Klart nederlag til Real Madrid Castilla
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid Castilla løb ind i et klart og fortjent nederlag i aftenens Mini-Clásico mod Barcelona B på Mini Estadi, hvor 16.000 tilskuere havde fundet vej.
Alberto Torils tropper kom ellers godt fra start i opgøret og burde have bragt sig i front, da Juanfran fik afsluttet i kampens 9. minut, men Real Madrid Castilla fortsatte ufortrødent og kom frem til de største chancer i et opgør, som viste hvorfor de to hold har et ry for at tænke væsentligt mere i offensiven end i defensiven, som ofte var mere hullet end en schweizisk ost.
Real Madrid Castilla fik belønning for anstrengelserne efter 35 minutters spil, da Álvaro Morata tæt under mål kunne heade føringen i nettet. Herefter havde begge hold gode muligheder for at score og Barcelonas Sergio Araujo måtte se et godt forsøg pareret af Tomás Mejías, som stod en flot kamp.
Den argentinske angriber, som Real Madrid havde forkøbsret på, inden han skiftede til Barcelona, skulle dog få en afgørende rolle i anden halvleg, såvel negativt som positivt, hvis man ser det med catalanske briller.
Først blev han hovedperson i den negative hændelse, som førte til udvisning af Álex Fernández. I et sammenstød mellem de to, valgte den argentinske angriber at sparke ud efter Álex og da den catalanske angriber rejste sig, blev han skubbet hårdt i brystet af Real Madrid-spilleren. Desværre så dommeren kun den sidste hændelse og så var det korrekt rødt kort til Álex.
Med en mand i undertal, blev det en umulig opgave for Real Madrid Castilla, som i de sidste 35 minutter blev spillet ned under græstæppet og to gange inden for fem minutter scorede Araujo, inden Barcelonas stortalent, Deulofeu, scorede på straffespark til slutstillingen 3-1.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Storken
- Gæst
-
I et sammenstød mellem de to, valgte den argentinske angriber at sparke ud efter Álex og da den catalanske angriber rejste sig, blev han skubbet hårdt i brystet af Real Madrid-spilleren.
Alex skubber vel nærmere argentineren i hovedet:
www.101greatgoals.com/gvideos/alex-ferna...t-off-v-barcelona-b/
Araujo kører dog rigtig nok benet op af Alex inden, men det virker nærmere lidt svanset :)
Jeg har dog stadig ikke set bevis for, at Morata faktisk rører bolden med hånden. Det ligner egentlig bare en header med en hånd i vejret.
Lidt ærgerligt, at dommeren skulle komme i fokus. Mini Barca spillede ellers flot fodbold i perioder og sejren var fuld fortjent.
Storken skrev: Udvisningen blev uden tvivl afgørende. Jeg synes dog, at man så tegn på, at Castilla var ved at miste pusten og Barca styrede allerede begivenhederne.
I et sammenstød mellem de to, valgte den argentinske angriber at sparke ud efter Álex og da den catalanske angriber rejste sig, blev han skubbet hårdt i brystet af Real Madrid-spilleren.
Alex skubber vel nærmere argentineren i hovedet:
www.101greatgoals.com/gvideos/alex-ferna...t-off-v-barcelona-b/
Araujo kører dog rigtig nok benet op af Alex inden, men det virker nærmere lidt svanset :)
Jeg har dog stadig ikke set bevis for, at Morata faktisk rører bolden med hånden. Det ligner egentlig bare en header med en hånd i vejret.
Lidt ærgerligt, at dommeren skulle komme i fokus. Mini Barca spillede ellers flot fodbold i perioder og sejren var fuld fortjent.
Ja de vandt jo, så det var den vel(?)
Men jeg gad nu godt have set kampen, hvis Alex ikke havde leget Coentrao... Håbløst - jeg håber han får en KÆMPE røvfuld af Toril.
Men jeg sidder bare stadig med den samme brækfornemmelse, når jeg ser B spillerne se op til A spillerne, og overspille situationer. Men det viser jo bare igen, at man ingen moral har i Barcelona, og man er villig til og gøre alt for og vinde, eller ihvertfald få den klarer fordel.
Moralen i Spanien er ligeså dalende som økonomien. Forfærdelig opførsel fra begge parter, men Alex kan med go samvittighed ryste godt og grundigt på hovedet. Også selvom han giver dommeren for at dømme som han gjorde.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Fuldstændig tåbeligt lavet af Alex!.
Men jeg sidder bare stadig med den samme brækfornemmelse, når jeg ser B spillerne se op til A spillerne, og overspille situationer. Men det viser jo bare igen, at man ingen moral har i Barcelona, og man er villig til og gøre alt for og vinde, eller ihvertfald få den klarer fordel.
Moralen i Spanien er ligeså dalende som økonomien. Forfærdelig opførsel fra begge parter, men Alex kan med go samvittighed ryste godt og grundigt på hovedet. Også selvom han giver dommeren for at dømme som han gjorde.
Jeg sidder med fuldstændig samme brækfornemmelse som dig Dios. Og på onsdag er det med stor sandsynlighed samme brækfornemmelse man sidder med....
- Tobiasillas
- Gæst
-
Jeg troede det var real du talt om.
Hold nu op med at kigge ud ad, det er den fejl vi gentage hele tiden, Barcelona spillede godt og Alex dummet sig. Længere er den ikke.
Det er lige meget om han overspiller eller ej han skubber ham i hovedet da spillet var stoppet det giver rødt kort om Barça spilleren ruller heler vejen til parkeringspladsen eller stadigvæk stod på sine ben. Det mener mig om det farlige spil pepe disket med mod alves. Folk begyndt at tale om han rørt ham eller ej og at laves spillet på det.
Drop det, man kan der ikke selv spille grimt og forvente at modstanderen overholder reglerne.
Mourinho har hjernevasket jer.
Jamen, så troede du forkert ;).
Barcelona spillede som Barcelona, og igår gjorde de det langt bedre end Real Madrid, men det ændre stadig ikke på, at spillerne fra Katalonien overdramatisere.
Efter og have set situationen et par gange, så er jeg utrolig glad for Alex bliver på benene, og ikke falder ned på samme latterlige niveau som Barca spillerne.
For havde Alex spillet på Araujo sparkede ud efter ham, så var det en omvendt situation, og jeg vil per automatik opbygge et mindre kærlighedsforhold til Alex :).
Det er så uværdigt og pinligt IMO. Det er noget der er helt uacceptabelt i min bog.
Prøv du og følge lidt med i de andre debatter, så får du nok den sande historie om Mourinho.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.