Zidane står foran kæmpe udfordring
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Zinedine Zidane står foran sin måske største udfordring i sin sportslige karriere, hvis han fortsætter som Real Madrid-træner efter sommer.
Ifølge spansk presse står Real Madrid-holdet foran en større forandring, som Zinedine Zidane skal stå i spidsen for og det er en balancegang på nuværende tidspunkt, hvor Real Madrid skal forsøge at vinde Champions League og derfor har behov for mest mulig ro på de indre linjer, men samtidig skal han også få skilt fårene fra bukkene og finde ud af, hvem han skal arbejde sammen med næste sæson.
I Spanien er der dog generel enighed om, at Zinedine Zidane får helt frie tøjler og at ingen spillere vil være fredede i forhold til at blive afhændet i løbet af sommeren.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er selv vild med ideen. Holdet er i en forfærdelig forfatning, og uanset hvor mange år vi prøver at træde vande, så vil det aldrig blive helt godt, og selverkendelsen vil stadig være en by i Rusland.
Det er helt ufatteligt at man kan sidde og sige sådan om en så ung og talentfuld trup, at der skal en udrensning til, men hvad skal der ellers til? Alt er som sagt prøvet.
Jeg håber virkelig på, at det bliver en realitet. Om det så må blive et farvel til mange af mine yndlings må så være det. Jeg forstod ikke Özil-salget, og mente det var en falliterklæring på aller højeste plan, men nu kan jeg sagtens se det fornuftige i det, og nu mener jeg også det var det helt rigtige at gøre.
Sæt igang Zizou. Vi må stole blindt på, at du bare har 5% træner-skills som du havde af skills på banen, for så kan det ikke blive andet end fremragende!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- FigoJensen
- Gæst
-
Real Madrid vinder ikke noget og slutter langt fra 1. pladsen i ligaen. Ikke at han nødvendigvis bliver fyret, jeg tror bare ikke han kan fortsætte som træner ovenpå dét.
"Zidane-effekten" er udeblevet i de kampe, hvor det gælder, hvorfor han nok ikke er så fredet, som mange håber og tror.
- AmorMadrid
- Væk
- Guld bruger
-
Han overtog et hold som var i drastisk nedgang, og selvom man måske ikke har kunne se en kæmpe forskel niveau mæssigt, så lyder det dog som at der er langt større respekt for Zidane blandt spillerne. Og alene det kan være rigtig vigtigt. Jeg tror han får lov at blive i hvert fald en til sæson, og forhåbentlig også den næste igen. For man kan vel ikke bebrejde ham at vi ikke vinder ligaen, da den nærmest allerede var tabt da han overtog i Madrid.FigoJensen skrev: Jeg tvivler nu på Zidane er træner efter sommer...
Real Madrid vinder ikke noget og slutter langt fra 1. pladsen i ligaen. Ikke at han nødvendigvis bliver fyret, jeg tror bare ikke han kan fortsætte som træner ovenpå dét.
"Zidane-effekten" er udeblevet i de kampe, hvor det gælder, hvorfor han nok ikke er så fredet, som mange håber og tror.
så lyder det dog som at der er langt større respekt for Zidane blandt spillerne.
Hvad skal man bruge denne såkaldte ''respekt'' til?
Vi er ikke blevet bedre siden Benítez' afgang, vi er blevet dårligere - så spillernes respekt til Zidane har jo ikke hjulpet os særligt meget.
Florentino Pérez