Colombiansk jounalist: James vil fortsætte i Real Madrid

10 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

I programmet Planeta Fútbol på Antena 2 i Colombia har journalisten Carlos Antonio Vélez fortalt, at han i en samtale med James Rodríguez har fået bekræftet, at offensiv-spilleren ønsker at fortsætte i Real Madrid i den kommende sæson.

I samtalen har James angiveligt også fortalt, at han ikke vil deltage i OL for Colombia, men i stedet vil bruge kræfterne på at kæmpe sig tilbage til en plads i Real Madrid, som han kun vil forlade, hvis der kommer et virkelig attraktivt økonomisk tilbud.

I forhold til Zinedine Zidane er James helt på det rene med, at det er den franske træner, som udstikker linjerne og at han som spiller følger dem til punkt og prikke.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #2 af Dios
Nu skal man godt nok tage alt der kommer fra en journalist med et gran salt, men det er netop det her som er problemet for mig. James vil forlade Real Madrid, hvis der kom et virkelig attraktivt økonomisk tilbud. Fair nok man skal huske på det bare er et arbejde for spillerne, men når man også kan se det via spillet på banen, så er den for alvor gal.

Send ham samme sted hen som Di María!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

10 år 2 måneder siden #3 af BBB

Dios skrev: Nu skal man godt nok tage alt der kommer fra en journalist med et gran salt, men det er netop det her som er problemet for mig. James vil forlade Real Madrid, hvis der kom et virkelig attraktivt økonomisk tilbud. Fair nok man skal huske på det bare er et arbejde for spillerne, men når man også kan se det via spillet på banen, så er den for alvor gal.

1) Ronaldo, Ramos, Modric, Kroos, James, Isco, Benzema, Bale. Ingen af dem var kommet, hvis lønnen i Madrid ikke var fantastisk.
2) Jeg tolker det som en kombination af, at han ikke vil flytte, hvis han ikke får en god løn et andet sted, men samtidig også at klubben ikke vil afhænde ham, hvis Madrid ikke får et virkelig attraktivt tilbud. Teoretisk set kunne han have sagt "jeg flytter kun, hvis jeg får 2 mio ugen netto, og klubben bliver tilbudt 150 mio euro". Alternativt kan vi tolke, som du gør, og kalde James et grådigt svin. Så skal vi også bare sige det om ovenstående. Og Dí María.

10 år 2 måneder siden #4 af Dios

BBB skrev:

Dios skrev: Nu skal man godt nok tage alt der kommer fra en journalist med et gran salt, men det er netop det her som er problemet for mig. James vil forlade Real Madrid, hvis der kom et virkelig attraktivt økonomisk tilbud. Fair nok man skal huske på det bare er et arbejde for spillerne, men når man også kan se det via spillet på banen, så er den for alvor gal.

1) Ronaldo, Ramos, Modric, Kroos, James, Isco, Benzema, Bale. Ingen af dem var kommet, hvis lønnen i Madrid ikke var fantastisk.
2) Jeg tolker det som en kombination af, at han ikke vil flytte, hvis han ikke får en god løn et andet sted, men samtidig også at klubben ikke vil afhænde ham, hvis Madrid ikke får et virkelig attraktivt tilbud. Teoretisk set kunne han have sagt "jeg flytter kun, hvis jeg får 2 mio ugen netto, og klubben bliver tilbudt 150 mio euro". Alternativt kan vi tolke, som du gør, og kalde James et grådigt svin. Så skal vi også bare sige det om ovenstående. Og Dí María.

Så du mener i ramme alvor, at de nævnte spillere ikke ville spille for klubben, hvis de fik samme løn som deres tidligere klubber gav dem? Eller er du igen ude i den ekstreme, hvor du tænker, at de skal gå ned i løn for at spille for Real Madrid ift. deres tidligere løn? Godt nok er vi alle Real Madrid fans, og måske blåøjet til tider, men skal vi ikke være enige om, at alle de spillere tog et skridt op ad stigen, og det derfor ikke var lønnen som trak dem?
Men man kan hurtigt skyde din påstand ned. Kroos og Bale afviste United, som tilbød et højere beløb. Isco afviste City, hvor han kunne score det dobbelte af hvad han tjener nu. Benzema var 21 og Ramos var 19 år, og havde begge tilbud fra rigtig mange klubber. Jeg nægter og tro på, at lønnen var grunden til deres skifte.

Teoretisk set kunne han også have sagt, at han ikke vil skifte klub. Hov, så var den jo hurtigt lukket :) Spillere som kræver lønforhøjelse efter én god sæson er oftest spillere som tænker en del på penge. Jeg siger ikke, at man ikke må kræve lønforhøjelse, men det ser bare så utrolig dumt ud når tingene på banen, så ikke stemmer overens med ens udtalelser.

Btw, ses vi i tivoli? :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved Dios.

10 år 2 måneder siden #5 af BBB

Dios skrev:

BBB skrev:

Så du mener i ramme alvor, at de nævnte spillere ikke ville spille for klubben, hvis de fik samme løn som deres tidligere klubber gav dem? Eller er du igen ude i den ekstreme, hvor du tænker, at de skal gå ned i løn for at spille for Real Madrid ift. deres tidligere løn? Godt nok er vi alle Real Madrid fans, og måske blåøjet til tider, men skal vi ikke være enige om, at alle de spillere tog et skridt op ad stigen, og det derfor ikke var lønnen som trak dem?
Men man kan hurtigt skyde din påstand ned. Kroos og Bale afviste United, som tilbød et højere beløb. Isco afviste City, hvor han kunne score det dobbelte af hvad han tjener nu. Benzema var 21 og Ramos var 19 år, og havde begge tilbud fra rigtig mange klubber. Jeg nægter og tro på, at lønnen var grunden til deres skifte.

Teoretisk set kunne han også have sagt, at han ikke vil skifte klub. Hov, så var den jo hurtigt lukket :) Spillere som kræver lønforhøjelse efter én god sæson er oftest spillere som tænker en del på penge. Jeg siger ikke, at man ikke må kræve lønforhøjelse, men det ser bare så utrolig dumt ud når tingene på banen, så ikke stemmer overens med ens udtalelser.

Btw, ses vi i tivoli? :)

Jeg siger, at hvis vi ikke er noget nær lønførende, så træffer spillerne andre valg. Ellers havde Ronaldo ikke fået 20 mio euro i løn eller Ramos omkring de 10. De får deres løn, fordi det er gode spillere, og fordi andre klubber vil tilbyde mindst det samme (hvis de har mulighed for det). Du bragte selv Dí María op, og så vidt jeg husker, så var hans løn ret lav ift. det, han fik i United/får i PSG.

Jeg tænker også ekstremt meget på min løn, og jeg skifter gerne for en (væsentlig) forbedring i min løn, men det betyder da ikke, at jeg marcherer ind på min chefs kontor og kræver en løn, som jeg ikke ved, om markedet kan matche. James har haft en fremragende første sæson, og det er ikke utænkeligt, at nogen har taget fat i ham. Nu er han blevet sat på plads, og det er fint.

Desværre ikke. Jeg er fanget til min nieces fødselsdag :-( Til gengæld sørger jeg for at indoktrinere hende den aften!
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved BBB.

Leveret af Kunena Forum