Optakt: Levante - Real Madrid

10 år 5 måneder siden #13 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Optakt: Levante - Real Madrid
Overordnet set var spillet i dag skuffende, men taget de mange reserver i startopstillingen i betragtning, så kan det accepteres. Jeg synes, at Toni Kroos var fænomenal i dag. Han styrede fuldstændig opspillet, og lod sig aldrig presse. James havde en eneste god aktion, og jeg ved godt, at jeg gentager mig selv, men hvor er han dog frustrerende at se på.

Forsvaret var rystende usikkert. Andre herinde har tidligere kritiseret Danilo kraftigt, men jeg har altid ment, at det måske lige var i overkanten. Det gør jeg dog ikke mere. Hold nu fast, hvor var han dårlig! Han kan jo ikke slå et indlæg, og i defensiven var han på et tidspunkt ved at koste et mål, da han slet ikke er opmærksom på en Levante-angriber, der faktisk står lige ved siden af ham.

Mayoral fik leveret et ganske fint indtryk. Han løb så meget, at han måtte gå ud med krampe (allerede efter 70 minutter kunne man se, at han var træt, så det er lidt for dårligt af Zidane, at han ventede til Mayoral satte sig ned med krampe, før han skiftede ham ud), og det var et ganske flot skud, der førte til Levantes selvmål.

Det var også frustrerende at se, hvor mange chancer, der blev misbrugt. Real Madrid burde vel have vundet kampen med 3-4 mål, da man især omkring en times spilletid nærmest vadede i store muligheder.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #14 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Optakt: Levante - Real Madrid
Andre der frygter turen til camp nou? Barca vinder fortjent mesterskabet denne sæson, men synes ikke jeg har lyst til endnu en snitter :-/

10 år 5 måneder siden #15 af Sahinovic

Kimbo skrev: Andre der frygter turen til camp nou? Barca vinder fortjent mesterskabet denne sæson, men synes ikke jeg har lyst til endnu en snitter :-/

Hvis alle de andre rammer Ronaldos niveau den pågældende dag, så er der intet at frygte! (-;

Jeg mener at vi indimellem har en tendens til at spille bedre på Camp Nou, end på Santiago Bernabéu. Selvom det er på hjemmebane og man har fansene rundt omkring sig, så tror jeg bare der ligger et større pres når man spiller hjemme, det er ihvertfald en fornemmelse jeg sidder med. FC Barcelona vinder nok højst sandsynligt mesterskabet, men det ville være positivt for den kommende sæson, at kunne slå dem på deres hjemmebane, så har vi da i det mindste slået ét storhold, i hele sæsonen - der er trods alt en måned til så meget kan forbedres.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Dios, Real HWL, Roesen7

• Tore Hansen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #16 af Tore Hansen
Besvaret af Tore Hansen på emne Optakt: Levante - Real Madrid
Bare rolig Varane skal nok komme tilbage og levere gode præstationer. Men efter det er sagt sejler vores forsvar mange gange og hvis vi bare havde spillet mod et lidt bedre hold end Levante kunne det godt have gået grueligt galt!!

10 år 5 måneder siden #17 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Optakt: Levante - Real Madrid

Sahinovic skrev:

Kimbo skrev: Andre der frygter turen til camp nou? Barca vinder fortjent mesterskabet denne sæson, men synes ikke jeg har lyst til endnu en snitter :-/

Hvis alle de andre rammer Ronaldos niveau den pågældende dag, så er der intet at frygte! (-;

Jeg mener at vi indimellem har en tendens til at spille bedre på Camp Nou, end på Santiago Bernabéu. Selvom det er på hjemmebane og man har fansene rundt omkring sig, så tror jeg bare der ligger et større pres når man spiller hjemme, det er ihvertfald en fornemmelse jeg sidder med. FC Barcelona vinder nok højst sandsynligt mesterskabet, men det ville være positivt for den kommende sæson, at kunne slå dem på deres hjemmebane, så har vi da i det mindste slået ét storhold, i hele sæsonen - der er trods alt en måned til så meget kan forbedres.

Enig,vi spiller ofte bedre på camp nou end hjemme. Frygter dog stadig med det forsvarsspil vi præsterer for tiden

Leveret af Kunena Forum