Stor bøde til James
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spanske ABC har James fået en gigantisk bøde på hele 10.400 € af spansk politi efter hans vanvidskørsel gennem Madrid på årets første dag.
Her overhørte han politiets anmodning om at holde ind til siden efter at have kørt over 200 km. i timen og han nåede at smutte ind på træningsanlægget i Valdebebas, mens de civile betjente blev holdt tilbage af Real Madrids vagtværn.
Der verserer to forskellige forklaringer fra James i spansk presse om, hvorfor han ikke holdt ind til siden. Den ene er, at han overhørte politiets anmodning, fordi han spillede højt musik. Den anden er, at han frygtede at der var tale om en kidnapning, hvilket er almindeligt i Colombia.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Tore Hansen
- Gæst
-
- Tore Hansen
- Gæst
-
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Dybt uforsvarligt, ord som fair og det er ok kan jeg ikke fatte. Han mister ikke engang kørekortet!
Man skulle være celeb.
asp3200 skrev: Folk herinde havde nok en anden holdning hvis han med 200+ km/t havde braget ind i en bil med børn evt.
Dybt uforsvarligt, ord som fair og det er ok kan jeg ikke fatte. Han mister ikke engang kørekortet!
Man skulle være celeb.
Du kan ikke være overrasket over folks holdning i denne sag.
asp3200 skrev: Folk herinde havde nok en anden holdning hvis han med 200+ km/t havde braget ind i en bil med børn evt.
Man skulle være celeb.
I så fald havde straffen også været i kategorien fængselsstraf, og han var formentlig blevet smidt af holdet. Det er jo en del af lovgivningen, at udfaldet af din handling har indflydelse på udmåling af straf.
Jeg havde(efter dansk lovgivning) taget kørekortet fra ham, hvis det var en 50 km/t-grænse, også ved 70. Jeg kender ikke grænserne dernede eller lovgivningen. Det viser sig jo bare, at tager man kørekortet fra en fodboldspiller, så kører de stadig rundt derude. Jeg synes, at anden gang, der kører uden kørekort(også selvom de kører pænt) skulle de en måned i brummen - ubetinget - og bøden være noget større.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Tore Hansen
- Gæst
-
Man skulle være celeb.
Men, det gjorde han ikke?
Lad os nu engang forholde os til hvad er sket, istedet for at opstille alle mulige scenarier. Ja James kørte 200 km/t (på en motorvej?), men han var jo ikke til fare for nogen, ellers havde det nok kostet mere end bare en bøde, og husk lige på at han kørte i Audi R8 og ikke i en Fiat Punto.
Florentino Pérez
DC19