Zidane vil have Pogba
Bindslev skrev: Sahinovic og Dios jeg vil vædde min månedsløn med at ingeN af jer har rørt en FODbold NOGENSINDE :D specielt dig dios!
"pogba situation minder lidt om Isco's synes jeg. De begge blev hypet for vildt, og talentet og potentialet var til at se, og man talte om at de inden for 2-3 sæsoner ville være de bedste midtbanespillere i verden. Ingen af dem har bare rigtig taget skridtet videre synes jeg" HAHAHAHAHA du magter ikke engang at skjule hvor spejlblank du er.
hvorfor indrømmer du ikke bare at du faktisk ikke rigtig ved nogetsom helst?? det højeste niveau du har vøret på er en indskiftning i en serie 6 kamp. Du snakker om Pogbas niveau.....skal vi ikke tale lidt om dit?? eller total mangel på samme. Hvis real madrids spillere vidste hvem du var ville de bede dig skifte klub omgående...b
Haha :D
Du kan jo prøve og møde mig på en fodboldbane, så skal jeg vise dig hvad jeg kan? :) Du har nok ret i, at jeg desværre ikke er bedre end Pogba på nuværende tidspunkt, men de dage for mig er også talte. Men jeg går udfra at Bindslev er et efternavn vi alle snart skal have trygt på Real Madrid trøjen inden længe? Specielt hvis din argumentation om eget fodboldniveau skal gøre sig på hvilke spillere man må kommentere på :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Halamadrid85
- Forum begynder
-
Synes Kante fra Leicester ser meget mere spændende ud. Plus langt billigere :)
- Johnson
- Gæst
-
Hvad angår Leicester spillere, så synes jeg, vi skal holde os langt fra de spillere. Sådan en wonder-sæson skyldes sjældent, at de lige pludselig har de bedste spillere, men blot er sammenspillede. Og lad dem endelig fortsætte deres fodbold. Man behøver ikke at splitte alle de hold, der faktisk spiller godt, bare fordi de ikke er storhold!!! Men det er jo også en måde for storhold at vinde ligaerne på, omend ikke noget jeg synes om.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Tore Hansen
- Gæst
-
Johnson skrev: ideen er ikke helt tosset. Vi kunne da godt lave en freestyle-konkurrence hvor man eksempelvis kan uploade en video hvor man laver " jorden rundt " flere gange i træk. Den som laver flest kan så fremhæve dette forhold i sin argumentation for dette og hint i Real Madrid universet. Det vejer sgu lidt tungere når man selv kan spille lidt bold. ;-)
Den her debat handler ikke om hvem der er bedst til fodbold men om Pogba bare lige for at minde jer om det;-)
- Johnson
- Gæst
-
Tore Hansen skrev:
Johnson skrev: ideen er ikke helt tosset. Vi kunne da godt lave en freestyle-konkurrence hvor man eksempelvis kan uploade en video hvor man laver " jorden rundt " flere gange i træk. Den som laver flest kan så fremhæve dette forhold i sin argumentation for dette og hint i Real Madrid universet. Det vejer sgu lidt tungere når man selv kan spille lidt bold. ;-)
Den her debat handler ikke om hvem der er bedst til fodbold men om Pogba bare lige for at minde jer om det;-)
Men du skal kunne begaa dig paa et tophold i en af de 4 store ligaer, for at have lov at give dit besyv. LOL
R7CR7GB11 skrev:
Tore Hansen skrev:
Men du skal kunne begaa dig paa et tophold i en af de 4 store ligaer, for at have lov at give dit besyv. LOL
Skal man??? Seriøst? Shit.
Jamen øh .. så ses vi.
Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre
Jeg ved, at Zidane spiller 4-3-3. Jeg ved, at Zidane ynder at bruge en defensiv midtbanespiller. Jeg ved, at Kroos og Isco bliver brugt forkert.
Derfor kan jeg ikke forstå, hvorfor Real Madrid vil have Pogba. Derfor kan jeg ikke forstå, hvorfor Real Madrid skal signe Kante. Derfor kan jeg ikke forstå, hvorfor Real Madrid sætte alt ind efter Verratti.
Men vi glemmer hurtigt!
Isco skal væk fra den centrale midtbaneposition. Han har et stort hjerte med i sit spil, men han er immervæk en af grundene til, at der er ubalance på Real Madrids hold. Jeg vil faktisk gerne have frem på enten venstrekanten eller højrekanten, men det er anden snak. Kroos skal væk fra den defensive midtbane. Det er helt tydeligt, at han ikke finder sig til rette på denne plads. Nuvel, der er ikke bedre alternativer, men Kroos er offensiv i tanke og handling og det skaber i lighed med Isco en masse ubalance centralt på banen - det er hovedløst at have tre offensivt tænkende spillere på den centrale midtbane! Kroos skal op på Isco plads ved siden af Modric. Der er han bedst og der vil han IGEN være en af fodboldens ypperste på sin position.
Derfor skal Real Madrid sætte alle sejl ind på at hente en spiller, der kan - nu skal jeg ikke tage munden for fuld - agere en slags Busquets på Real Madrids hold. Det kan Pogba ikke, det kan Kante ikke og det kan Verratti heller ikke. Sidstnævnte er dog mere den slags spiller, qua sin gode defensiv forståelse, men jeg ser ham mere, som en slags Modric, da han er også fremragende til at dirigere spillet og sætte sin direkte oppasser.
Jeg ved ikke, hvem den spiller er, som jeg søger, men jeg ved, hvilken spillerprofil Real Madrid skal søge. Det bliver naturligvis ikke som undertegnede prædiker, hvorfor Real Madrid IGEN i næste sæson vil halte efter Barcelona. Tre midtbanespillere, hvor to er fejlplaceret, er ikke godt håndarbejde. Tre midtbanespillere, hvor en er fejlplaceret, er bedre håndarbejde. MEN tre midtbanespillere, hvor ALLE tre er rigtig placeret, er fantastisk håndarbejde. Det har vores værste rival fattet og derfor er de lysår foran os pt.
Edit: Spillere som Pogba og Verratti skal hentes, hvis man vælger at sælge Kroos, men det ændre ikke på min opfattelse af, at Real Madrid vil være status quo ved en sådan udskiftning.
Dette er muligvis et af de bedste indlæg, jeg har læst i dette forum i rigtigt lang tid!
Fortsæt endeligt med det.
- Raúl 7
- Gæst
-
Personligt bliver jeg umådeligt træt hver gang jeg læser om rygter. Pogba, Hazard, you name it. Det er bedøvende ligegyldigt hvem vi har på holdet, hvis de spiller ude af position og vi ikke har sammenhold og balance. Perez satte alt ind på at hente Danilo på højreback, selvom vi har en af verdens bedste derude. Til gengæld ingen egentlig backup til Marcelo. Perfekt.
Derudover skiftes James og Bale til at spille højrekant. Hvilket ikke er deres position overhovedet. Vi har brugt halvanden-to milliarder på to spillere, for så at placere dem på en forkert position.
Og på midtbanen har vi ganske rigtigt en masse 8'ere men ingen decideret 6'er.
Oh well, i det mindste har vi fået ansat en god lægestab.
'Edit - slåfejl.
- Victor
- Gæst
-
Daniel skrev: Derfor skal Real Madrid sætte alle sejl ind på at hente en spiller, der kan - nu skal jeg ikke tage munden for fuld - agere en slags Busquets på Real Madrids hold.
Men har vi ikke allerede en sådan spiller - Casemiro? Det kan godt være, at han ikke er verdensklasse, men som du selv pointere, er det vigtigt med spillere, som er placeret på positioner, som de fungere på. Og lige pt. er Casemiro den eneste defensive midtbanespiller i truppen.