Real Madrid skal møde Wolfsburg

10 år 4 måneder siden #13 af Mathiaska
Min umiddelbare tanke er, at vi sagtens kan ende i problemer mod Wolfsburg, men jeg har alligevel en vis forhåbning om, at det kan hjælpe en smule på holdmoralen, at de vil føle en semi-finale indenfor rækkevidde modsat hvis modstanderen hed Bayern eller Barca. En semi-finale plads ville pynte på en skuffende sæson.

I disse kampe og skal vi simpelthen se Ramos, Pepe, Ronaldo og de øvrige erfarne spillere ("lederne") gå ind og steppe op. Alt andet end sejre vil få den sidste smule tillid til denne trup til at forsvinde..

@røg - Det finder jeg ikke urealistisk. Altetico er helt outstanding i kampene mod Real og Barca de seneste sæsoner. Men ja, MSN du ved...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #14 af AmorMadrid

Mathiaska skrev: Min umiddelbare tanke er, at vi sagtens kan ende i problemer mod Wolfsburg, men jeg har alligevel en vis forhåbning om, at det kan hjælpe en smule på holdmoralen, at de vil føle en semi-finale indenfor rækkevidde modsat hvis modstanderen hed Bayern eller Barca. En semi-finale plads ville pynte på en skuffende sæson.

I disse kampe og skal vi simpelthen se Ramos, Pepe, Ronaldo og de øvrige erfarne spillere ("lederne") gå ind og steppe op. Alt andet end sejre vil få den sidste smule tillid til denne trup til at forsvinde..

@røg - Det finder jeg ikke urealistisk. Atletico er helt outstanding i kampene mod Real og Barca de seneste sæsoner. Men ja, MSN du ved...

Atletico har imponeret meget mod os i de seneste par sæsoner, men jeg synes nu ikke at de har været særlig farlige i forhold til Barca. Barca har vundet deres sidste 6 kampe mod Atletico. Men jeg mener dog også at Atletico er det hold der kan give Barca flest problemer, når man kigger på alternativerne.

10 år 4 måneder siden #15 af asp3200

Mathiaska skrev: Min umiddelbare tanke er, at vi sagtens kan ende i problemer mod Wolfsburg, men jeg har alligevel en vis forhåbning om, at det kan hjælpe en smule på holdmoralen, at de vil føle en semi-finale indenfor rækkevidde modsat hvis modstanderen hed Bayern eller Barca. En semi-finale plads ville pynte på en skuffende sæson.

@røg - Det finder jeg ikke urealistisk. Altetico er helt outstanding i kampene mod Real og Barca de seneste sæsoner. Men ja, MSN du ved...

Eneste som kan redde denne sæson er at vi vinder chl..

10 år 4 måneder siden #16 af MadridistaPorVida
Hvor heldigt, Lige det hold jeg havde håbet på at vi ville trække. Også lige det hold jeg havde håbet på barcelona ville trække. Det bliver jo ikke meget bedre drenge

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #17 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Real Madrid skal møde Wolfsburg
Hvorfor synes i ikke at Barcelona skulle have trukket Bayern? Jeg tror umiddelbart Bayern (eller Juventus hvis de var videre) ville have størst chance for at slå Barca. Atletico har ikke haft taget på dem hverken sidste år eller i år.

Som jeg ser det skal vi bare trække det nemmeste hold i semifinalen også. Alt kan ske i en finale og med lidt held slår vi Barca eller Bayern på neutral bane. Men vi slår dem ikke over to opgør i semi'en tror jeg.

Leveret af Kunena Forum