Bale: Cristiano Ronaldo og jeg har et godt forhold
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Gareth Bale er blevet interviewet af engelske The Times i forbindelse med morgendagens møde med Manchester City.
Her kom han ind på følgende emner:
Forholdet til Cristiano Ronaldo:
- Han snakker engelsk, hvilket hjalp mig, da jeg kom hertil. Derudover kom han fra Premier League, hvilket forener os. Vi har det virkelig godt med hinanden. Pressen skriver mange ting, som fortæller det modsatte, men vi har aldrig haft problemer eller skænderier.
Cristiano Ronaldos fagter (hentydning til kampen mod Espanyol i sidste sæson, hvor Bale mistede bolden i en kontra i stedet for at aflevere den til en holdkammerat):
- Der er masser af temperament i kampens hede. Det ved alle. Nogen gange træffer man en forkert beslutning, men vi har aldrig haft et problem.
Holdet eller individualisten:
- Enhver spiller skal arbejde for holdet, for ingen kan arbejde for sig selv, men når du er holdets stjerne skal du også være en smule egoistisk.
Frispark:
- Ordningen er klar. Frisparkene I venstre side er hans. Dem i højre side er mine.
Manchester City:
- De har store spillere, som Agüero, Silva, De Bruyne...De ville ikke være i semifinalen uden gode spillere, men vi er forberedte på dem. Jeg forventer at vi kan give dem flere problemer end de kan give os.
Benítez:
- Han gav mig mere ansvar, fordi jeg følte mig isoleret på kanten. Han lyttede til mig og vi havde et godt forhold, fordi han snakkede engelsk og vi havde en masse ting til fælles, fordi han havde været i Premier League. Jeg nød at arbejde med ham.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Man kan have sin holdning til fodboldspilleren Bale. Men jeg synes, at han altid optræder yderst sympatisk i både interviews, på de sociale medier og på banen. Han er en virkelig god fyr, der bare vil det bedste for klubben og for sit hold; det skinner helt tydeligt igennem. Vi har brug for folk med personligheder som Bales.
Jeg kan huske, at klubben faktisk undersøgte Bales personlighed, inden de smed de mange penge efter ham. Det skrev Marca i hvert fald.
Når pengene fylder mere og mere i fodbold, og spillerne får i hoved og røv inden de har fortjent det (se bare Bendtner), så er det ekstra vigtigt at spillerne er professionelle og (også) drevet af sportslige ambitioner. Og det har da helt sikkert reddet Bale i de svære tider, at han ikke laver ballade men arbejder videre. James holdt kun én "lønforhandling" før hans niveau styrdykkede....
- Raúl 7
- Gæst
-
Pelle skrev: Man kan have sin holdning til fodboldspilleren Bale. Men jeg synes, at han altid optræder yderst sympatisk i både interviews, på de sociale medier og på banen. Han er en virkelig god fyr, der bare vil det bedste for klubben og for sit hold; det skinner helt tydeligt igennem. Vi har brug for folk med personligheder som Bales.
Et hold af Arbeloas y Bales.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Raúl 7 skrev:
Et hold af Arbeloas y Bales.
Og Cristianos - men kun når disse laver tre mål i en CL-returkamp ;)