Marcelo: Zidane kan blive en af verdens bedste trænere
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Marcelo er ikke udtaget til det brasilianske landshold, hvor man åbenbart råder over bedre venstrebacks, men det har givet Real Madrids viceanfører tid til at snakke med hjemlandets Globoesporte, hvor han blandt andet kommer ind på rygterne om, at Zidane har overvejet at give ham en plads på midtbanen i stedet for som back. Til det siger han:
- Jeg har ikke snakket med Zidane. Jeg regner med, at han er glad for mit arbejde og der har ikke været nogen samtale.
I interviewet lægger Marcelo ikke skjul på, at han er glad for at være i Real Madrid:
- Et af mine mål er at fortsætte her, forlænge min kontrakt og blive her længst muligt.
Om Zinedine Zidane som træner, siger han:
- Jeg ser ham som rigtig godt. Vi mangler fortsat sæsonafslutningen for at se hvad vi kan opnå, men jeg er fuldstændig sikker på, at han kan blive en af de bedste trænere i verden. Det er svært at overtage Real Madrid midt i en sæson og med stor kritik, kæmpende for at blive nr. 3....det er svært, men han gør et godt arbejde.
Marcelo slår også fast, at han er irriteret over ikke at være udtaget til Brasiliens landshold:
- Jeg er overhovedet ikke bekymret over dette emne. Mit mål lige nu er at arbejde og hvis jeg skal med landsholdet, så gør jeg det. Hvis jeg ikke skal, så gør jeg ikke. Ja, det irriterer mig, men det påvirker mig overhovedet ikke.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen