Offensivt frafald på Anoeta
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Zinedine Zidane står over for en udfordring, når han på lørdag skal sætte offensiven til kampen mod Real Sociedad i et opgør, som skal sikre at Real Madrid fortsat kan kalde sig titelkandidat.
Gårsdagens kamp mod Manchester City blev nemlig dyr, idet Cristiano Ronaldo, Karim Benzema og sandsynligvis også Jesé misser opgøret på Anoeta.
Cristiano Ronaldo var helt ude af gårsdagens kamp og ifølge de seneste forlydender fra Spanien, vil man først på onsdag træffe afgørelse om, hvorvidt han er med i returkampen mod Manchester City, men han er afskrevet til weekendens kamp.
Karim Benzema pådrog sig en ny skade i går, hvor han måtte lade sig udskifte med hofteproblemer og han skal nu forcere sin genoptræning for at være klar til på onsdag, hvilket man dog forventer at han vil gøre.
For Jesé er problemerne af knap så alvorlig karakter. Han pådrog sig et slag i gårsdagens kamp, som gør ham tvivlsom til Real Sociedad-opgøret.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kongen nævnte vist, at kampen i går var Zidane's svendestykke, her er jeg til dels enig, men det trækker godt nok ned, at man gambler med spillernes helbred på den her måde.
Hvis man ser bort fra spillet fra en halv-skadet og (forståeligt) halv-dårlig Benzema, så er det derudover en spildt udskiftning for 3. kamp på kort tid. Man kunne evt. have brugt den til at skifte en af de brugte spillere ud.
- YunisTaker
-
- Ekspert bruger
-
Holdet kunne godt se sådan her ud på lørdag:
Navas; Carvajal, Pepe, Varane, Marcelo; Kroos, Casemiro, Modric; Bale, Mayoral, Vasquez
Med det hold burde Real Madrid kunne få 3 point. Plus man har en Isco og James som joker.
- Men hvis der skal satses, så burde det være på Champions League, da der er størst chance for at vinde den turnering.
Real Madrid since 2002
Raul & Zidane.
Pepe, Marcelo & Benzema.
CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
YunisTaker skrev: Et hold som Real Madrid burde efter min mening kunne vinde en svær kamp som den på lørdag imod Sociedad, samt Champions League semi finalen på onsdag mod Man City. Selv med et svækket hold.
Holdet kunne godt se sådan her ud på lørdag:
Navas; Carvajal, Pepe, Varane, Marcelo; Kroos, Casemiro, Modric; Bale, Mayoral, Vasquez
Med det hold burde Real Madrid kunne få 3 point. Plus man har en Isco og James som joker.
- Men hvis der skal satses, så burde det være på Champions League, da der er størst chance for at vinde den turnering.
Fed tekst og det hele, sådan!
Jeg tror ikke at James eller isco kommer til agere som jokers. En af dem starter på lørdag eller også gør de begge. Derimod vil jeg rigtig gerne se Mayoral, da det er langt tid siden han sidst rigtigt har været involveret i truppen. Måske giver Zidane ham muligheden på lørdag, lad os håbe.
Derudover tror jeg desværre vi får at se Danilo i kamp igen på lørdag.
Hvad angår "Vi burdel vinde og burde få 3 point" er jeg ikke helt enig med dig i. Sidst vi mødte Sociedad ude førte vi 2-0 og resten er vel historie. Barcelona har tabt der i den her sæson, ligeså vel som de har fået uafgjort her fornyligt mod Villareal. De skal bestemt ikke undervurderes! De er i rigtig fint form for tiden og burde gives respekt!
Det tror jeg dog også der bliver givet, men lad os lige holde hovedet koldt og ikke løbe med følelsen af at det er en sikker sejr. Jeg tror dog godt det kan lad sig gøre, og jeg tror også spillerne har lært deres lærestreg fra sidst og forhåbentlig kan tage det med på lørdag. Gnisten for revanche burde være der!
- YunisTaker
-
- Ekspert bruger
-
Det jeg mener er, at alternativerne er så gode, at det burde kunne give en sejr i sidste ende. Den bliver ikke komfortabel, men samtidig skal vi huske på Sociedad er meget svingende. Ja, Real Madrid var foran 2-0 sidste sæson og tabte 4-2. Men forrige år vandt man der 4-0, så det ikke til at vide hvilken kamp vi får at se på lørdag.
Du har nok ret i at Danilo spiller desværre, men hvis Carvajal er 100% klar, så burde det være ham både på lørdag og på onsdag. Det tror jeg ikke der er en eneste madridista der er uenig om.
Real Madrid since 2002
Raul & Zidane.
Pepe, Marcelo & Benzema.
CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
- Raúl 7
- Gæst
-
Det bliver sgu nok endnu en neglebidder som mod Rayo.
Raúl 7 skrev: Kroos ikke med mod Sociedad. Zidane sparer ham.
Det bliver sgu nok endnu en neglebidder som mod Rayo.
Ronaldo og benzema er også ude. Gode odds på sociedad.