Bedømmelse af truppen mod Las Palmas
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (28 brugere)
Hele holdet 2.4
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ronaldo var én af de eneste der kæmpede i går, Lucas og Isco gjorde det også fint, Modric kom mere med i 2. Ronaldo er indblandet i meget godt spil, og viser iver. Han skulle have scoret på chancen, men hjørnet gav mål. Holdet spillede sygt ringe, ingen intensitet, dommeren var vildt besynderlig, men altså, Ronaldo gjorde det ok (ikke fantastisk) og fortjener ikke at blive rated som holdets 2. dårligste spiller.
Desværre var der ikke meget godt at tage med fra kmapen, men 3 points er vel 3 points. Håber på bedre spil fremover.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Doc.juego skrev: Nåh ja, så skal jeg vel til det igen ;) så her kommer det et indlæg om at folk er unfair mod CR7. Lad mig lige sige, at det er altså ikke fordi jeg sidder kun og er Cristiano fan-boy, jeg er fan af Real Madrid. Men som person bliver jeg altid irriteret over et meget ensidig og nuanceret syn på tingene (hvertfald nuanceret efter mit eget hovedet) og at Cristiano får 1,8 (på nuværende tidspunkt i gennemsnit) er mig en gåde. Jeg vil ikke sidde her og påstå at denne kamp for altid vil cementere Ronaldo som verdens bedste etc. Etc. Men har har sku da mange gode ting i dag? Jeg synes han indgår stærkt i kombinations spillet. Især sammen med Isco (som også vara god i dag, ham har jeg ellers været efter på det sidste). Samtidig flytter han bolden i fint tempo og varmer den ikke for meget. Husk at han i kampen er spydsspids, ikke wing. Det er også ham der laver ”assist til hjørnet” der giver mål. Første mål, på en chance hvor han faktisk skal score selv (trækker ned). 2. mål hvor han trækker ned i banen og sætter Jese fri med en flot aflevering.Mens Bale kan score en 1,8 ligeså, men formår ikke at gøre særlig meget godt i kampen, udover et ok langskud forbi mål i 2. halvleg. Kovacic der giver et mål væk, vælter rundt med bolden og ser skræmmende dårlig ud(havde store forventninger til ham i starten da han viste nogle gode kampe) får ”kun” 0,2 under i snit. Pepe der sejlede hele 2. halvleg og laver et farligt gult – 2,2 ? Arbeloa der var – ikke katastrofal, men bestemt ikke god – 2,1?
Ronaldo var én af de eneste der kæmpede i går, Lucas og Isco gjorde det også fint, Modric kom mere med i 2. Ronaldo er indblandet i meget godt spil, og viser iver. Han skulle have scoret på chancen, men hjørnet gav mål. Holdet spillede sygt ringe, ingen intensitet, dommeren var vildt besynderlig, men altså, Ronaldo gjorde det ok (ikke fantastisk) og fortjener ikke at blive rated som holdets 2. dårligste spiller.
Desværre var der ikke meget godt at tage med fra kmapen, men 3 points er vel 3 points. Håber på bedre spil fremover.
En spiller, som er dårligere på friløbere end Lionel Messi er på straffespark skal være glad for alt over 1,5 i karakter. Cristiano Ronaldo har fået fuldt som fortjent.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Det er også ham der laver ”assist til hjørnet” der giver mål.
Imponerende.
Jeg ved ikke hvad der er med Ronaldo fans, men de har tit en tendens til at hive alle mulige totalt ligegyldige faktorer frem, for at få Ronaldo til at se bedre ud end han reelt er. For bare et par uger siden, var der også flere brugere herinde som gerne ville påpege at Ronaldo altså arbejdede stenhårdt(!) for holdet, og her refererede de så til én tackling han havde lavet igennem en hel kamp - én tackling.
Han var ikke den eneste, men han var også helt igennem elendig igår, og karakteren passer fint, og det hjælper et ''assist til et hjørne'' (what?) ikke på.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Doc.juego skrev:
Imponerende.
Jeg ved ikke hvad der er med Ronaldo fans, men de har tit en tendens til at hive alle mulige totalt ligegyldige faktorer frem, for at få Ronaldo til at se bedre ud end han reelt er. For bare et par uger siden, var der også flere brugere herinde som gerne ville påpege at Ronaldo altså arbejdede stenhårdt(!) for holdet, og her refererede de så til én tackling han havde lavet igennem en hel kamp - én tackling.
Han var ikke den eneste, men han var også helt igennem elendig igår, og karakteren passer fint, og det hjælper et ''assist til et hjørne'' (what?) ikke på.
Jeg mener også, at den er søgt med den assist. Dog vil jeg give ret i, at han var en af de få spillere, der udover sin afbrænder, ikke lavede noget katastrofalt. En angriber kan sjældent være god, hvis resten af holdet er så dårligt som i går. Ronaldo var bestemt ikke god igår, og fortjener en karakter derefter, men elendig? Det synes jeg nu alligevel ikke. Men han bærer på ingen måde ansvaret for holdets tilstand, heller ikke i kampen igår - defensiven vakler, men Las Palmas var også rigtig gode! Kommentatorerne påpeger det meget godt - Busquets er en formidabel og overset spiller..
Men havde Ronaldo nu scoret den første, var han måske tændt, og måske scoret mange mål.. hvis og hvis, ikk? Men havde han nu scoret 4 mål, ville han jo også blive kritiseret for kun at score mod små hold.. Jeg kunne godt have brugt 4 mål fra ham igår ;)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Alle undtaget Navas spillede som en sæk kartofler og har gjort det siden sæsonen startede.
Den sommerpause kan kun komme for langsomt.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev: Og ifølge whoscored (stats) var arbeloa banens anden bedste spiller.
Alle undtaget Navas spillede som en sæk kartofler og har gjort det siden sæsonen startede.
Tror du det bliver bedre efter sommerpausen?
Det her er virkelig noget af det vildeste jeg nogensinde har læst/hørt :D Du roser Ronaldo for at brænde en friløber!, fordi Isco efterfølgende slår et godt hjørne, hvor Ramos laver et godt løb i feltet og header den perfekt ind? Jeg har hørt utrolig meget igennem mit liv, men den her kommentar siger alligevel lidt om hvor langt man kan gå for at forsvare en spiller haha :D
Du må ikke opfange det håneligt, jeg har virkelig bare optur over det her haha :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Real HWL skrev:
Zyconith skrev: Og ifølge whoscored (stats) var arbeloa banens anden bedste spiller.
Tror du det bliver bedre efter sommerpausen?
Hvis jeg skulle foretage en erfaringsbaseret vurdering, så nej. Men man har da lov til at håbe. Var så heldig at jeg startede med at følge Real under Del Bosque hvor der var noget om snakken, men siden da har hver sæson jo været mere eller mindre håbløs.
Så jeg har da vænnet mig til miseren, uden at ville negligere de få lyspunkter der har været undervejs.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos