Uden Benzema og Casemiro

10 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Morgendagens returkamp i Champions League mod Manchester City bliver uden Karim Benzema og Casemiro.

Det bekræftede Zinedine Zidane på dagens pressemøde, hvor han slog fast at de ikke er på et fysisk niveau, hvor det vil være forsvarligt at tage dem med.

Til gengæld er Cristiano Ronaldo klarmeldt til kampen

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #2 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Uden Benzema og Casemiro
Det er nu, at det for alvor bider os i røven, at vi ikke kunne nosse os sammen og købe en angriber i sommers. Hvor ville det dog have været dejligt at kunne smide F. Llorente ind foran i en kamp som den i morgen.

Mest optimalt ville det nu være, hvis Ronaldo tager frontangriber-pladsen. Jesé deroppe i morgendagens kamp er ubrugeligt.

10 år 2 måneder siden #3 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Uden Benzema og Casemiro
Jeg kalder Navas; Marcelo, Ramos, Pepe, Carvajal; Kroos, Modric, Isco; Bale, Ronaldo, Vasquez
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Chamartin

10 år 2 måneder siden #4 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Uden Benzema og Casemiro
Pis, Vamos Isco.

10 år 2 måneder siden #5 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Uden Benzema og Casemiro
Sikke noget pis. Jeg frygter virkelig for balancen uden Casemiro. Nu kan City mose os fysisk på midten, og De Bruyne finder sikkert de farlige rum, som han ikke gjorde på Etihad......

Håber at et tændt Bernabeu kan gøre forskellen, og hjælpe os hele vejen til Milano!
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved LasseRMD.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

10 år 2 måneder siden #6 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Uden Benzema og Casemiro
Det er ikke rigtigt det her...

Hold kæft hvor er City heldige, med modstanderens skader. Først mod PSG og nu det her.

For mig at se, er det nu næsten 50/50 hvem der går videre - og det er især Casemiros skade der bekymrer mig.
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved M_linding.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Fondo_Sur

10 år 2 måneder siden #7 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Uden Benzema og Casemiro
Man kan i hvert fald sige, at det ikke bliver en perfekt kamp.

Vores trofaste start-11 i de seneste to måneder spiller ikke sammen, hvorfor holdets vante automatismer ikke er til stede til kampen. Men hvad faen...

Brug for Bernabeu og Cristiano igen ...

10 år 2 måneder siden #8 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Uden Benzema og Casemiro
Det bliver værrere at undvære Casemiro end Benzema. Jeg bliver først nervøs hvis Kroos skal tilbage på 6'eren og Isco/James kommer ind på hans plads.

Er Kovacic i betragtning til at spille 6eren?

Det er lige før at jeg vil gå så langt at sige, at jeg hellere vil spille Modric, Varane, Kroos end Modric, Kroos, Isco/James, omend det naturligvis også er et sært gamble i en semifinale. Men ja, vi har jo bare set at balancen ikke er til stede uden en 6er, eller med Kroos som denne.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 2 måneder siden #9 af Arnenugacream
Bittert vi ikke kan kører med det stærkeste hold her i slutfasen når det nu er det der har fungeret over en længere periode.

Når det så er sagt, så skal vi stadig kunne vinde hjemme over City. Jeg håber man kører med de helt store navne imorgen, og giver plads til James og Isco i start 11 istedet for Casemiro og Benzema, også må Ronaldo og Bale veksle lidt mellem hvem der skal ligge på toppen og på kanten.

Der nok mange der vil være uenige med mig, men jeg forestiller mig at City kommer til stå forholdsvis dybt, også har vi ikke brug for 3 hurtig løbere helt fremme, men nærmere nogle der kan spille i de små rum. Derudover så har mange været efter James når han har fået chancen på det sidste, men ikke desto mindre har han stadig skabt nogle gode muligheder, og kan slå nogle fremragende indlæg med venstre skøjten.

10 år 2 måneder siden #10 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Uden Benzema og Casemiro
Crap.

Så lige 2 af de 3 spillere der ikke er nogen direkte afløsere for, og som er afgørende for strukturen på holdet, er ude af sæsonens vigtigste kamp?

Fedt...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved Jaken.

10 år 2 måneder siden #11 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Uden Benzema og Casemiro

LasseRMD skrev: Sikke noget pis. Jeg frygter virkelig for balancen uden Casemiro. Nu kan City mose os fysisk på midten, og De Bruyne finder sikkert de farlige rum, som han ikke gjorde på Etihad......

Håber at et tændt Bernabeu kan gøre forskellen, og hjælpe os hele vejen til Milano!

Selvom han ikke er en stjerne, så er han bindeleddet. Katastrofalt han er ude, ingen kan det som han kan defensivt. City får det nemt:(

10 år 2 måneder siden #12 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Uden Benzema og Casemiro

asp3200 skrev:

LasseRMD skrev: Sikke noget pis. Jeg frygter virkelig for balancen uden Casemiro. Nu kan City mose os fysisk på midten, og De Bruyne finder sikkert de farlige rum, som han ikke gjorde på Etihad......

Selvom han ikke er en stjerne, så er han bindeleddet. Katastrofalt han er ude, ingen kan det som han kan defensivt. City får det nemt:(

Det er HVER gang med dig, asp ;-)

Ro på...

Leveret af Kunena Forum