Spansk presse: Zidane fortsætter

10 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spansk presse har Florentino Pérez lagt sig fast på, at Zinedine Zidane fortsætter som Real Madrid-træner i den kommende sæson, også selv om denne skulle ende helt uden titler.

Beslutningen skal være taget for flere uger siden og har således ikke noget med Real Madrids nylige finaleplads i Champions League at gøre og det skyldes i høj grad den gode stemning i omklædningsrummet, som Zidane har formået at skabe.

Ligeledes har Zinedine Zidane fjernet den tvivl, som måtte være omkring hans uerfarenhed som træner på højeste niveau.

Zinedine Zidane har også stor opbakning i spillertruppen, hvor spillerne nærmest står i kø for at rose hans mandskabsbehandling og evne til at være nærværende over for alle.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #2 af Zyconith
Årha, ufatteligt hvordan tingene kan vende så hurtigt. Selvom det for få måneder lignede en total sammensmeltning og man frygtede en tilbagegang til perioden før pre-Pellegrini/Mourinho æraen, har situationen jo fuldstændig vendt sig. Hvor er det opløftende. Så fik Florentino alligevel sin Guardiola.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved Zyconith.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #3 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Spansk presse: Zidane fortsætter
Lad os nu se. Næste sæson skal nok blive problemrig. James vil gerne spille fast. Vil Perez slippe ham? Og hvis han gør, så skal der vel hentes en Galactico.

10 år 2 måneder siden #4 af Zyconith

Raúl 7 skrev: Lad os nu se. Næste sæson skal nok blive problemrig. James vil gerne spille fast. Vil Perez slippe ham? Og hvis han gør, så skal der vel hentes en Galactico.

Synes denne sæson meget vel har vist at vi ikke har brug for flere galacticos. I hvert fald ikke i betegnelses oprindelige forstand i form af offensive forstærkninger, da BBC må forventes at være førstevalg, og spillere af samme kaliber er svære at have på bænken. Istedet skulle vi få et supplement til den defensive midtbane og en venstreback.

Medmindre at der går totalt colombianske tilstande i James' hoved, kan jeg ikke se hvordan han skulle være stillet bedre end at blive i Real. Også selvom at for et års tid mere må indfinde sig med at være 2. eller 3. valg, ser ham som en naturlig arvetager til Ronaldo. Det tror jeg ikke er et urealistisk mål for ham eller klubben, såfremt han hurtigst muligt formår at vende tilbage til sit tidligere niveau og udvikler sig videre derfra.

Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

10 år 2 måneder siden #5 af El_Juan
Der er mange overvejelser at gøre til sommer for Zidane og co. Og det er selvfølgelig med et (efter alt at dømme) kommende transferforbud i vente. Derfor bliver denne sommer utrolig vigtig.

Skal vi går efter transferhistorierne, så vil klubben lade både James og Isco gå, hvis de vel at mærke kan hente det ind som de gav for dem, eller i hvert fald en stor del af det. Så er der Kroos, som angiveligt gerne vil væk fra klubben. Jeg betragter det heller ikke som usandsynligt, at Kroos kan forlade klubben, men det afhænger som sagt meget af hvordan tingene arter sig med transferforbuddet in mente.

Ronaldo er selvfølgelig det helt store spørgsmål. Jeg tror der har været sat en plan i værks med henblik på, at Ronaldo skal forlade klubben her til sommer, men det virker ikke umiddelbart til at nogle klubber vil betale det Real Madrid og spilleren selv forlanger. Det ender enten ud i et salg eller en kontraktforlængelse, og hvor pilen tidligere på sæsonen pegede på et kommende salg, så synes jeg i højere grad den nu peger mod en forlængelse.

Andre ubekendte faktorer er Keylor Navas, Pepe, Nacho, Danilo, Kovacic, Jesé og Benzema, mens Arbeloa med garanti er væk til sommer. At Keylor Navas er nævnt skyldes selvfølgelig rygterne omkring De Gea, som stadig svirrer både i spansk og engelsk presse. Hvad Pepe angår ligner det et salg eller en forlængelse. Med Nacho, Kovacic og Jesé kan det gå begge veje. Danilo får nok en chance mere til at bevise sig i næste sæson. Og Benzema ender i sidste ende nok også med at tage endnu en tørn i klubben.

... og så er der selvfølgelig også lige Jesús Vallejo, Marco Asensio, Coentrão, Lucas Silva og Denis.

Hvad James angår, så mener jeg i øvrigt ikke han har hvad der skal til mentalt for at være i en klub som Real Madrid. Kravet om en forbedring af sin kontrakt (efter blot én sæson - uden titler (hvis vi ser bort fra VM for klubhold)), den måde han har håndteret at skulle sidde på bænken og de hovedløse udtalelser (især til colombiansk presse), er simpelthen ikke Real Madrid værdigt og det viser for mig, at han ikke har den mentale styrke. Uden ligefrem at betegne ham som en humør-spiller, så er han en blændende fodboldspiller, når han vel at mærke gider det, men det er bare ikke helt nok.
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, andreashn

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #6 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Spansk presse: Zidane fortsætter
Vil Kroos gerne væk? Hvem siger det?

10 år 2 måneder siden #7 af Zyconith
Og Kovacic?

10 år 2 måneder siden #8 af Raul7-2880
"Florentino fået sin Guardiola"

Arhh, det kan man bestemt ikke vurdere ENDNU.
I know, vi er i CHL-finalen MEN Vejen til finalen har dog været én af de letteste nogensinde (Roma, Wolsfburg og Shitty).

10 år 2 måneder siden #9 af Siempre Madrid

Zyconith skrev: Så fik Florentino alligevel sin Guardiola.

Så kan man næsten ikke svine Zinedine Zidane mere. Flot klaret!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4, andreashn

• número19
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #10 af número19
Besvaret af número19 på emne Spansk presse: Zidane fortsætter
Jeg mener heller ikke at Zidane har fortjent at blive fornærmet så groft, han har trods alt vist at han godt kan slå spanske hold..........

10 år 2 måneder siden #11 af El_Juan

Raúl 7 skrev: Vil Kroos gerne væk? Hvem siger det?

www.skysports.com/football/live-blog/118...llem-balague-qa-live

I do believe he wants to leave Real. It will be a fight for anyone to get him, but he would be ideal for Manchester United. There will be a fight for him this summer.

Jeg læste en uddybelse af det andet steds, men kan ikke lige finde linket. Smider det ind hvis jeg finder det. Derudover har AS og diverse engelske medier - ud over Sky Sports - bragt historien. Rygterne startede faktisk allerede i december sidste år hos diverse medier. Her gik de første rygter på, at Kroos skulle have meddelt sin agent om sit ønske om at skifte væk.

Zyconith skrev: Og Kovacic?

Ingen har nævnt noget om, at Kovacic gerne vil væk. Det skrev jeg heller ikke noget om i mit indlæg.
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved El_Juan.

• Bindslev
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #12 af Bindslev
Besvaret af Bindslev på emne Spansk presse: Zidane fortsætter
fået sin guardiola??????

Come on.....tænk dig nu lidt om inden du fornærmer alle med lidt madridista følelse......there is only ONE Zidane :0)

Leveret af Kunena Forum