Dani Carvajal misser EM

10 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Dårligt nyt for Dani Carvajal og det spanske landshold.

Højrebacken er i dag blevet undersøgt nærmere for den skade, han pådrog sig i CL-finalen og konklusionen er, at han ikke når at blive klar til EM-slutrunden, som afvikles i Frankrig.

Det var en grædende Dani Carvajal, som forlod banen i Milano i lørdags og allerede her kunne man fornemme, at noget mere alvorligt var galt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #2 af Casillas2x
Besvaret af Casillas2x på emne Dani Carvajal misser EM
det er virkelig trist synes virkelig han har en fænomenal sæson og ville sagtens være en starter for det spanske landshold.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #3 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Dani Carvajal misser EM
Det er helt vildt. Varane og Carvajal misser EM oven på en sæson, der har været så plaget af skader at selv Arsenal synes det er for meget. Vi er nødt til at lave ændringer enten i lægestaben eller i de metoder de bruger. Vi vinder ingenting næste år, hvis den her skadessituation forsætter.

• número19
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #4 af número19
Besvaret af número19 på emne Dani Carvajal misser EM

Casillas2x skrev: det er virkelig trist synes virkelig han har en fænomenal sæson og ville sagtens være en starter for det spanske landshold.

Jeg er ikke 100% sikker på at Carvajal ville have været førstevalg. Juanfran er heller ikke helt dårlig. (undtagen når han skal tage straffespark. he he)

Bare vi får ham tilbage i form når sæsonen starter er jeg godt tilfreds. Han er hurtigt blevet en af mine absolutte favoritter.
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved número19.

Leveret af Kunena Forum