Unai Emery i spil som ny Real Madrid træner
- realmadsen
-
Emne forfatter
- Ekspert bruger
-
- Mi unico estimulante es la camiseta blanca!
Når Real Madrid møder Atlético Madrid er der meget mere end prestige, ære, pokalen med de store øre og en klækkelige økonomisk bonus på spil. Det handler i høj grad også om Zinedine Zidanes fremtid som træner i klubben.
Vinder Zizou og hans 11 udvalgte La Undecima er der meget der tyder på, at franskmanden kan fortsætte i hvert fald endnu en sæson i trænersædet på Bernabeu. Skulle det forfærdelige ske og Real Madrid står som taber lørdag aften melder flere medier dog, at det er adieu Zidane!
Alt er, som stort set alle andre fodboldskriverier i øjeblikket, dog kun rygter. Dog mener Sky Sports Italia at vide, at Florentino Pérez har kontaktet Sevillas succesfulde træner Unai Emery og bedt ham om at sætte alle fremtidsplaner på stand-by indtil Champions League finalen er spillet.
Faktisk går Sky Sports Italia så langt som til at vide, at et nederlag formentlig vil betyde at Emery har Florentino Perez i røret inden lørdag bliver til søndag.
Unai Emery har stadig kontrakt med Sevilla frem til 2017, men hans stjerne er vokset betydeligt efter finalesejren over Liverpool i Basel, som dermed sikrede Sevilla et historisk hattrick i Europe League.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Så lad os kalde ham baskeren i Sevilla for Åhnej Emery ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg troede ikke jeg stadig kunne blive overrasket over Perez, men det her kommer godt nok helt bag på mig. Hvis det rent faktisk sker, ville jeg godt nok være flov over at kalde mig selv Real Madrid fan.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
elle44 skrev: Hvis det her er sandt...
Jeg troede ikke jeg stadig kunne blive overrasket over Perez, men det her kommer godt nok helt bag på mig. Hvis det rent faktisk sker, ville jeg godt nok være flov over at kalde mig selv Real Madrid fan.
Ikke at jeg for alvor kan blive overrasket over Florentino Perez' handlinger. Men lad os nu lige se. Når et britisk-ejet italiensk-ejet medie er først med en nyhed om en fransk-baskisk trænerkonstellation i Spanien, så er jeg som udgangspunkt altid en anelse kritisk ;)
Det eneste jeg kan se taler for at Perez skulle give Zizou sparket er, at han frygter franskmandens magt. Perez har det med at sparke folk ud, når de for alvor truer præsidentens magtposition.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
DarioGomez skrev: Ser vi bort fra det komplet vanvittige i at fyre Zizou, så ville Emery altså ikke være et helt tåbeligt valg ...
Der er jeg helt enig.
Emerys arbejde beundrer jeg virkelig - men man kunne i givet fald godt være bange for, at han blot ville komplicere vores udebanekomplekser endnu mere med Sevillas udebaneform i mente ;)
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu