Zidane vil have Pogba
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid er for alvor tilbage i kampen om at hente Paul Pogba til den kommende sæson efter at Zinedine Zidane er blevet træner for klubben.
Længe så det ellers ud til, at Juventus-spillerens fremtid lå i Barcelona, men den catalonske klub synes at have bremset sin interesse og i stedet er det nu Manchester City og Real Madrid, som meldes interesserede.
Paul Pogbas agent, Mino Raiola, har tidligere udtrykt sig særdeles kritisk over for den måde, som Real Madrid køber spillere på og har bogstaveligt talt kaldt det en ”brug og smid væk”-kultur, som man ikke ønsker at være en del af, men omvendt har man også et standpunkt til man tager et nyt og det har også gjort sig gældende for Real Madrid, som ellers også havde afvist at købe franskmanden.
Nu er der alligevel mulighed for et kommende samarbejde og Paul Pogba kan se frem til at gå fra en årsløn på 4 millioner € netto til en årsløn på 12 millioner € netto.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Johnson
- Gæst
-
Florentino Pérez
- Johnson
- Gæst
-
Men jeg tænker Pogba efterhånden er for stort et navn til Real Madrid.
Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre
Er du seriøs?Ellehamp skrev: Uha, det ser interessant ud.
Men jeg tænker Pogba efterhånden er for stort et navn til Real Madrid.
Jeg har aldrig rigtig haft fidus til Pogba, men de sidste 3-4 kampe jeg har set med ham, der har han på ingen måder imponeret. Ligesom Sahinovic, så så jeg også Napoli kampen, og den mindede meget om Bayern kampen, selvom det var sværere vilkår. Problemet er bare han ikke rigtig sætter sig igennem.
Han dominere ikke nok, og minder faktisk på mange måder om James. For ud af ingenting, så får begge alligevel skabt en del. Mit problem er bare, at jeg godt kan lide spillere som sætter dagsorden, og gør holdet bedre i alle 90 min. og ikke er usynlig i 89 min. og så afgøre kampen i det 90 min..
Pogba vil helt klart give nogle nye dimensioner til spillet. Spørgsmålet er bare om han vitterligt har eller når det niveau? Jeg har ihvertfald min tvivl!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Bindslev
- Gæst
-
"pogba situation minder lidt om Isco's synes jeg. De begge blev hypet for vildt, og talentet og potentialet var til at se, og man talte om at de inden for 2-3 sæsoner ville være de bedste midtbanespillere i verden. Ingen af dem har bare rigtig taget skridtet videre synes jeg" HAHAHAHAHA du magter ikke engang at skjule hvor spejlblank du er.
hvorfor indrømmer du ikke bare at du faktisk ikke rigtig ved nogetsom helst?? det højeste niveau du har vøret på er en indskiftning i en serie 6 kamp. Du snakker om Pogbas niveau.....skal vi ikke tale lidt om dit?? eller total mangel på samme. Hvis real madrids spillere vidste hvem du var ville de bede dig skifte klub omgående...b
Bindslev skrev: Sahinovic og Dios jeg vil vædde min månedsløn med at ingeN af jer har rørt en FODbold NOGENSINDE :D specielt dig dios!
"pogba situation minder lidt om Isco's synes jeg. De begge blev hypet for vildt, og talentet og potentialet var til at se, og man talte om at de inden for 2-3 sæsoner ville være de bedste midtbanespillere i verden. Ingen af dem har bare rigtig taget skridtet videre synes jeg" HAHAHAHAHA du magter ikke engang at skjule hvor spejlblank du er.
hvorfor indrømmer du ikke bare at du faktisk ikke rigtig ved nogetsom helst?? det højeste niveau du har vøret på er en indskiftning i en serie 6 kamp. Du snakker om Pogbas niveau.....skal vi ikke tale lidt om dit?? eller total mangel på samme. Hvis real madrids spillere vidste hvem du var ville de bede dig skifte klub omgående...b
Hvis du har planer om at lave flere indlæg på madridista.dk, vil jeg anbefale, at du tænker lidt mere over dit primitive sprogbrug. Du får lige en chance for at læse husreglerne på siden:
www.madridista.dk/index.php/forum/husregler
Stram op, tak!
- mat_hattrick
- Ekspert bruger
-
Bindslev skrev: Sahinovic og Dios jeg vil vædde min månedsløn med at ingeN af jer har rørt en FODbold NOGENSINDE :D specielt dig dios!
Der ville satme være nogle kedelige debatter herinde, hvis man skulle have spillet på højere niveau end Ronaldo for at stille kritik op omkring ham....
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
Jeg kan ikke helt se hvad det er du prøver at sige. At Dios ikke er en lige så god fodboldspiller som Pogba? Også selvom jeg ikke kender Dios privat så er jeg rimelig sikker på at du har ret i din antagelse, ellers ville jeg da råde ham til at starte en fodbold karriere omgående. :)Bindslev skrev: Sahinovic og Dios jeg vil vædde min månedsløn med at ingeN af jer har rørt en FODbold NOGENSINDE :D specielt dig dios!
Men det er da alligevel et mærkeligt argument at bruge, at man åbenbart selv skal have niveauet for at man kan være med i diskussionen? Og hvorfor vil du så gerne snakke om Dios' fodboldevner? Kan overhovedet ikke se hvad det er du prøver at opnå med dit indlæg. Men det ville da være dejligt hvis du prøvede at debattere på andre måder i fremtiden