Optakt: Flere minusser end plusser

10 år 4 måneder siden #13 af DarioGomez

Tore Hansen skrev: 4 mål af Cris nu kan i squ ikke brokke jer mere og hvis i så gør er der noget galt fantastisk præstation af holdet

Bare vent!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Sam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #14 af garkin2635
Sindsyg kamp fra Los Blancos. Detsvære har vi nogle elendige falske tilskuere på Bernabeu men CR7 fik deres kæft lukket :D HALA MADRID

10 år 4 måneder siden #15 af BBB
Cristiano skal klippes før hver eneste kamp, hvis det betyder, at han scorer fire mål.

10 år 4 måneder siden #16 af real89
Ronaldo is back??? Han var FANTASTISK, nøj det var optur.
Generelt den bedste 2 halvleg vi har spillet længe. En fornøjelse.
Casemiro gjorde det defensivt godt, det var sku rart at se en defensiv midtbane spiller på holdet, mener klart det er sådan en spiller, vi har manglet, så midten ikke var så hullet. Håber os han spiller på tirsdag.
Den kreative Isco, har man sku savnet, godt at se noget fra ham idag.
Virkelig fedt at vi havde så mange af vores egne spiller på banen idag, som gjorde det godt. Jeg er meget begejstret for Vasquez, han kommer bare med noget virkelig fedt gå på mod, og meget energisk. Lige det der kan smitte af på de andre spiler, fedt
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

10 år 4 måneder siden #17 af real89

Tore Hansen skrev: 4 mål af Cris nu kan i squ ikke brokke jer mere og hvis i så gør er der noget galt fantastisk præstation af holdet

Lige mine ord.
Det fint man brokker sig når de spiller dårligt, eller han spiller dårligt. Men når de gør det godt, så skal der sku roses. Specielt i en kamp som idag, hvor alle gjorde det godt. Han var en fornøjelse, at sige andet, er til grin, og på grænsen til pinligt.
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved real89.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

10 år 4 måneder siden #18 af AmorMadrid

FanOfMagicalTeams skrev:

Kristian S skrev:

FanOfMagicalTeams skrev:

Kristian S skrev:

FanOfMagicalTeams skrev: [

Viser han ikke netop hvorfor man skal af med ham? Scorer et fantastisk mål og håner/provokere publikum straks efter. Han er simpelthen for meget. Han er dygtig - men for meget.

Håner? Hvad han gør er tvært imod meget normalt hvis man blir pibet af en hel kamp.... har utallige spillere gjort og vil blive ved med at gøre.

Mener du publikum var urimelige? Spillerne skal roses når de spiller godt, men også høre når de spiller af lort. Det er Real Madrid, ikke Getafe.

Var jo til det lille felt af modstander publikum han gjorde det såvidt jeg så, hvilket han har gjort så mange gange før når de har lavet fornærmende tilråb en hel kamp.

Hvis det er arrogant i dine øjne så kan du godt afskrive de fleste top angribere i historien som arrogante.

Jeg syntes nu oftest det er noget man ser dygtige spillere gøre mod udepublikum. Syntes sjældent jeg har set top 5 angribere håne hjemmepublikum. Men lad os lukke den her. Jeg mener det er skidt og mangel på selverkendelse. Manden er jo dygtig nok til at lade målene tale for sig selv idag. Nytteløst og aggressivt på den dumme måde imo at køre på publikum, når de med rette har ytret utilfredshed.

Nu er det jo også sådan at Real Madrid fans er kendte for at pifte af spillerne, eller alt andet hvis de er utilfredse med noget. Det er ikke mange steder man ser at hjemmepublikummet pifter af deres egne spillere, så mon ikke det er derfor at man ikke ser det så ofte fra andre topangribere? Jeg synes nu egentlig at det er fint at han giver publikum lidt igen, det kan man ikke blive sur over hvis man selv pifter af spillerne.
Når man tænker på at publikummets opgave er at bakke op om spillerne, og støtte dem, selv hvis de spiller dårligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid 7

10 år 4 måneder siden #19 af Dios

Kristian S skrev: Og så er der dem der vil af med Ronaldo..... man må klø sig i håret.

Ja, så mangler han jo kun al det svære. At score mål imod gode modstandere! ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, LasseRMD

• Tore Hansen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #20 af Tore Hansen
Besvaret af Tore Hansen på emne Optakt: Flere minusser end plusser

Dios skrev:

Kristian S skrev: Og så er der dem der vil af med Ronaldo..... man må klø sig i håret.

Celta er måske ikke det nye storhold men de kan i hvert fald godt spille fodbold, men ja han mangler lige det sidste mod storholdene lad os håbe han spiller godt mod Roma og Barca.

10 år 4 måneder siden #21 af nono
4 flotte mål mod Celta ændrer ikke på følgende:

- Det hysteriske lønniveau
- Det hysterisk høje beløb en handel fortsat kan indbringe
- Hans relativt høje alder
- Hans elendige sæson
- Hans mange aggresioner mod andre spillere som før eller siden kommer til at koste Real Madrid
- Det manglende defensive arbejde
- Hans polemiske karakter som fører problemer, jammer og dårlig stemning med sig

Jeg fornægter ikke Ronaldos legende status og jeg kommer givetvis til at savne ham som et koldt glas vand en sommerdag i Sahara når han engang er væk. Men man skal også kende sin besøgstid og træffe usentimentale beslutninger i en institution som Real Madrid. Her mener jeg klart, at det samlede regnestykke taler kraftigt for et salg til PSG, City, Qatar eller USA til sommer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, LasseRMD

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #22 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Flere minusser end plusser

nono skrev: 4 flotte mål mod Celta ændrer ikke på følgende:

- Hans elendige sæson
- Hans mange aggresioner mod andre spillere som før eller siden kommer til at koste Real Madrid
- Hans polemiske karakter som fører problemer, jammer og dårlig stemning med sig

Jeg fornægter ikke Ronaldos legende status og jeg kommer givetvis til at savne ham som et koldt glas vand en sommerdag i Sahara når han engang er væk. Men man skal også kende sin besøgstid og træffe usentimentale beslutninger i en institution som Real Madrid. Her mener jeg klart, at det samlede regnestykke taler kraftigt for et salg til PSG, City, Qatar eller USA til sommer.

Det hysterisk høje beløb et salg kan indbringe får vi så ikke hvis han ryger til Qatar eller USA.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #23 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Flere minusser end plusser

Tore Hansen skrev:

Dios skrev:

Celta er måske ikke det nye storhold men de kan i hvert fald godt spille fodbold, men ja han mangler lige det sidste mod storholdene lad os håbe han spiller godt mod Roma og Barca.

Det sidste? Han mangler ikke lige det sidste. Han mangler ALT mod gode hold. Indstilling, fight, afgørende aktioner, mål.

10 år 4 måneder siden #24 af MadridistaPorVida

nono skrev: 4 flotte mål mod Celta ændrer ikke på følgende:

- Hans elendige sæson

Du er vist ikke klar over hvor mange penge han tjener ind til klubben, hans løn er en dråbe i havet for Real Madrid. De tjener boksen på at have ham i klubben. og syntes nu ikke han har haft en dårlig sæson, han er jo trods alt topscorer i champions league og i La liga.

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

Leveret af Kunena Forum