Real Madrid vil tjene kassen på Morata
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spanske AS synes det sikkert, at Real Madrid henter Álvaro Morata tilbage fra Juventus efter denne sæson ved at gøre brug af frikøbs-klausulen på 30 millioner €. Således har Real Madrid angiveligt givet besked om, at man henter ham tilbage.
Det bliver dog ikke for at beholde den spanske angriber, men for at sælge ham videre med stor fortjeneste og her er det vigtigt at understrege, at Álvaro Morata selv har accepteret betingelserne, idet en sådan handel ellers ikke kunne finde sted.
Álvaro Morata står nemlig til selv at score en fordobling af sin nuværende løn. Både Arsenal og Paris SG har angiveligt budt Real Madrid 60 millioner € for angriberen og Real Madrid kommer således til at tjene 52 millioner € på handlen, idet man solgte Morata for 22 millioner €.
Arsenal og Paris SG skal begge have tilbudt Morata en årsløn på 9 millioner € og det er en fordobling i forhold til den kontraktfornyelse, som Morata fik hos Juventus.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
larsvegas skrev: Er jeg virkelig den eneste der synes at Real Madrid Skulle beholde Morata? Jeg synes han ville være en god Backup for Benzema og som et kæmpe plus han er en af klubbens egne udviklede spiller.
Morata er fortiden. Mayoral og- eller Mariano er fremtiden!
Morata er OK i italiensk fodbold, men spanieren har overhovedet ingen realitetssans eller tålmodighed til at agere andenvalg til Benzema.
Jeg ser hellere, at Real Madrid går med en af to førnævnte angribere - de oser begge af kæmpe potentiale!
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Hvis Morata skifter til Real for at blive solgt videre til en anden klub, så må man love Morata en økonomisk gevinst. Måske noget i retning af han får 20-30% af salgprisen der overstiger 30 mio euro.
Juventus kunne også love ham noget i den retning for at blive solgt videre af dem. In any case er Morata en god position til at tjene flere millioner euro ud over lønnen.
Han kan vel direkte skifte fra Juventus? Og sikkert få en større sign on fee?
SR4 skrev: Jeg ønsker stadig svar fra nogle kloge hoveder på hvorfor Morata skulle acceptere at tage til Madrid for så at blive solgt videre?
Han sign on fee er det samme da han jo ellers er på kontrakt i Juventus og derfor ikke rigtig kan kræve en. Grunden til at skulle være interessere i at komme til Madrid og derfra videre skulle være lønnen og den fuldstændig sikre mulighed for at blive solgt videre til den klub han gerne vil til, hvorimod i Juventus skal han være enige med klubben osv. Her kan han "bare" få en klausul i sin Madrid kontrakt samt en frikøbsklausul der gør at han sikker på at komme videre.
MatiasP skrev:
SR4 skrev: Jeg ønsker stadig svar fra nogle kloge hoveder på hvorfor Morata skulle acceptere at tage til Madrid for så at blive solgt videre?
Han sign on fee er det samme da han jo ellers er på kontrakt i Juventus og derfor ikke rigtig kan kræve en. Grunden til at skulle være interessere i at komme til Madrid og derfra videre skulle være lønnen og den fuldstændig sikre mulighed for at blive solgt videre til den klub han gerne vil til, hvorimod i Juventus skal han være enige med klubben osv. Her kan han "bare" få en klausul i sin Madrid kontrakt samt en frikøbsklausul der gør at han sikker på at komme videre.
Jamen eftersom Juve jo er tvunget til at sælge Morata hvis Real byder 30 mio, kan de jo ligeså godt selv sælge ham til en anden klub for samme beløb og så kan Morata stadig kræve en sign on-fee på et stort beløb, da man jo åbenbart mener han er langt mere værd.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Ok kan godt se det var lidt mere komplekst end jeg troede. Når men jeg klager ikke over vi måske i alt ender med at tjene 40 mio på en spiller der er det halve værd. :)Siempre Madrid skrev: Der er vist bare det aber-dabei, at hvis Juventus sælger til en anden klub, så skal Real Madrid have en ret stor bid af kagen.