Zidane: Jeg ved ikke, om jeg er her i den kommende sæson

10 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Zinedine Zidane mødte i går spansk presse forud for dagens kamp mod Las Palmas. Her kom han ind på følgende emner:

Den gode stime:

- Når man vinder kampe er det hele altid bedre. Nu skal vi tænke i at fortsætte fremad, det bliver hele tiden sværere. Det gode øjeblik betyder ikke noget, man skal komme lige så forberedt som altid til morgendagens kamp.

Benzema-sagen:

- Jeg er glad for afgørelsen, vi har snakket om emnet, jeg vidste at vi skulle vente en smule og vi er helt på linje. Benzema har det godt, han træner og det er altid godt at se ham på banen. Ideen er, at han er med os fra den kommende uge. Selvfølgelig har emnet påvirket ham, vi har snakket om det masser af gange, men jeg forventer, at det hurtigt bliver løst.

De Geas mulige tilkomst:

- Jeg planlægger ikke noget, jeg ved ikke hvad der sker i morgen, bortset fra at vi spiller en kamp....Det jeg kan sige er, at jeg er meget glad for vores tre målmænd, også for Kiko og Rubén, og det er det vigtigste. Vi må se efter sæsonen.

Besked til Dunga efter at have udeladt Marcelo:

- Jeg vil ikke gå ind i, om han skal udtages eller ej, men ingen herfra har snakket med nogen, det er løgn. Marcelo har det godt, han ønsker at spille her og for sit land.

Varanes bænkeplads:

- Rafa spiller en smule mindre, der er fire fænomenale centrale forsvarere. Jeg er glad for hans arbejde, han er en ung spiller, som har lært meget hurtigt og jeg er glad for ham. Der er beslutninger til hver kamp, jeg forholder mig ikke til, hvad han gjorde for 15 dage siden, men beslutter mig ud fra den kamp, som skal spilles.

Skades-mareridtet:

- Der er en smule færre, ideen er alt at det er så lidt som muligt. Vi er næsten fuldtallige, Karim Benzema mangler en smule, så er alle klar, men jeg ønsker at fokusere på fremtiden. Det, der er sket, skete.

Et møde med Paris SG:

- Lige nu bekymrer jeg mig ikke om CL-modstanderen, jeg har ingen præferencer. På dette tidspunkt er det dem, man møder. Paris SG viser fænomenal form, jeg ringede til Blanc for at snakke om andre ting og jeg lykønskede ham. Det er helt sikkert et stort hold.

Zidanes rolle i det kommende projekt:

- Det kan jeg ikke sige, jeg kan ikke vide hvilken rolle jeg får, når jeg ikke ved om jeg er her. Vi må se hvad der sker efter sæsonen. Der snakkes meget, det er normalt, men jeg koncentrerer mig om kampene.

Real Madrid med eller uden Casemiro:

- I øjeblikket spiller Casemiro og han gør det godt. I morgen vil der være ændringer og det er normalt på et hold. Holdet spiller godt med Casemiro og u den ham, alle er vigtige.

Tillid til Danilo:

- Jeg er meget glad for Danilo. Det er rigtigt, at der er mange spillere og jeg skal vælge. Han er meget professionel og jeg tror altid at man kan forbedre sig og han vil forbedre sig.

Fransk kritik af Nadal:

- Jeg har det dårligt, for Rafa Nadal er......Hvad skal jeg sige om Rafa Nadal? Han er en rigtig mand, som altid har vist sine værdier, som alle folk elsker, han er professionel og jeg kender ham en smule. Jeg har det dårligt med det, der er sagt om ham. Det, man skal huske er, at lægge de beskyldninger til side og huske, at alle, der kan lide sport, kan lide Rafa Nadal, hvad enten man er fransk, spansk eller amerikansk, han er spektakulær.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #2 af Raul7-2880
Hvorfor fik han så en kontrakt til 2018..?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum