Marca: James vil væk
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spanske Marca skal James Rodríguez nu endegyldigt have besluttet sig for at ville forlade Real Madrid.
Den colombianske offensivspiller har ellers længe været af den overbevisning, at det ville være bedst at fortsætte, men afgørende for hans nye beslutning er angiveligt, at han slet ikke fik spilletid i CL-finalen, hvor han igen måtte se sig overhalet af både Lucas Vázquez og Isco.
Real Madrid synes fortsat mest indstillet på at beholde James og man tager også de nye oplysninger med ophøjet ro, idet der ikke er udsigt til samme ballade, som eksempelvis sagerne med Ángel di María og Mesut Özil gav.
James har i den forgangne sæson spillet 32 kampe for Real Madrid, hvilket var 14 mindre end sin første sæson i klubben.
Real Madrid betalte 75 millioner € for James i 2014 og det beløb ventes der ikke problemer med at hente hjem igen, såfremt det ender med et salg.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FigoJensen
- Gæst
-
- Raúl 7
- Gæst
-
Jeg forstår til gengæld ikke hvorfor Madrid vil beholde ham. Hvis man kan få kassen for ham og finansere andre køb, hvorfor så ikke? Jeg går ud fra at Perez kun vil beholde ham af PR-mæssige årsager.
- iDoc
- Gæst
-
Fordi han var VM's bedste spiller, fordi han havde en fantastisk første sæson her, fordi han stadig er ung, fordi vi har en lang transferkarantæne lurende, og fordi de er et spørgsmålstegn omkring vores offensiv i den periode. Jeg ville også beholde James, med mindre han selv vil væk. Hvis han ikke tør tage konkurrencen op, må han finde et mindre sted - bare de vil betale.Raúl 7 skrev: Jeg forstår til gengæld ikke hvorfor Madrid vil beholde ham. Hvis man kan få kassen for ham og finansere andre køb, hvorfor så ikke? Jeg går ud fra at Perez kun vil beholde ham af PR-mæssige årsager.