Real Madrid sejrede i Corazón Classic Match
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Estadio Santiago Bernabéu lagde i dag græstæppe til den traditionsrige Corazón Classic Match, hvor Ajax Amsterdam var modstanderen i et opgør der blev vundet med 3-1 af Real Madrid.
Kampen blev indledt med et minuts stilhed for blandt andet terror-ofrene i Real Madrids fanklub i Irak.
Folk var mødt talstærkt op til velgørenhedskampen, som i år støtter de hjemløse i Spanien og på lægterne kunne tilskuerne glæde sig over et gensyn med spillere som McManaman, Figo........og så selveste Raúl, som modtog dagens største bifald, da hans navn blev råbt op i højttaleren.
Real Madrids mål blev sat ind af Figo, McManaman og Butragueño, mens Ajax Amsterdams mål var et selvmål af Seedorf.
Real Madrid Leyendas: Buyo, Salgado, Roberto Carlos, Hierro, Fernando Sanz, Velasco, McManaman, Seedorf, Figo, Guti og Raúl. De spilled også: Contreras, Llorente, Butragueño, Iván Pérez, Dani, Amavisca, Congo og Solari.
Ajax Legends: Van der Sar, Reiziger, Heitinga, Bogarde, Winter, Finidi, Swart, Richard Witschge, Ronald de Boer, Overmars og Pérez. De spilled også: Seedorf, Reuser, Kreek, Musampa, Rob Witschge, Tahamata, Schoenaker, Wooter og Ogararu.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
- Den bedste colombianer i Real Madrids historie.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
DarioGomez skrev: Jeg skal naturligvis beklage, at jeg brænder den store friløber, jeg får - men til mit eget forsvar skal det siges, at der var fløjtet offside på Guti.
- Den bedste colombianer i Real Madrids historie.
- Og en af de bedste skribenter i Madridista.dk´s historie og derfor er vi også glade for, at du brændte friløberen, så vi ikke risikerer at du pludselig modtager store bud fra eksempelvis Arsenal ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)