Bedømmelse af truppen mod Levante
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
10 år 4 måneder siden #1
af Administrationen
Bedømmelse af truppen mod Levante blev oprettet af Administrationen
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (17 brugere)
3.6
Keylor Navas
3.1
Danilo
2.6
Nacho
2.6
Pepe
2.5
Varane
2.7
Casemiro
3.3
Isco
2.4
James Rodríguez
2.7
Mateo Kovačić
3.1
Toni Kroos
3.7
Cristiano Ronaldo
3.0
Jesé
3.6
Lucas Vázquez
3.3
Borja Mayoral
Hele holdet 3.0
0
Uden for bedømmelse
1
Tåkrummende dårligt
2
Skuffende præstation
3
Godkendt
4
Fin præstation
5
Fantastisk
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
10 år 4 måneder siden #2
af Raul-Madrid
RAUL!!!!
Besvaret af Raul-Madrid på emne Bedømmelse af truppen mod Levante
Er jeg den eneste der godt kan forstå Ronaldo er ved at være træt af at spille med en folk amatøre ???
Det var jo direkte til grint det der blev leveret igår og den eneste der kunne være sin indsats bekendt var Ronaldo og tja Navas endelig også!
James og Kroos har jeg simpelthen fået nok af - det er bare ikke godt nok det de levere ikke bare igår men de sidste mange mdr. Fatter nærmest slet ikke at James overhovedet kan leve af at spille fodbold ( ihverfald set over denne sæson ) !!
Lad os nu få styr på den midtbane og den amatør lægestab så Zidane kan blive bedømt helt fair med et komplet første hold over mere end 1-2 kampe!
Det var jo direkte til grint det der blev leveret igår og den eneste der kunne være sin indsats bekendt var Ronaldo og tja Navas endelig også!
James og Kroos har jeg simpelthen fået nok af - det er bare ikke godt nok det de levere ikke bare igår men de sidste mange mdr. Fatter nærmest slet ikke at James overhovedet kan leve af at spille fodbold ( ihverfald set over denne sæson ) !!
Lad os nu få styr på den midtbane og den amatør lægestab så Zidane kan blive bedømt helt fair med et komplet første hold over mere end 1-2 kampe!
RAUL!!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen