Villarreal kørt over på Bernabéu

10 år 3 måneder siden #13 af Daniel

Siempre Madrid skrev: Danilo viste i Porto, at han er en dygtig spiller, som har både placerings-evne, teknik, hurtighed og spilforståelse, men det er altså evner, som svækkes, når selvtilliden ikke er i top, hvad den naturligvis ikke kan være i øjeblikket hos brasilianeren.

Han er langt fra den første spiller, som har en svær tilvænningsperiode, men jeg mener helt sikkert at han har evnerne til at spille for Real Madrid.

Som substitut er han OK at have i truppen. Andet er og bliver han simpelthen ikke. Jeg giver ham gerne et år mere, men ser ikke Danilos Real Madrid - karriere blive mere glorværdig end Coentrao. Og det skyldes naturligvis også Carvajals fantastiske niveau.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 måneder siden #14 af SR4

Daniel skrev:

Siempre Madrid skrev: Danilo viste i Porto, at han er en dygtig spiller, som har både placerings-evne, teknik, hurtighed og spilforståelse, men det er altså evner, som svækkes, når selvtilliden ikke er i top, hvad den naturligvis ikke kan være i øjeblikket hos brasilianeren.

Han er langt fra den første spiller, som har en svær tilvænningsperiode, men jeg mener helt sikkert at han har evnerne til at spille for Real Madrid.

Som substitut er han OK at have i truppen. Andet er og bliver han simpelthen ikke. Jeg giver ham gerne et år mere, men ser ikke Danilos Real Madrid - karriere blive mere glorværdig end Coentrao. Og det skyldes naturligvis også Carvajals fantastiske niveau.

Helt ærlig så synes jeg også selv han har været en katastrofe for Real indtil videre. Men kan stadig ikke se hvorfor han ikke skulle kunne overraske os næste sæson? Det er jo ikke Illaramendi vi har købt. Vi har faktisk købt en spiller, der sidste år blev talt som en af de bedste højrebacks i verden. Og han har vist en smule af hvad han kan offensivt.
Jeg tror ikke selv på at han bliver fast i Real, men dette er alene fordi vi har verdens klart bedste på den plads i forevejen, men tror Danilo sagtens kan udvikle sig til en supersub for os.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum