Spiller-reaktioner efter Las Palmas-kampen

10 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrids spillere mødte spansk presse efter gårsdagens lidet imponerende sejr over upåagtede Las Palmas og her er hvad de sagde:

Casemiro:

Om den dårlige anden halvleg:

- Vi ved, at vi ikke gjorde det godt, men jeg forholder mig til de tre points. Der er dage, hvor vi ikke kan. Det er ikke let at spille her. Las Palmas gjorde det godt. Andre store hold har også haft det svært her.

Om at forstå kritikken:

- De kritiserer os, når vi spiller dårligt, fordi vi er det bedste hold i verden.

Om den kommende CL-modstander:

- Det betyder ikke noget. Det hold vi trækker bliver svært. Man kan ikke vælge, man skal vinde.

Om at tro på mesterskabet:

- Selvfølgelig er det ikke tabt. Vi kæmper til det sidste, selv om det er meget svært.

Arbeloa:

Om at stå til disposition:

- Jeg forstår, at jeg er i gang med mine sidste måneder i klubben. Nu spiller jeg mindre og træner hårdere, også på mine fridage.

Om at vinde uden at spille godt:

- Vi har hentet tre points på en bane, hvor andre storhold har lidt. Vi vidste, at de ville kæmpe for deres liv.

Om CL-lodtrækningen på fredag:

- Vi føler os ikke dårligere end andre. For alle hold ville det være godt, hvis Atlético Madrid ryger ud af CL.

Carvajal:

Om resultatet:

- Vi vidste, at vi skulle spille på en svær bane, vi gjorde hvad vi skulle ved at komme foran og dominerede i visse faser. Vi stod godt på banen og fortsætter udviklingen mod Champions League.

Om rotationer:

- Træneren skal vælge, vi var aggressive i dele af kampen. La Liga giver os rytme og fonemmelser mod Champions League med ideen om at kunne vinde den.

Mål på hjørne:

- Vi arbejder meget i dødbolde og vi har folk, som er gode på hovedstød.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #2 af Vinícius
Citat Arbeloa: - For alle hold ville det være godt, hvis Atlético Madrid ryger ud af CL.

Hvor har han dog ret! Selvom de ikke gjorde det sidst mod os i nævneværdig grad, så har han jo ret i, at holdet spiller ødelæggende fodbold. De venter bare på kontraen, og ellers så slås de med klør, stemplinger og knytnæver på midtbanen(sat på spidsen)..

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Vinícius.

• Tore Hansen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #3 af Tore Hansen
Besvaret af Tore Hansen på emne Spiller-reaktioner efter Las Palmas-kampen
Hold din fede kæft Casemiro ( undskyld sproget ) men hvad fanden er det for noget at sige at de kun kritiserer os pga. vi er det bedste hold i verden. Vi spillede ad hå til og så sige sådan noget. Væk med ham han spillede oven i købet også en skrækkelig kamp:-*

10 år 4 måneder siden #4 af -#7-

Kratmus skrev: ..ellers så slås de med klør, stemplinger og knytnæver på midtbanen(sat på spidsen)..

Ja, hvis bare halvdelen af vores eget hold havde den indstilling som Atletico Madrids hold har...

Edit: Det skal naturligvis ikke forståes sådan at jeg vil have Real Madrid til at gå på banen og begå den ene svinestreg efter den anden (den model har vi også forsøgt), men sammenholdet og viljen til at kæmpe og løbe for hinanden er altså godt nok noget vi har savnet i rigtig mange år efterhånden hos vores eget hold, det er ikke til at holde ud at se på at den ene overbetalte primmadonna efter den anden slår op i banen og venter på resten af holdet erobrer bolden tilbage for dem.

DC19
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved -#7-.

10 år 4 måneder siden #5 af Sahinovic

Tore Hansen skrev: Hold din fede kæft Casemiro ( undskyld sproget ) men hvad fanden er det for noget at sige at de kun kritiserer os pga. vi er det bedste hold i verden. Vi spillede ad hå til og så sige sådan noget. Væk med ham han spillede oven i købet også en skrækkelig kamp:-*

Ja det må helt sikkert koste en kæmpe bøde + en plads på tribunen resten af sæsonen, og ligeså snart transfervinduet åbnes igen så skal han selvfølgelig sælges med det samme, vi skal faktisk gøre det til vores første prioritet i sommer-pausen, for det tolerere vi simpelthen ikke i klubben!

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, R7CR7GB11

10 år 4 måneder siden #6 af Vinícius

Tore Hansen skrev: Hold din fede kæft Casemiro ( undskyld sproget ) men hvad fanden er det for noget at sige at de kun kritiserer os pga. vi er det bedste hold i verden. Vi spillede ad hå til og så sige sådan noget. Væk med ham han spillede oven i købet også en skrækkelig kamp:-*

Jeg tror nu mere bare vi skal se det som om han slikker røv for at få spilletid. Lad os nu ikke starte en trend med uheldige udtalelser (Ronaldo(synes nogen), Casemiro).

Jeg fornemmer en vis ironi, Sahinovic?

@-#7-
Ja, eller halvdelen af den indstilling, og så bruge den anden halvdel på at spille fodbold! James er jo nok den med mindst vilje for tiden, og Varane kommer sådan ret godt efter. Ramos gør det jo (til gengæld) fuldt ud, når han øjner chancen for et gult kort, og især det røde! Så er han mand for hårdt spil på de mest unødvendige tidspunkter! Ronaldo og Ramos - på jagt efter rekorder - flest mål i den hvide, flest røde i den hvid!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

10 år 4 måneder siden #7 af Sahinovic
@Kratmus

Ja indlægget var et ironisk et af slagsen, og helt sikkert en af de dårlige, men jeg kunne simpelthen ikke lade være når man ønsker et spillersalg af så mærkværdig en grund.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, AmorMadrid

• Morannon
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #8 af Morannon
Besvaret af Morannon på emne Spiller-reaktioner efter Las Palmas-kampen
Så, rolig nu, folkens. Nu tager vi den berømte ene kamp ad gangen. La Liga er relativt sikker; vi vinder ikke og vi kommer top fire. Nu ser vi frem til fredagens lodtrækning, hvor vi kan finde ud af, hvilken mulighed vi har for at gå videre i Champions League.

Ellers skal vi bare være glade for de gode kampe og ignorere de dårlige.

10 år 4 måneder siden #9 af Vinícius

Morannon skrev: Så, rolig nu, folkens. Nu tager vi den berømte ene kamp ad gangen. La Liga er relativt sikker; vi vinder ikke og vi kommer top fire. Nu ser vi frem til fredagens lodtrækning, hvor vi kan finde ud af, hvilken mulighed vi har for at gå videre i Champions League.

Målet må være at slå Atletico, og bliver nummer 2, omend det ser svært ud :/
Trækker vi en "nem" modstander fredag, og vi i så fald går videre, kan det være, at der er tid nok til at holdet kan opbygge lidt selvtillid, og få indpisket noget vilje frem mod næste runde af CHL Sæsonen er ellers ret død for vores vedkommende :/ Den er heldigvis tidligt slut grundet EM :)

• Morannon
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #10 af Morannon
Besvaret af Morannon på emne Spiller-reaktioner efter Las Palmas-kampen

Kratmus skrev:

Morannon skrev: Så, rolig nu, folkens. Nu tager vi den berømte ene kamp ad gangen. La Liga er relativt sikker; vi vinder ikke og vi kommer top fire. Nu ser vi frem til fredagens lodtrækning, hvor vi kan finde ud af, hvilken mulighed vi har for at gå videre i Champions League.

Trækker vi en "nem" modstander fredag, og vi i så fald går videre, kan det være, at der er tid nok til at holdet kan opbygge lidt selvtillid, og få indpisket noget vilje frem mod næste runde af CHL Sæsonen er ellers ret død for vores vedkommende :/ Den er heldigvis tidligt slut grundet EM :)

Andenpladsen ville være en luksus, men eftersom det aldrig har set realistisk ud, synes jeg, det er mærkeligt at kalde det en målsætning.

En kamp ad gangen

10 år 4 måneder siden #11 af Vinícius

Morannon skrev:

Kratmus skrev:

Andenpladsen ville være en luksus, men eftersom det aldrig har set realistisk ud, synes jeg, det er mærkeligt at kalde det en målsætning.

En kamp ad gangen

Kampen mod Atletico var en, der kunne have tippet begge veje. I så fald havde vi været foran med 2 points. Der er 4 points op til Atletico nu som vinder mange smalle sejre, ligesom os selv. Det skal nok kunne lade sig gøre, hvis de får et lille formdyk :). Jeg forventer skam, at vi stadig har kvaliteten til at komme op på andenpladsen. Det skal bare forløses. Atletico skal nok smide points. Men jeg er da enig i, at man skal tage en kamp ad gangen - dog ikke i målsætninger. Real Madrid skal sigte højere!

Leveret af Kunena Forum