Optakt Real Madrid - Valencia:

10 år 2 måneder siden #13 af ChrillRM14
Det var en kamp, der på mange måder stak helt modsat tendensen for den seneste tids kampe; Offensivt flydende spil og utallige chanceskabende pasninger fra højre og venstre og fra både Kroos og James, mens forsvaret sejlede helt horribelt og blev udstillet :/

Det er fint, at vi kæmper for det matematisk mulige mesterskab, men det ville være en sensation på linje med Leicester, hvis Barca formøbler mesterskabet nu. Men okay, vil heller ikke være lyseslukker, så når chancen er der, så skal den spilles!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #14 af Siempre fiel

madrid2000 skrev:

Siempre fiel skrev: Så reelt mener man det er værd at risikere chancen (selv om den er lille) for et mesterskab ved at lave en hyldestudskiftning og skifte truppens dårligste spiller ind for truppens bedste??? Altså jeg synes det tangerer en skandale - det ka man gøre med to minutter igen hvis det er

Var foran med 2 på det tidspunkt og Ronaldo har lige været skadet, så nej det var ingen skandale.

Er det rigtigt - har Ronaldo lige været skadet??? Og fedt at du lige ka afgøre at det ik var nogen skandale - cool, så er jeg mere rolig.

Ok, skrev lige et langt uddybende svar til hvorfor jeg mener det var dumt at skifte en helt kold spiller ind som nærmest ik har spillet i over et år direkte ind i et forsvar der sejler og er under pres. Det kom ik lige med så orker ik at skrive det hele igen - summa summarum - kampen var ingenlunde afgjort - det væltede med chancer også til valencia og man vælger at prioritere et ikke-sportsligt hensyn med over et kvarter tilbage at spille i. Det var gået galt hvis ik valencia var blevet reduceret og så havde jeg nok kigget tilbage på det ikke-sportslige hensyn man tog ved at lave en hyldestudskiftning på det tidspunkt
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved Siempre fiel.

10 år 2 måneder siden #15 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Optakt Real Madrid - Valencia:
Arbeloa skulle selvfølgelig på banen idag, ellers havde man jo også skulle høre på dem der mente det var uretfærdigt at han blev siddende på bænken (hvor han hører til). Men at det var istedet for Ronaldo virkede godt nok tåbeligt, man skulle have udskiftet en endnu engang rystende usikker Danilo, som virkelig skal forbedre sig gevaldigt henover sommeren.

DC19

10 år 2 måneder siden #16 af asp3200

mohbar skrev: Kender ikke til Granadas situation mht at være bedst i deres indbyrdes kampe i bunden....men er der en reel chance for at de skal kæmpe for at tage point mod Barcelona ??

Nej, Barcelona vinder

10 år 2 måneder siden #17 af Siempre fiel

-#7- skrev: Arbeloa skulle selvfølgelig på banen idag, ellers havde man jo også skulle høre på dem der mente det var uretfærdigt at han blev siddende på bænken (hvor han hører til). Men at det var istedet for Ronaldo virkede godt nok tåbeligt, man skulle have udskiftet en endnu engang rystende usikker Danilo, som virkelig skal forbedre sig gevaldigt henover sommeren.

Self sku han på banen hvis kampen tillader det - havde vi fuld kontrol eller var vi oppe med to med to minutter tilbage, så fino - men den kamp jeg sad og så var helt åben på dét tidspunkt og indskiftningen af arbeloa hjalp ik på det kaos der var på holdet.

Men nu gik det og så var det self fint med en hyldest

10 år 2 måneder siden #18 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Optakt Real Madrid - Valencia:

Siempre fiel skrev:

-#7- skrev: Arbeloa skulle selvfølgelig på banen idag, ellers havde man jo også skulle høre på dem der mente det var uretfærdigt at han blev siddende på bænken (hvor han hører til). Men at det var istedet for Ronaldo virkede godt nok tåbeligt, man skulle have udskiftet en endnu engang rystende usikker Danilo, som virkelig skal forbedre sig gevaldigt henover sommeren.

Self sku han på banen hvis kampen tillader det - havde vi fuld kontrol eller var vi oppe med to med to minutter tilbage, så fino - men den kamp jeg sad og så var helt åben på dét tidspunkt og indskiftningen af arbeloa hjalp ik på det kaos der var på holdet.

Jeg er helt på linje med dig.

Generelt er jeg også imod hyldestindskiftninger. Man kan fint hylde Arbeloa efter sæsonen, eller hylde ham på en kampdag hvis han er god nok til at spille, men det har han ikke været længe, desværre. Og man så jo også at han faktisk er tæt på at koste en scoring fordi han ikke følger med sin mand, minuttet efter sin indskiftning.

DC19

10 år 2 måneder siden #19 af Siempre Madrid

-#7- skrev:

Siempre fiel skrev:

Jeg er helt på linje med dig.

Generelt er jeg også imod hyldestindskiftninger. Man kan fint hylde Arbeloa efter sæsonen, eller hylde ham på en kampdag hvis han er god nok til at spille, men det har han ikke været længe, desværre. Og man så jo også at han faktisk er tæt på at koste en scoring fordi han ikke følger med sin mand, minuttet efter sin indskiftning.

Og han var tæt på at være manden bag den afgørende Real Madrid-scoring, som desværre blev underkendt for off side.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 2 måneder siden #20 af MadridistaPorVida
Altså i fodbold ved man jo aldrig. Granada er langt fra et top hold men de er altså slet ikke dårlige. Den kamp kunne sagtens gå hen og blive uafgjort, men den eneste grund til at jeg ikke tror det er fordi barca har en vanvittig spiller der kan lide farven rød.

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

10 år 2 måneder siden #21 af Siempre Madrid
Real Madrid kan have en lille fordel i, at Granada er Real Madrid-territorium, men det er nu ikke videre sandsynligt, at Barcelona smider mesterskabet i sidste spillerunde, selv om det vil være yderst fortjent.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 2 måneder siden #22 af Chamartin
Lucas Vasquez har pådraget sig en mindre forvridning i knæet i Valencia kampen og er formentlig ude i den sidste kamp mod Deportivo.
Men værre skulle det heller ikke være....håber jeg.

10 år 2 måneder siden #23 af Gribben
Er det helt ude i hampen at forestille sig, at Perez stiller en stor pose penge og en krukke med guld i udsigt til Granada spillerne, hvis de kan tage points fra Barcelona? Jeg mener da at mindes, at noget tilsvarende har været på tale før. Eller tager jeg fejl?

10 år 2 måneder siden #24 af M_linding

Gribben skrev: Er det helt ude i hampen at forestille sig, at Perez stiller en stor pose penge og en krukke med guld i udsigt til Granada spillerne, hvis de kan tage points fra Barcelona? Jeg mener da at mindes, at noget tilsvarende har været på tale før. Eller tager jeg fejl?

Fra et økonomisk og sportsligt synspunkt, ville det give god mening IMO.

For en Granada-spiller ville det jo være en kæmpe bonus, at få (lad os bare sige) 150.000 euro, for at kæmpe røven ud af bukserne i små to timer. Og for Real Madrid ville sådan en udgift være en dråbe i vandet, set ift. gevinsten ved et mesterskab.

Om det så er lovligt og "etisk" korrekt, er en anden ting....

Leveret af Kunena Forum