Zidane: Tænker ikke på kvartfinalemodstander

10 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Zinedine Zidane var naturligvis glad og tilfreds med pladsen i kvartfinalen efter gårsdagens kamp. På det efterfølgende pressemøde kom han ind på følgende emner:

Pladsen i kvartfinalerne:

- Det var en svær kamp, men vi opnåede målet om at kvalificere os og ikke indkassere mål.

Slag til Marcelo:

- I 90 minutter kan der ske ting, sådan er fodbold, men i sidste ende er målet nået og nu skal vi tænke på den næste kamp, som er på søndag.

Casemiro:

- Han spillede fra start og gjorde det rigtig godt, som alle andre, her er der ikke nogen faste startere, alle vil komme til at spille, vi er 26 mand. Det var en vigtig kamp for Casemiro, især defensivt.

Lucas:

- Han var vigtig, hver gang han spiller kommer han med iver og giver alt hvad han kan og det kan man se, han kæmper altid og det er godt for træneren.

Tilhængerne:

- Det er vigtigt, at tilskuerne var med James og med hele holdet, tilhængerne ønsker altid mere af spillerne og de forsøger altid at give mere. Jeg er glad for James´ mål, han træner godt og det er altid vigtigt for en spiller som ham at få scoret.

40 mål af Cristiano Ronaldo:

- Det motiverer, hver gang han er på banen vil han mere, han ønsker at score og det gør han.

Lodtrækning:

- Det hold, der kommer i lodtrækningen, er fint, det tager vi stille og roligt. Nu skal vi slappe af og tænke på søndag.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #2 af Raul7-2880
Det gør jeg!
Hvis vi trækker Barca, Atl. Madrid, PSG eller Bayern ryger vi ud, medmindre vi har forberedt os i løbet af de kommende uger. Håber at spillerne kan holde sig skadesfri, især Modric. Uden ham er vi bogstaveligtalt et middelmådige hold. Uden ham er Marcelo den eneste der kan lave det de tekniske finurligheder som splitter et forsvar af, hvilket fortæller mere om Reals problemer end Marcelo's kvaliteter
Og nej, isco tror jeg ik på længere. Når han modtager bolden skal han have mindst 10 berøringer og sende den videre eller tabe bolden. Sælg ham mens man stadig kan få en skilling eller to for ham.
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Raul7-2880.

• Tore Hansen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #3 af Tore Hansen
Besvaret af Tore Hansen på emne Zidane: Tænker ikke på kvartfinalemodstander
Modric er vores kreative hjerne det er ham der fører bolden frem ad banen gang på gang ham skal vi være glade for at vi har.
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Tore Hansen.

10 år 4 måneder siden #4 af Vinícius

Tore Hansen skrev: Modric er vores kreative hjerne det er ham der fører bolden frem ad banen gang på gang ham skal vi være glade for at vi har.

Ja, og Kroos bidrager bare ikke med det offensive. Han er en god boldflytter, og sikkert rigtig god på Barcas hold. Tænk sig, man kunne jo nærmest have 90% boldbesiddelse med ham, Iniesta, Xavi osv. ;) Vi mangler nogle flere kreative spillere, som er gode til at spille fodbold og slå afleveringer og lave kombinationer, og ikke kun til at drible. I øvrigt så synes jeg, at Zidane bør tænke på, hvem fanden vi møder. Men han kan jo ikke sige det til pressen - sådan er "reglerne" jo...

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Tore Hansen

• Tore Hansen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #5 af Tore Hansen
Besvaret af Tore Hansen på emne Zidane: Tænker ikke på kvartfinalemodstander
Kroos ligner en amatør når han spiller ved siden af modric, det er fint nok at han bare flytter boldene rundt men der skal squ ske noget mere.

Leveret af Kunena Forum