Raúl vender tilbage til Estadio Santiago Bernabéu

10 år 3 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Raúl vender tilbage til Estadio Santiago Bernabéu den 5. juni, hvor Real Madrid spiller den 7. udgave af Corazón Classic Match.

Her møder man Ajax Amsterdams veteraner i et opgør, som også vil blive brugt til at minde nyligt afdøde Johan Cruyff.

Til kampen ventes legender som Roberto Carlos, Fernando Hierro, Luis Figo, Patrick Kluivert, Clarence Seedorf og Edgar Davids at spille.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 måneder siden #2 af Siempre Madrid
Nu bliver jeg nok lidt smålig, men er vi så ikke snart ved at have overstået hædringen af Den talende hollænder?

Jeg er tæt på kvalme-grænsen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Real HWL, andreashn

10 år 3 måneder siden #3 af Raul-Madrid
Ku ikke være mere enig - han har INTET med Real Madrid at gøre og derfor skulle Real ikke ha spillet den kamp - den kunne passende være spillet mod Barcelona istedet for.

Dog kunne jeg godt finde på at tag ind og se den kamp bare lige for at tjekke Raul ud - hold kæft jeg har savnet at se ham lave kasser i sin hvide trøje!

RAUL!!!!
Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved Raul-Madrid.

10 år 3 måneder siden #4 af M_linding

Siempre Madrid skrev: Nu bliver jeg nok lidt smålig, men er vi så ikke snart ved at have overstået hædringen af Den talende hollænder?

Mange mennesker har et hysterisk forhold til døden og de døde. Selvom man er irriterende som levende, er man en ufejlbarlig helt når man har stillet træskoene.. :)

(For en god ordens skyld: Selvfølgelig er det ærgerligt, når nogen dør før de er fyldt 70)

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 3 måneder siden #5 af Raúl 7

Siempre Madrid skrev: Nu bliver jeg nok lidt smålig, men er vi så ikke snart ved at have overstået hædringen af Den talende hollænder?

Jeg er utrolig stolt over den måde Madrid altid hædrer legender på, og viser sig som en stor klub modsat f.eks. Barcelona der ikke kan se ud over egen næsetip. Men jeg er enig, det er mærkeligt at hædre Cruyff igen igen så længe efter. Det kan Ajax gøre hjemme i Amsterdam.

10 år 3 måneder siden #6 af PCBJ
Enig men det er helt sikker en kamp jeg skal se og så har især Raul og Roberto Carlos altid haft en stor plads i mit fodboldhjerte så det er faktisk en kamp som jeg glæder mig rigtig meget til at se.. Hala Madrid

Leveret af Kunena Forum