Florentino Pérez vil skabe nyt projekt omkring 21. århundredes Alfredo di Stéfano

13 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spanske Marca vil Florentino Pérez igangsætte et nyt projekt i forbindelse med sommerens præsident-valg, hvor han sandsynligvis vil stille op uden modkandidater som følge af de nye vedtægter i klubben.

Her kommer Cristiano Ronaldo efter alt at dømme til at spille en afgørende rolle, idet den portugisiske verdensstjerne bliver bannerfører.

For Florentino Pérez er Cristiano Ronaldo nemlig det 21. århundredes Alfredi di Stéfano og derfor ønsker han at forlænge kontrakten med portugiseren, så den som minimum løber til udgangen af hans egen valgperiode i 2017.

Da Santiago Bernabéu med en genistreg hentede Alfredo di Stéfano i 1953 blev det startskuddet til en helt ny æra i Real Madrids historie. Med et tilhørte Real Madrid fodboldens absolutte elite - en plads man ikke siden har forladt - og det gjaldt både sportsligt og økonomisk. I sine 11 år i klubben vandt han blandt meget andet fem mesterholds-titler.

Samme planer har Florentino Pérez med Cristiano Ronaldo, som har været stærkt medvirkende til at Real Madrid i de senere år har været stærkt medvirkende til, at Real Madrid er kommet tilbage på titel-sporet, hvilket blandt andet er sket gennem 176 mål i 175 kampe.

Det nye projekt indebærer ikke en revolution i spillertruppen, hvor de fleste af spillerne er udstyret med længerevarende kontrakter, men det skal være med Cristiano Ronaldo i hovedrollen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Åberg
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #2 af Åberg
Besvaret af Åberg på emne Florentino Perez
Samlet set har Ronaldo gjort det godt i Madrid, men Madrid har ikke været noget de sidste fem år i forhold til det man ellers kan forvente af klubben. Hvad er det blevet til mens Ronaldo har været der? Et mesterskab og en pokal titel? Ved ikke om Ronald i sig selv udtrykker den ro og den stabilitet Madrid i den grad har brug for. Har svært ved at se Ronaldo blive i klubben, med hans ego vil han gerne videre, så han kan blive hyldet et nyt sted.... Projektet nu.... er med Ronaldo i hovedrollen, når han ikke er med taber de, så det Peres formulere er der vel ikke noget nyt i? men efter min mening en meget skrøbelig plan for et holdspil, hvis det vel og mærket er det Perez mener. Når det så er sagt, så skal der jo ske noget, for om meget kort tid kan Real med stor sandsynlighed være helt væk fra alt hvad der er at spille om i år. Glæder mig faktisk til at se et stærkt Real Madrid hold, med en ny træner for det er der problemet er.

13 år 6 måneder siden #3 af Dios
Åberg skrev:

Samlet set har Ronaldo gjort det godt i Madrid

179 mål i 176 kampe. Og det eneste Ronaldo får med på vejen, er godt?. Forbløffende!.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real Madrid, JimmyBroe

• UltimateCR7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #4 af UltimateCR7
Besvaret af UltimateCR7 på emne Florentino Perez
Åberg: Dit indlæg er nok et af de dummeste jeg nogensinde har læst på dette forum, troede niveauet var højere en det. Men kan dog alligevel ikke undlade at grine af din kommentar, den er uden tvivl berettiget til en plads i Lokumsbogen 2013.

"for om meget kort tid kan Real med stor sandsynlighed være helt væk fra alt hvad der er at spille om i år."

Er du en forpint barca fan, der har ondt i røven fordi Real Madrid vinder 4-0 over Getafe?

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #5 af Storken
Besvaret af Storken på emne Florentino Perez

UltimateCR7 skrev: Åberg: Dit indlæg er nok et af de dummeste jeg nogensinde har læst på dette forum, troede niveauet var højere en det.

Han er i skarp konkurrence med dine egne bidrag:

Hvis den ene er bedre end den anden, så er det Cristiano der er bedre med 17 cm. Cristiano er den komplette spiller, hvorimod Messi er ukomplet og afhængig af sine medspillere og klubbens-spillestil, som (uden tvivl) er bygget på baggrund af Messi's evner. Hvis du har mulighed for at spille Messi, så skal du ALTID gøre det.

Hvis vi havde været mere effektive foran mål, tror jeg ikke vi havde smidt så mange point.

Flotte bidrag fra din side. Det er i hvert fald et spændende felt...

13 år 6 måneder siden #6 af BBB
Besvaret af BBB på emne Florentino Perez

UltimateCR7 skrev: "for om meget kort tid kan Real med stor sandsynlighed være helt væk fra alt hvad der er at spille om i år."

Er du en forpint barca fan, der har ondt i røven fordi Real Madrid vinder 4-0 over Getafe?

Jeg kan ikke se hvad tonen skal gøre godt for, for manden har jo ret. Der er en reel mulighed for at vores B-hold bliver kørt over af Barca i første kamp i CdR. Situationen med Casillas gør også at United kan gøre meget ondt, hvis RvP fastholder sin form.

13 år 6 måneder siden #7 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Florentino Perez

UltimateCR7 skrev: Åberg: Dit indlæg er nok et af de dummeste jeg nogensinde har læst på dette forum, troede niveauet var højere en det. Men kan dog alligevel ikke undlade at grine af din kommentar, den er uden tvivl berettiget til en plads i Lokumsbogen 2013.

"for om meget kort tid kan Real med stor sandsynlighed være helt væk fra alt hvad der er at spille om i år."

Hva fanden er der dumt ved dette. Real Madrid spiller som en pose nødder og gjorde det også idag. Åberg har fuldstændig ret i at Real Madrid kan om få uger stå uden titler i år. Spillemæssigt har vi slet ikke så mange strenge at spille på, som andre storhold i europa på trods af mange dygtige spillere i truppen.

Har valgt at takke af på forum!

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #8 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Florentino Perez
Synes ikke denne diskussion hører til på dette forum. Ønsker man at kaste med sten, kan man gøre det et andet sted.

• Åberg
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #9 af Åberg
Besvaret af Åberg på emne Florentino Perez
Forpint er jeg på ingen måde har det helt fint med at Madrid kan slå "store" Getafe på hjemmebane. Men for nu at holde fast i det jeg skrev om og som naturligvis gør ondt for en Ronaldo fan, så skriver jeg såmænd bare at ideen om at bygge et helt hold op om en mand med hans vibrationer for mig at se er lidt skrøbeligt. Når alt kommer til alt er jeg da ligeglad hvor mange mål manden laver... Han er god, men Madrid har samlet bare ikke vundet så meget med ham på hold. Er fuldt ud klar over at de nok havde vundet mindre uden. Hvad du så vil bruge som lokumlæsning er jeg da ligeglad med, nogle gange kan man faktisk få nogle okay ideer der. Ultimate cr7 nogle gange bliver man lidt blind når man er fanatisk.... så prøv at læse lidt i historiebøgerne og også gerne om Madrid, så vil du snart opdage at man ikke skal så mange år tilbage for at finde et Real Madrid hold der var klasser bedre en dit Ronaldo drømmehold. God læselyst

Leveret af Kunena Forum