun er 18 år, er chancen så ikke stor for at han ender som ødegaard? med mindre at vi vælger at leje ham ud.

Jeg regner med at du mener at Ødegaard er et flop, og at han ikke vil nå det potentiale man har håbet af ham? Men er det ikke lidt tidligt at drage konklusioner i forhold til Ødegaard's niveau og fremtid? Han er trods alt kun 17 år, og har stadig god tid til at forbedre sig. Og så vidt jeg har forstået er han begyndt at spille ganske udemærket for Castilla. Så mon ikke han stadig har en rimelig lovende fremtid foran sig

Ødegaard er bare blevet alt for hypet, og nogen mennesker (og journalister) har haft nogle underlige forventninger til ham. Det er rigtig fint, tror jeg, at han lever en lidt mere rolig og beskyttet tilværelse for Castilla, hvor han kan få fødderne lidt ned på jorden og bare spille fodbold. Han skal nok blive til noget stort.

Hvis man kunne tænke sig at se noget flot fodbold, så kan jeg kun opfordre folk til at se Castilla og u19-holdets kampe (i CL). Castilla spille idag kl. 18.00, og kan tage 8. sejr i træk. Det er på realmadrid.com og det er med Ødegaard i startopstillingen;)

Leveret af Kunena Forum