Aleix Febas kan få sommerplads i førsteholdstruppen

10 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Aleix Febas er tæt på sit store gennembrud i La Fábrica og den 20-årige cataloner følges tæt af Zinedine Zidane med henblik på at indlemme ham i førsteholdstruppen til sommerens optakt til den kommende sæson.

Febas er en fysisk og teknisk stærk spiller, som er en nøglefigur hos både Real Madrid Castilla og Juvenil As Youth League-hold, som er i semifinalen.

Aleix Febas var allerede fast mand på Castilla-holdet, da Zidane var træner, men med Luis Miguel Ramis som træner har han taget endnu et skridt frem i sin udvikling og han har foreløbig scoret 5 mål i 23 kampe for Real Madrid Castilla.

Som spillertype minder Febas en del om Luka Modric i forhold til at føre bolden frem med stor sikkerhed og derfor har man naturligvis store forventninger til den unge spiller.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #2 af Daniel
Det kan han nemlig!

Jeg skal indrømme, at jeg ikke har set alle Castillas kampe denne sæson eller alle Youth League-kampe ditto, men det jeg trods alt har set med Febas har ganske enkelt været mere end blot overbevisende. Han fortjener om nogen chancen på førsteholdet og ikke kun perifert, men i en rolle hvor han kan få en del spilletid.

Jeg er sikker på, at Febas kan blive et stort aktiv for Real Madrid, hvis Real Madrid vil tillade det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Tore Hansen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #3 af Tore Hansen
Hvis nu kroos bliver solgt til sommer( hvilket jeg håber han gør ) kunne Zidane jo prøve med Febas på den plads.
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Tore Hansen.

Leveret af Kunena Forum