Real Madrid vil forlænge med Benzema

10 år 3 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge franske L´Equipe vil Real Madrid forlænge kontrakten med Karim Benzema med yderligere to sæsoner, så den udløber i 2021.

På banen går det fremragende for den franske angriber, som i denne sæson har sat personlig rekord i antallet af mål og Real Madrid ønsker at støtte op om Benzema i en tid, hvor han er indblandet i flere sager uden for banen.

Karim Benzema er noteret for 22 mål i 23 kampe i Liga BBVA.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 måneder siden #2 af BBB
Herregud.

Det er måden, man vinder loyalitet på, men det er vitterligt også måden, hvorpå man viser ligegyldighed overfor omverdenen. Sikke et held at Madrid ikke vægter værdier i forhold til omverdenen...

10 år 3 måneder siden #3 af Vinícius

BBB skrev: Herregud.

Det er måden, man vinder loyalitet på, men det er vitterligt også måden, hvorpå man viser ligegyldighed overfor omverdenen. Sikke et held at Madrid ikke vægter værdier i forhold til omverdenen...

Det måtte man vel allerede indse, dengang vi gik efter Suarez. Det er måske meget godt, at vi ikke endte med begge to på en gang ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

10 år 3 måneder siden #4 af BBB

Kratmus skrev:

Det måtte man vel allerede indse, dengang vi gik efter Suarez. Det er måske meget godt, at vi ikke endte med begge to på en gang ;)

Hvis vi tæller fra dengang Suarez kom til Spanien, så tror jeg, at antallet af dårlige sager for Suarez blegner i forhold til dårlige sager for Benzema.

10 år 3 måneder siden #5 af ElMadrid

BBB skrev:

Kratmus skrev:

Hvis vi tæller fra dengang Suarez kom til Spanien, så tror jeg, at antallet af dårlige sager for Suarez blegner i forhold til dårlige sager for Benzema.

Pas nu på, Det er Benz vi taler om her. Du får Dios på nakken om ikke så længe :-) Men jeg er 100 % med på at vi forlænger. For mig vægter hans spil på banen mere end hvad han foretager sig uden for banen. Til hans forsvar skal det siges at han er en af de meste fair spiller på banen. Han er yderst sjældent med i noget ballade.

10 år 3 måneder siden #6 af Vinícius

BBB skrev:

Kratmus skrev:

Han har vel ikke haft nogen voldsomme sager uden for banen.. Men på banen er det en anden sag.. Uagtet hvad du synes, vælger jeg at vægte de ting, der foregår på banen, temmelig højt i min vurdering af spillere. Det er du mere end velkommen til at synes om, hvad du vil.

Suarez vil for mig være en skændsel for fodbolden. Bl.a. for det han gjorde under VM for nogle år tilbage.. Så mange gange har han sat sit negative præg på fodbolden - på banen.. Men han er også en spiller af en hvis kaliber - det benægter jeg ikke, og foruden hans sager så jeg ham gerne i den hvide trøje.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

10 år 3 måneder siden #7 af asp3200
Suarez er dem mest usympatiske fodboldspiller der findes, aldrig i hvid trøje nogensinde. Han er et kid ift benzema udenfor banen, men på banen er han nummer 1 i svinske ting og skandaler.

Leveret af Kunena Forum