Times: Hazard har fået lov til at forlade Chelsea

10 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge engelske Times har Eden Hazard været til samtale med Chelseas kommende træner, Antonio Conte, hvor man er nået til enighed om, at belgieren kan forlade London til sommer.

Den italienske træner ønsker ikke at stå i vejen for Hazard i en tid, hvor Chelsea selv skal igang med en omfattende genopbygning og den belgiske offensivspiller har lovet at han vil forsøge at få en god afslutning på sæsonen med London-klubben.

Real Madrid har længe stået langt fremme i køen af interesserede klubber og angiveligt vil man forsøge at få en aftale i stand inden EM begynder og der spekuleres i, at der kan blive indkluderet Real Madrid-spillere i en eventuel handel.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #2 af Mathiaska
Det må og SKAL være en and... Jeg kan slet ikke se ham være nogen steder på holdet?

Som jeg ser det, ligner ingen fra BBC nogen der er på vej væk. Og med Jesé og Lucas er vi dækket ind deroppe, såfremt Ronaldo fortsat aldrig behøver hvile.

Så skal man argumentere for, at Harard også kan spille liggende centralt bag BBC, men så ryger balancen i og med at 6'eren må ofres. Og så er vi ligevidt - hvilket man også kan argumentere for, at Zidane ved lige så vel som alle os andre - hvis han da har noget som helst at skulle have sagt til transfers.

Hvis Hazard kommer, skal en fra den forreste trio sælges. Det kan ikke være anderledes.

10 år 2 måneder siden #3 af Mølbat
Enig, jeg kan heller ikke se, hvad Real Madrid skal bruge ham til. Lige nu mangler man endnu en angriber og en venstreback. Hvorvidt Coentrão bliver til sommer, eller bliver solgt/lejet ud, ved jeg ikke, men hvis det er sidstnævnte, så holder det simpelthen ikke en sæson mere med blot en venstreback i truppen.

10 år 2 måneder siden #4 af nono
Hazard er jo elendig?

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #5 af Raúl 7
Ud med Bale - ind med Hazard.

Hazard er ligesom Bale ikke nogen naturlig højrekant, men han kan umuligt gøre det værre end Bale. Hazard er god i små rum og en god dribler, alt det som hverken Ronaldo eller Bale er.

Hazard er ikke elendig, op nu sagligheden lidt nono. Chelsea har haft en forfærdelig sæson, hvor meget få har præsteret, men betyder det at Diego Costa, Matic, Zouma, Oscar og Fabregas pludselig er lorte spillere? Hvorfor skulle Hazard så være det. Det er vildt som alle dømmer ham som en dårlig spiller pga. 1 dårlig sæson.

10 år 2 måneder siden #6 af mohbar
Et bytte med Bale for Hazard ville være win win for begge hold og begge spillere.

Bale kommer tilbage til Britain og Hazard får sit ønske skifte.
Bale har været OK hos os. Og ikke mere end det. 750 mio værd? NEJ.

10 år 2 måneder siden #7 af Dios
Hazard byder ind med præcis det BBC mangler. Bevægelse, gennembrudstyrke og spil i små rum! Fælles for BBC er at de er utrolig stillestående. Der er ingen krydsløb, diagonalløb eller noget fælles løbemønstre imellem dem. Det er hver mand for sig selv.
Ronaldo var engang rigtig god til at bryde kæderne med hans driblinger og fart, men henover årene så skal han have den serveret, eller ihvertfald have meget plads at spille på.
Bale skal spilles i dybden, og Benzema har aldrig i Real Madrid været den helt store gennembrudsspiller.

Hazard er utrolig dygtig til netop de 2 ting. Ting som MSN f.eks. også mestre, og det er bla. derfor de er så gode til at nedbryde kompakte hold, som stadig er vores største problem i offensiven.

Det er klart, at der ikke er plads til BBC og Hazard, så derfor skal Bale eller Ronaldo også sælges. Jeg tror desværre det bliver Ronaldo, da rygterne omkring et skifte ikke rigtig vil dø. Personligt håber jeg helt klart Bale bliver solgt, og man går lidt væk fra 4-3-3 formationen, og i stedet giver Ronaldo og Hazard den frie rolle. Forstået på den måde, at de stadig har defensive pligter, men ikke har udgangspunkt nogle steder, men sammen med Benzema skal dække hele banen.
Hvis det skal sættes op, så er det med Ronaldo og Benzema på toppen og Hazard bag ved dem. Ronaldo spiller jo mere eller mindre på toppen, og det fungere langt bedre med Benzema ved sin side end alene angriber.
Jeg har i mange år manglet spilleren imellem modstandernes forsvar og midtbane, og Isco har af 2 omgange været tættest på den rolle, men grundet balance har man hvergang skubbet ham længere tilbage på banen.

Hazard vil gøre underværker for vores offensiv. Nu er det sagt ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Raul7-2880

10 år 2 måneder siden #8 af NDR
Hvad mener i om en spiller som Danny Welbeck??...Jeg mener helt klart han kunne være den rigtige på mange måder. Han kunne også tåle at sidde på bænken noget af tiden og så komme ind i en rotationsplan med BBC.....jeg mener der er brug for at få spillet en fast mand ordentligt ind i angrebet, så det hele ikke afhænger af BBC, for nogle af vores reserver er simpelthen ikke gode nok som afløser når en af de faste er ude med skade.

10 år 2 måneder siden #9 af BBB

NDR skrev: Hvad mener i om en spiller som Danny Welbeck??...Jeg mener helt klart han kunne være den rigtige på mange måder. Han kunne også tåle at sidde på bænken noget af tiden og så komme ind i en rotationsplan med BBC.....jeg mener der er brug for at få spillet en fast mand ordentligt ind i angrebet, så det hele ikke afhænger af BBC, for nogle af vores reserver er simpelthen ikke gode nok som afløser når en af de faste er ude med skade.

Når man er for dårlig til Arsenal, så er man også for dårlig til Real Madrid.

Manden kan ikke ramme målet.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Roesen7

10 år 2 måneder siden #10 af Mathiaska

NDR skrev: Hvad mener i om en spiller som Danny Welbeck??...Jeg mener helt klart han kunne være den rigtige på mange måder. Han kunne også tåle at sidde på bænken noget af tiden og så komme ind i en rotationsplan med BBC.....jeg mener der er brug for at få spillet en fast mand ordentligt ind i angrebet, så det hele ikke afhænger af BBC, for nogle af vores reserver er simpelthen ikke gode nok som afløser når en af de faste er ude med skade.

Jeg synes den Jesé vi ser lige nu er yderst spændende i rotationen med BBC, omend han byder ind med meget af det samme.

Hvis der skal en ny mand ind skal vi vel også ramme en ny type?

Det er Welbeck måske, men ham ser jeg ikke spille i Madrid. Det gjorde jeg dog heller ikke med Adebayor.
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved Mathiaska.

10 år 2 måneder siden #11 af SR4

Dios skrev: Hazard byder ind med præcis det BBC mangler. Bevægelse, gennembrudstyrke og spil i små rum! Fælles for BBC er at de er utrolig stillestående. Der er ingen krydsløb, diagonalløb eller noget fælles løbemønstre imellem dem. Det er hver mand for sig selv.
Ronaldo var engang rigtig god til at bryde kæderne med hans driblinger og fart, men henover årene så skal han have den serveret, eller ihvertfald have meget plads at spille på.
Bale skal spilles i dybden, og Benzema har aldrig i Real Madrid været den helt store gennembrudsspiller.

Hazard er utrolig dygtig til netop de 2 ting. Ting som MSN f.eks. også mestre, og det er bla. derfor de er så gode til at nedbryde kompakte hold, som stadig er vores største problem i offensiven.

Det er klart, at der ikke er plads til BBC og Hazard, så derfor skal Bale eller Ronaldo også sælges. Jeg tror desværre det bliver Ronaldo, da rygterne omkring et skifte ikke rigtig vil dø. Personligt håber jeg helt klart Bale bliver solgt, og man går lidt væk fra 4-3-3 formationen, og i stedet giver Ronaldo og Hazard den frie rolle. Forstået på den måde, at de stadig har defensive pligter, men ikke har udgangspunkt nogle steder, men sammen med Benzema skal dække hele banen.
Hvis det skal sættes op, så er det med Ronaldo og Benzema på toppen og Hazard bag ved dem. Ronaldo spiller jo mere eller mindre på toppen, og det fungere langt bedre med Benzema ved sin side end alene angriber.
Jeg har i mange år manglet spilleren imellem modstandernes forsvar og midtbane, og Isco har af 2 omgange været tættest på den rolle, men grundet balance har man hvergang skubbet ham længere tilbage på banen.

Hazard vil gøre underværker for vores offensiv. Nu er det sagt ;)

Rygterne har været der siden hans ankomst i Madrid for 7 år siden, så synes ikke det tyder på noget som helst. Selvfølgelig indtil han en dag rent faktisk skifter og de samme jounalister, der sagde det hvert år, siger "hvad sagde jeg"? ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Pelle, R7CR7GB11

10 år 2 måneder siden #12 af DarioGomez
Man skal have en dybfølt og forudindtaget aversion mod Gareth Bale for at mene, at Hazard vil være et skridt op ift. waliseren.

Overordnet har Bale netop i år i lange perioder leveret noget af det, vi har drømt om længe!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, madrid2000, Lars1991, BBB, Pelle, Mølbat, Nada mas

Leveret af Kunena Forum