Spiller-reaktioner efter Manchester City-kampen

10 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrids spillere var naturligvis glade og stolte over gårsdagens semifinale-sejr over Manchester City og efter kampen blev flere af dem interviewet.

Her er hvad de sagde:

Dani Carvajal:

- På det personlige plan er jeg meget glad for at hjælpe holdet til Milano. Vi føler stor lykke. Det har været en stor sæson med mange sager uden for banen, men vi er i CL-finalen og kæmper om det spanske mesterskab. Jeg er ikke enig med Pellegrini (som mente, at en uafgjort havde været det mest fair resultat, red.), vi har et niveau over i forhold til spil og chancer. Vi fortjener at gå videre. Det bliver en smuk finale, meget lige. Vi forventer, at det bedste hold vinder. Jeg foretrækker, at det er to spanske hold i finalen og at pokalen forbliver her. Det handler ikke om, hvorvidt vi ønsker Atlético Madrid eller ej. De hold, der er i finalen har fortjent det. Det er godt for spansk fodbold og forhåbentlig kan holdene i Europa League gøre os kunststykket efter.

Luka Modric:

- Vi fortjener at være i finalen, vi var de bedste i de to kampe. Pellegrini har sin egen mening, men hvis man ser på de chancer, som vi havde i de to kampe....De havde knapt chancer i de to opgør. Men det er vores fortjeneste, vi lod dem ikke komme til fadet. Jeg er taknemmelig over for tilhængerne for den glæde, de giver mig i hver eneste kamp. I dag var de imponerende. Jeg håber, at vi sidst på sæsonen kan fejre mindst en titel med dem.

Gareth Bale:

- Sådan er semifinaler altid, meget lige, ingen hold vinder nogensinde med en stor margen. Det vigtigste er, at vi scorer et mål og ikke indkasserer nogen mål og vinder kampen. Vi er glade og forventningsfulde over at være i finalen. Det vigtige er målet, ikke hvem der scorer. Det er et vigtigt mål, som sender os i finalen. Nu har vi chancen for igen at vinde CL.

Sergio Ramos:

- Måske er Atlético Madrid mere farlige end Bayern. De forsvarer godt, giver meget lidt pas, man ved aldrig hvad man går ind til. Vi tænker ikke på dem, vi tænker på os, på ikke at begå fejl og at score på de chancer, vi får. Nu kan vi sige, at vi er i finalen, det har været en svær sæson, men arbejdet og truppens sammenhold har gjort, at vi på tre år er kommet i to finaler. Holdet og især tilhængerne fortjener det. Jeg er glad på deres vegne, for de viste endnu en gang i dag, at de er en ekstra spiller. Nu giver vi vores sjæl i finalen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #2 af Raúl Madrid
Bale har vidst glemt hvad der skete med Bayern i 2014..... 5-0 er en stor margen!
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved Raúl Madrid.

10 år 2 måneder siden #3 af SR4

Raúl Madrid skrev: Bale har vidst glemt hvad der skete med Bayern i 2014..... 5-0 er en stor margen!

Det er bare sådan noget spillerne skal sige for at vise respekt til modstanderen. Oppe i hans hoved tænkte han sikkert at kampen burde have endt 4-0 mindst.

Leveret af Kunena Forum