Cristiano Ronaldo: Mit mål er at gøre det bedste for denne klub

13 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Estadio Santiago Bernabéu har gennem tiden huset nogle af de allerbedste spillere i fodboldhistorien og derfor er det ikke let at blive accepteret af det krævende hjemmepublikum.

Det er absolut ved at lykkes for Cristiano Ronaldo, som i gårsdagens middagskamp mod Getafe blev hyldet for sine tre mål på omkring 10 minutter og da han få øjeblikke efter sin sidste scoring blev udskiftet skete det til stående ovationer. Efterfølgende var Cristiano Ronaldo da også glad for at have gjort det godt:

- Mit mål er fortsat at gøre det samme og give mit bedste til denne klub og forsøge at gøre det hele tiden.

Real Madrid skulle bruge lidt tid på at komme igang, men i anden halvleg blev Getafe sat til vægs:

- Vi indledte kampen lidt sløvt, fordi vi ikke er vant til at være oppe så tidligt for at spille kamp. I anden halvleg, efter trænerens anvisninger, reagerede vi og vi spillede rigtig godt. Vi scorede fire mål, hvilket er vigtigt for tilliden til holdet.

På onsdag venter El Clásico mod Barcelona og Lionel Messi, som i 2013 har scoret næsten lige så mange mål som Cristiano Ronaldo:

- Det er en meget vigtig kamp og meget kompliceret. Vi skal spille mod et af de sværeste hold i verden, derfor bliver det en stor aften. Vi spiller på hjemmebane og derfor har vi store muligheder. Vi er nødt til at spille godt, for vi ved at Barcelona er et fantastisk hold. Jeg forventer, at det bliver en stor aften for os og vi ønsker at spille denne kamp.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #2 af Storken
"På onsdag venter El Clásico mod Barcelona og Lionel Messi, som i 2013 har scoret næsten lige så mange mål som Cristiano Ronaldo."

Siempre, din kreativitet har ingen grænse :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum