El Chiringuito: Ramos og Cristiano Ronaldo har bedt om at komme væk
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
I det spanske program El Chiringuito bragte journalisten Pipi Estrada i denne uge en nyhed om, at Sergio Ramos og Cristiano Ronaldo har bedt om hjælp til at blive solgt efter denne sæson.
Efter nederlaget til Atlético Madrid i El Derbi skulle de begge uafhængigt af hinanden være gået til præsident Florentino Pérez og bedt om at komme væk efter sæsonen, hvortil han skal have svaret, at de begge skal sørge for at hjælpe klubben til en god sæson-afslutning, hvorefter man vil tage stilling til hver enkelt spillers fremtid i klubben.
Real Madrid står foran en større genopbygning til den kommende sæson og angiveligt skal ingen spillere være fredet i den henseende.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Det sagt, så er det sgu nok en and.
Jeg forstår i øvrigt ikke hvorfor man vil af med Ramos. Man kan sige hvad man vil, men han har snart 500 kampe i trøjen, sikret os en CL-titel, vundet alt, har gennem en 10-årig periode konstant været blandt verdens bedste på sin position, er blot på vej ind i en CB's bedste alder og kæmper altid med hjertet for trøjen. Han er langt fra fejlfri, men jeg vil hellere se Real Madrid tabe med 11(9 for 2 af dem bliver selvfølgelig udvist) Ramos'er, end vinde med 11 James'er, som mest af alt virker ligeglade med klubben. Det er måske underligt, men udover Ramos er det svært at nævne en håndfuld spillere, som reelt elsker klubben. Det er sgu en værdi jeg gerne vil have vi forsøger at værne omkring.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
raul7=kongen skrev: Hvis der er bare en flig af sandhed i dette rygte, så står det godt nok værre til end først antaget. Det eneste svar vil selvfølgelig være at fratage dem deres anførerrettigheder på stedet.
Det sagt, så er det sgu nok en and.
Jeg forstår i øvrigt ikke hvorfor man vil af med Ramos. Man kan sige hvad man vil, men han har snart 500 kampe i trøjen, sikret os en CL-titel, vundet alt, har gennem en 10-årig periode konstant været blandt verdens bedste på sin position, er blot på vej ind i en CB's bedste alder og kæmper altid med hjertet for trøjen. Han er langt fra fejlfri, men jeg vil hellere se Real Madrid tabe med 11(9 for 2 af dem bliver selvfølgelig udvist) Ramos'er, end vinde med 11 James'er, som mest af alt virker ligeglade med klubben. Det er måske underligt, men udover Ramos er det svært at nævne en håndfuld spillere, som reelt elsker klubben. Det er sgu en værdi jeg gerne vil have vi forsøger at værne omkring.
Elsker Sergio Ramos´ nu ikke sig selv højest!? Og dernæst sin bror?
Står valget mellem ham og James er jeg også til spanieren, men derudover er jeg ikke overbevist om, at han elsker klubben så højt, som han gerne vil have det til at fremstå.
Står valget mellem ham og James er jeg også til spanieren, men derudover er jeg ikke overbevist om, at han elsker klubben så højt, som han gerne vil have det til at fremstå.
Jeg ved ikke hvilken mærkelig kærlighed der er i din familie, men alt andet havde da været underligt og faktisk også sørgeligt, hvis Ramos ikke elskede ham selv og bror højere end Real Madrid ;)
Når det så er sagt, så forstår jeg da godt polemikken omkring hans løn som du hentyder til. Ramos har kæmpet for trøjen i 10 år til sommer, men har set den ene sleske "stjernespiller" efter den anden, som er gået direkte ind af bagindgangen og blevet forgyldt i hoved og røv, fordi der sidder nogle lider-drenge bagerst i lokalet.
Alligevel kan vores anføre ikke få den lønforhøjelse som han beder om. "Grådigt" eller ej, så er der spillere i Real Madrid, som tjente mere end han forlangte på daværende tidspunkt. Ronaldo og Bale for at være helt præcis. Det er jo helt uhørt, at Bale overhovedet til at starte med får 3 gange så meget som vores viceanføre (kommende anføre), og det er endnu mere uhørt, at Ramos ikke bare fik den lønforhøjelse til at starte med.
Der bliver bare ikke sat pris på egne spillere i Real Madrid. Man vil altid have mere, og altid have dyrere. De spillere som rent faktisk kæmper og spiller med hjertet, om du vil det eller ej, så viser hans jubelscener, at han vil Real Madrid lidt mere end Ronaldo, for at tage et eksempel. De får bare aldrig den anerkendelse i Real Madrid, og derfor forstår jeg godt Ramos frustrationer i sommers. Han sagde flere gange det ikke handlede om løn, selvom det selvfølgelig også spillede ind, men udfra hvad vi kan se og hvad vi ved (ikke ret meget), så er jeg helt klart mere på Ramos side end Real Madrid's.
Og jeg undskylder, hvis jeg ikke elsker Real Madrid mere end mig selv, familie eller venner, for det gør jeg langtfra :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- YunisTaker
-
- Ekspert bruger
-
Pepe har desværre ikke niveauet mere til at være første spiller i Real Madrid. Men jeg vil blive meget ked af det hvis Real Madrid ender med at sælge ham. Hvis han vil spille noget mere, så det selvfølgelig i orden at skippe ham afsted og evt. give ham en rolle i klubben når han en dag stopper karrieren. Men ville ikke have noget imod hvis han fik en lidt mere ansvarlig rolle på det her Real Madrid hold. Hvor han netop kan tage fat i spillere som James og motivere dem til enten at spille med hjertet eller forlade klubben.
Hvis vi bare ser på Real Madrids unge spillere, så ser fremtiden lys ud. Casemiro, Varane, Mayoral, Kovacic, og spillere som Benzema, Modric, Marcelo som stadig har en håndfuld gode år tilbage.
Ronaldo må meget gerne sælges. Ramos er jeg ikke så meget for skal sælges, men hvis han bliver det, så vil jeg ikke tabe søvn over det.
Real Madrid since 2002
Raul & Zidane.
Pepe, Marcelo & Benzema.
CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
- Predrag Mijatović
- Gæst
-
Men hvis Ramos forsvinder, så er det vel næsten kun Varane der er god nok, i mine øjne er og bliver Pepe altid et sats. Nacho er og bliver vel nutidens "Pavones". Jeg følger ikke den spanske liga generelt, så skal ikke kunne sige om Laporte er løsningen. Men ellers kunne man overveje et billigt alternativ i Neven Subotic fra Dortmund, som er røget ud af start 11. Eller hvis man vil betale kassen, så er Hummels en fremragende spiller.
Og når u vi er ved det defensive. Hvorfor taler alle så om Veratti, Pogba etc. I min verden ville den optimale opryder være Matic fra Chelsea. han er om nogen dedikeret til den opgave og kan finde ud af at give bolden videre til mere kreative spillere.
Jeg er ikke sikkert på om der skal nogle nye ind i stedet for Ronaldo. men kunne jo prøve at give Bale pladsen, det er jo trods alt i den side at han havde succes i Tottenham. Og modsat ser jeg faktisk et lys i Jesé, han skal dog have mere end 20 min hist og her.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Dios skrev: Siempre Madrid skrev:
Jeg ved ikke hvilken mærkelig kærlighed der er i din familie, men alt andet havde da været underligt og faktisk også sørgeligt, hvis Ramos ikke elskede ham selv og bror højere end Real Madrid ;)
Når det så er sagt, så forstår jeg da godt polemikken omkring hans løn som du hentyder til. Ramos har kæmpet for trøjen i 10 år til sommer, men har set den ene sleske "stjernespiller" efter den anden, som er gået direkte ind af bagindgangen og blevet forgyldt i hoved og røv, fordi der sidder nogle lider-drenge bagerst i lokalet.
Alligevel kan vores anføre ikke få den lønforhøjelse som han beder om. "Grådigt" eller ej, så er der spillere i Real Madrid, som tjente mere end han forlangte på daværende tidspunkt. Ronaldo og Bale for at være helt præcis. Det er jo helt uhørt, at Bale overhovedet til at starte med får 3 gange så meget som vores viceanføre (kommende anføre), og det er endnu mere uhørt, at Ramos ikke bare fik den lønforhøjelse til at starte med.
Der bliver bare ikke sat pris på egne spillere i Real Madrid. Man vil altid have mere, og altid have dyrere. De spillere som rent faktisk kæmper og spiller med hjertet, om du vil det eller ej, så viser hans jubelscener, at han vil Real Madrid lidt mere end Ronaldo, for at tage et eksempel. De får bare aldrig den anerkendelse i Real Madrid, og derfor forstår jeg godt Ramos frustrationer i sommers. Han sagde flere gange det ikke handlede om løn, selvom det selvfølgelig også spillede ind, men udfra hvad vi kan se og hvad vi ved (ikke ret meget), så er jeg helt klart mere på Ramos side end Real Madrid's.
Og jeg undskylder, hvis jeg ikke elsker Real Madrid mere end mig selv, familie eller venner, for det gør jeg langtfra :D
Du er ikke dummere end som så, så du ved jo udmærket hvad jeg mener, når jeg skriver at han elsker sig selv højere end Real Madrid.
Sergio Ramos har alle dage forsvaret egne interesser (først) frem for klubbens interesser og han ved også, hvordan tandhjulene snurrer rundt i Real Madrid, så han kan ikke være forbavset over, hvordan tingene fungerer. Hele hans tilgang til den kontrakt-forlængelse var kluntet og pinlig.
Der er ingen tungtvejende grund til, at han skal være en del af Real Madrids fremtid.
det er på tide at få ryddet op og genskabt noget nyt.
de har gjort meget rigtig godt for RM. men nu er det på tide at komme videre
clu skrev: jeg kan tilslutte de fleste
det er på tide at få ryddet op og genskabt noget nyt.
de har gjort meget rigtig godt for RM. men nu er det på tide at komme videre
Mellem Del Bosque og Pellegrini/Mourinho var en lang nedtur, der for alvor gentog sin tidligere form i denne sæson. Hvor noget "nyt" kulminerede med en Champions league sejr, har vi sidenhen været vidne til den samme nedslående tendens. Klubben er et levende bevis på, at spiller og træner udskiftninger i læssevis, foretaget af en præsident med totalitære tendenser, aldrig vil kaste noget nævneværdigt af sig
Hvor man siden ansættelsen af Pellegrini/Mourinho så tegn på forbedring er vi nær udgangspunktet igen.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos