Florentino Pérez og Zidane til møde i Ciudad Real Madrid
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Florentino Pérez og Zinedine Zidane mødtes i går i Ciudad Real Madrid for at gøre status over den netop overståede sæson og planlægge den kommende sæson i forhold til truppen.
Zinedine Zidane ønsker ikke en revolution af spiller-truppen og skal angiveligt blot have bedt om at få holdet forstærket på tre positioner: Venstre back, central midtbane og angreb.
Herudover fik man en snak om de mange udlejede spillere, som kommer tilbage til klubben og en stor del af dem vil komme på nye udlån eller blive solgt, men spillere som Diego Llorente og Marco Asensio vil få lov til at deltage i optakten til den nye sæson for at overbevise om deres værd.
Ifølge spansk presse blev Paul Pogba specifikt nævnt og angiveligt skal Zinedine Zidane have godkendt dette køb, som han er fuldt klar over er et præsident-anliggende og et køb af franskmanden kan ske på bekostning af James.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Er der nogen som helst som overhoved tror på vi fra næste år har en trup bestående af:
Kroos, Modric, Casemiro, Isco, Kovacic, James, Asenjo + en ny spiller (evt Pogba)
??
- Numeredoce
- Ekspert bruger
-
Modric-Pogba-Casemiro er fint med mig. Hvis Kovacic kan leve med det, så ville jeg også have det fint med ham som backup, har ikke set nok til Asensjo
Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
@Numeredoce
Et salg af Kroos kan du godt glemme alt om.
Edit:
Asensio er kantspiller og pt. intet andet.
Fondo_Sur skrev: Et salg af James og en udlejning af Kovacic kunne være helt fint, hvis man vil hente god og mere passende central midtbanespiller. Real Madrid skal da råde over 5 centrale midtbane spillere? Det har været overkill på midten fordi Zidane har ændret opstillingen. Zizou got this ...
@Numeredoce
Edit:
Det med Asenjo må du gerne uddybe :) har han spillet kantspiller i Espanyol? I så fald kan han blive meget spændende i Real, hvis han kan dække flere positioner.
Her en video med Asensios kamp mod Barca i Januar:
Fondo_Sur skrev: [...] hvorfor han ligner en backup til Bale i den kommende sæson.
Enten har du glemt Lucas V eller også forventer du Asensio skubber ham ned i hierakiet. Jeg håber på det første ;-)
Fondo_Sur skrev: Et salg af James og en udlejning af Kovacic kunne være helt fint, hvis man vil hente god og mere passende central midtbanespiller. Real Madrid skal da råde over 5 centrale midtbane spillere? Det har været overkill på midten fordi Zidane har ændret opstillingen. Zizou got this ...
@Numeredoce
Edit:
Jeg ville sige 4 centrale midtbane spillere og 2 defensive midtbane spillere
Generelt bare 2 til hver plads.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Mathiaska skrev:
Fondo_Sur skrev: [...] hvorfor han ligner en backup til Bale i den kommende sæson.
Enten har du glemt Lucas V eller også forventer du Asensio skubber ham ned i hierakiet. Jeg håber på det første ;-)
Jeg forventer nemlig at Asensio på langt (og gerne på kort sigt) er det naturlige alternativ til Bale, da han har potentiale for at komme rigtig langt. Ved ikke hvormeget du har fulgt med angående Asensio, men han er en af de helt store håb i Spanien.
Fondo_Sur skrev:
Mathiaska skrev:
Jeg forventer nemlig at Asensio på langt (og gerne på kort sigt) er det naturlige alternativ til Bale, da han har potentiale for at komme rigtig langt. Ved ikke hvormeget du har fulgt med angående Asensio, men han er en af de helt store håb i Spanien.
Det lyder lidt som James, der både kan på kanten og centralt på banen. Det er altid lettere at finde plads til en spiller, der kan spille flere pladser. Især i Real Madrid hvor man vil have stærke reserver alle pladser
Fondo_Sur skrev:
Mathiaska skrev:
Så du mener ikke at Lucas qua den netop overståede sæsons præstationer, skal fortsætte som første-reserve til BBC?
Jeg følger så vidt muligt med ift. Asensio - jeg synes han ser ekstremt spændende ud. Men intet berettiger ham en plads foran Lucas i mine (eller Del Bosques) øjne :-)