El Chiringuito: Ramos og Cristiano Ronaldo har bedt om at komme væk
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Jo, det er fint, at man i klubben ser problemerne i øjnene og vil tage drastiske valg inden næste sæson, men i mine øjne er spillerne kun en del af problemet - det sgu det administrative element, der bør revolutioneres først.... Vi har på papiret en af verdens bedste trupper - hvem ved, hvad disse spillere kunne udrette under andre omstændigheder, en anden offentlig diskurs og en anden filosofi??
Okay, den forestående genopbygning bliver italesat på god vis, men i teorien er det da ikke en "god" ting bare at udmelde at ingen er sikre, at profiler muligvis bliver solgt osv? :D
Den KAN lykkes, men det er sgu svært, for fra august af står vi ikke med drømmeholdet, der kan vippe Barca af tronen. Tror der skal en længere kontinuerlig udvikling til først - ikke blot en sommer
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
ChrillRM14 skrev: Nu kommer jeg måske til at lyde lettere pessimistisk, men når folk erklærer, at det er en god nyhed med udrensning af profiler osv, og at Real Madrid står foran en genopbygning, er der så andre end mig som ikke nødvendigvis er ved at falde ned af stolen af glæde? Jeg mener, det ER jo RM, så er der ikke bare en chance for, at 25% af spillerne ryger, og så går der ellers Perez i den, og vi køber til venstre og højre, og op og ned, og alle mulige spillere med højt prisskilt.
Jo, det er fint, at man i klubben ser problemerne i øjnene og vil tage drastiske valg inden næste sæson, men i mine øjne er spillerne kun en del af problemet - det sgu det administrative element, der bør revolutioneres først.... Vi har på papiret en af verdens bedste trupper - hvem ved, hvad disse spillere kunne udrette under andre omstændigheder, en anden offentlig diskurs og en anden filosofi??
Okay, den forestående genopbygning bliver italesat på god vis, men i teorien er det da ikke en "god" ting bare at udmelde at ingen er sikre, at profiler muligvis bliver solgt osv? :D
Den KAN lykkes, men det er sgu svært, for fra august af står vi ikke med drømmeholdet, der kan vippe Barca af tronen. Tror der skal en længere kontinuerlig udvikling til først - ikke blot en sommer
Når jeg skriger udrensning mener jeg ikke et farvel til 15 profiler og indkøb af 15 nye galácticos, men jeg mener at man skal ind og redefinere holdet og her skal man altså være klar til at slagte nogle hellige køer. Så kan det ikke (nødvendigvis) nytte noget, at man skriger at Sergio Ramos har været i klubben i lang tid, har anførerbindet og sikrede La Décima til os. Ej heller, at Cristiano Ronaldo er all time-topscorer og manden bag 30-50 mål pr. sæson.
Måske skal begge ryge, måske skal en af dem ryge, måske skal de begge blive. Men man skal være klar til at kigge på det helt uden følelser.
Men det er klart, at det blot er et element, for det er vist også tiltrængt at få kigget på disciplinen blandt spillere, ledere og lægestab, for der har simpelthen været en tsunami af pinagtige fejl i løbet af sæsonen og sådan kan man jo ikke drive en klub. Men man slipper ikke uden om at skulle kigge alvorligt på spillertruppen og det SKAL gøre ondt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Du er ikke dummere end som så, så du ved jo udmærket hvad jeg mener, når jeg skriver at han elsker sig selv højere end Real Madrid.
Sergio Ramos har alle dage forsvaret egne interesser (først) frem for klubbens interesser og han ved også, hvordan tandhjulene snurrer rundt i Real Madrid, så han kan ikke være forbavset over, hvordan tingene fungerer. Hele hans tilgang til den kontrakt-forlængelse var kluntet og pinlig.
Der er ingen tungtvejende grund til, at han skal være en del af Real Madrids fremtid.
Hvis jeg skal være ærlig, så kan jeg ikke se de spøgelser som du kan se :) Så du må meget gerne uddybe?
Når jeg tænker Ramos som person i Real Madrid, så kan jeg bare ikke se hvad du ser som jeg ikke gør. Jeg ser f.eks. hans udtalelse, hvor han siger noget á la: "Det er Real Madrid og ikke en børnehave", da han fik en alvorlig hovedskade? for en del år tilbage, hvor han nægtede at lade sig behandle, fordi Real Madrid var tæt på at vinde mesterskabet. Selve episoden står desværre ikke helt klar for mig, så jeg kan godt have byttet rundt på en masse, men udsagnet og situationen er jeg ret så sikker på.
Jeg tænker en Ramos som oftest kysser klublogoet, og som altid har gået forrest både på, men også udenfor banen.
For mig at se, så er der intet galt i, at man også handler udfra egne interesser. Det er trods alt bare et job for fodboldspillerne, så længe det ikke tager overhånd, hvor jeg igen må fremhæve Ronaldo, fordi han er stik modsat Ramos som jeg ser det.
Forbavset eller ej, så handler det jo om, at man godt vil føle sig tilpas og godt værdsat. Hvad var hans tilgang til den kontrakt-forlængelse? Du tror han ringede til United, så de indgik et samarbejde om at presse Real Madrid, eller var det bare fordi Ramos forholdt sig tavs til pressen? Du aner jo ikke hvad der skete bag de lukkede døre, og du aner jo ikke hvad Ramos og Perez snakkede om, og om Ramos overhovedet nævnte United overfor Perez.
Der er ingen tungtvejende grund til nogle af Real Madrid spillerne skal have en fremtid i Real Madrid, men nogle skal jo repræsentere klubben.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Johnson
- Gæst
-
Her er et interessant klip der vist meget godt fortæller om de spændinger på holdet som Ronaldo forårsager. Jeg er dog sikker på Cristiano-tilbederne her på sitet igen formår at demonstrere en kreativ fortolkningsevne.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Johnson skrev: videos.marca.com/v/0_jojzh877-la-tension...tv_pl=futbol&count=1
Her er et interessant klip der vist meget godt fortæller om de spændinger på holdet som Ronaldo forårsager. Jeg er dog sikker på Cristiano-tilbederne her på sitet igen formår at demonstrere en kreativ fortolkningsevne.
Klippet viser blot hvad der altid foregår mellem spillere når man spiller på et nogenlunde højt niveau med meget konkurrence. Er i øvrigt langt fra ronaldo-tilbeder, han må gerne sælges til sommer....
Man kan se hvordan de (Ronaldo-Pepe osv) omfavner hinanden når Ronaldo scorer på straffesparket.
Jeg anser klippet som misvisende.
Jeg forstår ikke, hvad de siger. Men igen, det er jo ikke nogen børnehave, som Ramos har formuleret det i en anden sammenhæng. Fodbold på topplan indebærer, at man yder sit bedste, og hvis man ikke er god nok, er der 40.000 tilskuere og Ronaldo, der nok skal fortælle dig det. Hvad er ideen med at stå sammen og lyve for sig selv om, at man er god nok? Kortene skal på bordet. RM har hvilet på laurbærene for længe, og nu skal der ske noget.. Ryger Ramos og Ronaldo, er der både gode og dårlige aspekter af det. Jeg er spændt på at se konsekvenserne. Hvilke kampafgørende spillere har vi derudover, som spiller kontinuerligt? (Dvs ikke Bale)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Argh, er det ikke bare en mand som er ivrig efter at vinde en fodboldkamp? Det er ihvertfald klippet sådan sammen, at det skal virke mere negativt end det reelt er.
Florentino Pérez
- Madrid12
- Gæst
-
Sahinovic skrev:
Argh, er det ikke bare en mand som er ivrig efter at vinde en fodboldkamp? Det er ihvertfald klippet sådan sammen, at det skal virke mere negativt end det reelt er.
Fuldstaendig enig med dig Sahinovic.
Det tror jeg at der er mange derude, der vil kunne nikke genkendende til - at komme i heftige diskussioner under en kamp - med en gut man elsker at drikke oel med om loerdagen.
Det handler om ambition og motivation. Der behoever ikke noedvendigvis at vaere noget noget ondt imellem dem.
R7CR7GB11 skrev:
Sahinovic skrev:
Fuldstaendig enig med dig Sahinovic.
Det tror jeg at der er mange derude, der vil kunne nikke genkendende til - at komme i heftige diskussioner under en kamp - med en gut man elsker at drikke oel med om loerdagen.
Det handler om ambition og motivation. Der behoever ikke noedvendigvis at vaere noget noget ondt imellem dem.
Wow hvor kan man tolke tingene meget forskelligt, det der fik mit hjerte til at juble af glæde og ikke græde. Det er da lige det vores hold mangler, at vi skælder hinanden lidt ud på en konstruktiv måde når nogen laver en fejl, hvordan bliver man ellers bedre hvis man ikke får at vide man har lavet en fejl?
Jeg forstår ikke hvad de siger, men gestikuleringen ligner meget det vi gjorde på mit hold når vi var utilfredse med en medspiller og der var ingen negative miner. Hvis man havde været lidt slem så var det bare et skulderklap oveni (ala det Ronaldo giver Casamiro). Vi mangler nogen der går sætter lidt ild i holdet og skubber til de andre, som Ronaldo og Pepe i disse klip gør.