Bedømmelse af truppen mod Manchester City

7 år 10 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (46 brugere)

3.5 Keylor Navas
4.1 Carvajal
3.2 Marcelo
4.1 Pepe
4.8 Ramos
3.9 Bale
3.8 Isco
2.1 James Rodríguez
3.0 Mateo Kovačić
4.2 Modrić
4.0 Toni Kroos
3.0 Cristiano Ronaldo
2.6 Jesé
3.1 Lucas Vázquez
Hele holdet 3.5
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #2 af Realex
Hvordan kan man ikke give Ramos 5?

Det kan ikke passe at der skal scoringer til, før at man kan give ham topkarakter. Ramos gjorde alt hvad en centerback skal gøre rigtigt.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Jaetinh, Dios, Real HWL, Roesen7, Steen, Jaken, andreashn, Fondo_Sur, Mølbat

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #3 af Real HWL

Realex skrev: Hvordan kan man ikke give Ramos 5?

Det kan ikke passe at der skal scoringer til, før at man kan give ham topkarakter. Ramos gjorde alt hvad en centerback skal gøre rigtigt.


Niels Christian Frederiksen: Det er jo nærmest voksenmobning Ramos laver på De Bruyne, han tager jo bolden hver gang han har den:D Fantastiske Ramos!!
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
7 år 10 måneder siden #4 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Bedømmelse af truppen mod Manchester City

Realex skrev: Hvordan kan man ikke give Ramos 5?

Det kan ikke passe at der skal scoringer til, før at man kan give ham topkarakter. Ramos gjorde alt hvad en centerback skal gøre rigtigt.


Jeg kan godt forstå hvad du mener. Jeg gav ham selv et stort 4-tal. Mest ud fra tanken om at selvom Ramos var rigtigt god, men City var også elendige. De Bryune og Agüero var jo helt væk. Et slag i ansigtet trækker selvfølgelig heller ikke op.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #5 af Roesen7

Raúl 7 skrev:

Realex skrev: Hvordan kan man ikke give Ramos 5?

Det kan ikke passe at der skal scoringer til, før at man kan give ham topkarakter. Ramos gjorde alt hvad en centerback skal gøre rigtigt.


Jeg kan godt forstå hvad du mener. Jeg gav ham selv et stort 4-tal. Mest ud fra tanken om at selvom Ramos var rigtigt god, men City var også elendige. De Bryune og Agüero var jo helt væk. Et slag i ansigtet trækker selvfølgelig heller ikke op.


Men blev de muligvis elendige af den simple grund at Ramos pillede den fra dem ved enhver given lejlighed? :-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
7 år 10 måneder siden #6 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Bedømmelse af truppen mod Manchester City

Roesen7 skrev:

Raúl 7 skrev:

Realex skrev: Hvordan kan man ikke give Ramos 5?

Det kan ikke passe at der skal scoringer til, før at man kan give ham topkarakter. Ramos gjorde alt hvad en centerback skal gøre rigtigt.


Jeg kan godt forstå hvad du mener. Jeg gav ham selv et stort 4-tal. Mest ud fra tanken om at selvom Ramos var rigtigt god, men City var også elendige. De Bryune og Agüero var jo helt væk. Et slag i ansigtet trækker selvfølgelig heller ikke op.


Men blev de muligvis elendige af den simple grund at Ramos pillede den fra dem ved enhver given lejlighed? :-)


Det er jo så det. Hvad kom først, hønen eller ægget? Ramos var god, men de Bruyne lignede en der havde fået solstik inden kampen :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #7 af Roesen7

Raúl 7 skrev:

Roesen7 skrev:

Raúl 7 skrev:

Realex skrev: Hvordan kan man ikke give Ramos 5?

Det kan ikke passe at der skal scoringer til, før at man kan give ham topkarakter. Ramos gjorde alt hvad en centerback skal gøre rigtigt.


Jeg kan godt forstå hvad du mener. Jeg gav ham selv et stort 4-tal. Mest ud fra tanken om at selvom Ramos var rigtigt god, men City var også elendige. De Bryune og Agüero var jo helt væk. Et slag i ansigtet trækker selvfølgelig heller ikke op.


Men blev de muligvis elendige af den simple grund at Ramos pillede den fra dem ved enhver given lejlighed? :-)


Det er jo så det. Hvad kom først, hønen eller ægget? Ramos var god, men de Bruyne lignede en der havde fået solstik inden kampen :D


Haha - korrekt med de Bruyne :D
Ift. Aguero så synes jeg Ramos var der hver gang at Aguero fik den tæt på feltet, hvor han ellers skulle være god og på den måde, så blev Aguero en helt elendig spiller og det vil jeg gerne tilskrive Ramos.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #8 af MadridistaPorVida
Som jeg skrev det inde i bedømmelser. Det var en skam med Ronaldo, det må da havde været noget med hans skade, fordi at man ikke rigtig så den figther vijle i ham som i det første opgør mod city. Jeg venter spændt på en tændt, sulten, rekords brydende Cristiano Ronaldo i Minano. HALA MADRID mother******s

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved MadridistaPorVida.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Bindslev
  • Gæst
  • Gæst
7 år 10 måneder siden #9 af Bindslev
Besvaret af Bindslev på emne Bedømmelse af truppen mod Manchester City
Det er kanon at se folk diskutere om Ramos skulle have sit 5 tal :)

Personligt syntes jeg det skulle være 5. han var et monster hele kampen og det samme var han makker Pepe iøvrigt.

Jeg syntes Pepe viser hvorfor det er ham og ikke Raphael Varane der spiller de helt store kampe, han er bare SÅ STÆRK Pepe. det var ikke nogen sprudlende fodboldkamp men vi leverer et rigtig professionelt stykke arbejde. Vi SKULLE bare slå City ud (som Zidane var så fræk at nævne inden kampen) og det gjorde vi

Jeg syntes Toni Kroos spillede fuldstændig fantastisk. Hans tekniske niveau og hans evne til at spille 1-2 på små områder er en nydelse at følge. Modric var fantastisk(som altid) men jeg Kroos var helt på højde med ham.

MILANO HERE WE COME

#LaUNdecima

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #10 af BBB

MadridistaPorVida skrev: Som jeg skrev det inde i bedømmelser. Det var en skam med Ronaldo, det må da havde været noget med hans skade, fordi at man ikke rigtig så den figther vijle i ham som i det første opgør mod city.


Ja, fighterviljen Cristiano viste fra tribunen i første opgør var prisværdig og inspirerende!
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, andreashn, Chamartin, AmorMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #11 af Siempre Madrid

BBB skrev:

MadridistaPorVida skrev: Som jeg skrev det inde i bedømmelser. Det var en skam med Ronaldo, det må da havde været noget med hans skade, fordi at man ikke rigtig så den figther vijle i ham som i det første opgør mod city.


Ja, fighterviljen Cristiano viste fra tribunen i første opgør var prisværdig og inspirerende!


Jeg husker især detaljen, hvor han kommer ind på banen og vender tommelfingeren nedaf. Og så siger man at han ikke har teknik!!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #12 af MadridistaPorVida

Siempre Madrid skrev:

BBB skrev:

MadridistaPorVida skrev: Som jeg skrev det inde i bedømmelser. Det var en skam med Ronaldo, det må da havde været noget med hans skade, fordi at man ikke rigtig så den figther vijle i ham som i det første opgør mod city.


Ja, fighterviljen Cristiano viste fra tribunen i første opgør var prisværdig og inspirerende!


Jeg husker især detaljen, hvor han kommer ind på banen og vender tommelfingeren nedaf. Og så siger man at han ikke har teknik!!


HAHA, UUUPS DEN HAVDE JEG HEEELT GLEMT..... piiiinlight. Jeg mente self ligesom returen mod Wolfsburg.

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce