Pogba kan blive sommerens store transfer-emne

10 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Paul Pogba kan blive et af sommerens helt store transfer-emner for Real Madrid.

Den franske landsholdsspiller er en af de mest højtstående profiler i Europa og Real Madrid er på jagt efter en midtbanespiller, som ud over at være fysisk stærk også byder ind med offensiv styrke og her passer Pogba perfekt ind i billedet.

Zidane er stor fortaler for at hente landsmanden til Real Madrid og efter 3 sæsoner i Juventus, hvor det er blevet til 23 mål og 31 assists kan tiden være kommet til et skifte og stort set alle europæiske storklubber ønsker da også Pogba i truppen.

Derfor tales der også om priser, der let overstiger 100 millioner €.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 1 måned siden #2 af Fondo_Sur
100 mil € ville være en fornuftig handel. Juventus håber omvendt sikkert at Pogba fyrer et fremragende EM af, så de kan få mest muligt ud af ham, hvilket betyder at en handel om Pogba tidligst kommer på tale i Juli.

Pogba passer godt ind i vores klub af flere årsager:

- Han er den dynamiske centrale midtbanespiller, vi længe har søgt efter. Dermed et bindeled mellem midtbane og angreb, som der ikke rigtigt er med Kroos og Modric sammen.

- Han er fransk ligesom Benzema, Varane, Zidane og øvrige i trænerteamet.

- Han har den såkaldte star-effekt, som vil markere Real Madrid overfor konkurrende klubber som Bayern, Barca, City mm.

- Han er ung og spektakulær.

Umiddelbare minusser:

Han skal i højere grad lære at indgå i en possession-baseret system. At spille for Juventus er slet ikke det samme som at spille for Real Madrid.

(!) og: Hvis han bliver hentet håber jeg godt nok, at han markerer sig som en af de bedste på holdet. Orker ikke flere situationer, hvor prisskiltet skal trumfe sportslige hensyn!
Sidste redigering: 10 år 1 måned siden ved Fondo_Sur.

10 år 1 måned siden #3 af Pelle
Hvordan mener du helt konkret, at Pogba skal benyttes?

"En dynamisk midtbane" - det er jo ikke ligefrem dynamik på midtbanen, vi har behov for. Slet ikke nu hvor Kroos i den grad har oppet sit spil de sidste 2-3 måneder.

Hvem skal Pogba erstatte?

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 1 måned siden #4 af Fondo_Sur

Pelle skrev: Hvordan mener du helt konkret, at Pogba skal benyttes?

"En dynamisk midtbane" - det er jo ikke ligefrem dynamik på midtbanen, vi har behov for. Slet ikke nu hvor Kroos i den grad har oppet sit spil de sidste 2-3 måneder.

Det ved jeg ikke. Jeg ved i hvert fald at hvis man skal vinde ligaen er det ikke nok at stå godt på banen. Der er brug for nogle dåseåbnere, som kan trumfe modstanderen i svære kampe i Spanien.

Casemiro og Kroos er fremragende, men i visse kampe er der ikke så stort behov for deres spidskompentencer. Jeg medgiver at Pogba kunne være en for stor spiller at have med i systemet, hvilket jeg også er bekymret for. Jeg må bare konstatere, at holdet er alt for statisk i visse kampe, som kræver 3. point. Jeg er sikker på at vi kan vinde la duodecima med samme opstilling vi har i dag. Men jeg er bekymret for, at La Liga bliver meget svært at vinde med nuværende start 11.

10 år 1 måned siden #5 af Mathiaska
Uanset hvor god Kroos er, så vil en konstellation bestående af Modric - Casemiro - Pogba være uhyggelig.

Men, til de (ja det gælder også dig Perez!!) som tror, at et køb af Pogba på nogen måde skal ind og ændre noget ved vores 6'er position skal stoppe omgående. Casemiro er 6'er. Kroos, Modric, Pogba, Kova er ikke.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 1 måned siden #6 af SR4
Folk mener stadig det er realistisk når vi stadigvæk har BÅDE James, Isco og Kovacic på bænken? Sidstenævnte er nok ikke det største problem men alligevel.

10 år 1 måned siden #7 af Pelle

Fondo_Sur skrev:

Pelle skrev: Hvordan mener du helt konkret, at Pogba skal benyttes?

Det ved jeg ikke. Jeg ved i hvert fald at hvis man skal vinde ligaen er det ikke nok at stå godt på banen. Der er brug for nogle dåseåbnere, som kan trumfe modstanderen i svære kampe i Spanien.

Casemiro og Kroos er fremragende, men i visse kampe er der ikke så stort behov for deres spidskompentencer. Jeg medgiver at Pogba kunne være en for stor spiller at have med i systemet, hvilket jeg også er bekymret for. Jeg må bare konstatere, at holdet er alt for statisk i visse kampe, som kræver 3. point. Jeg er sikker på at vi kan vinde la duodecima med samme opstilling vi har i dag. Men jeg er bekymret for, at La Liga bliver meget svært at vinde med nuværende start 11.

Men vores statiske spil skyldes på ingen måde vores ret så dynamiske midtbane. Når du har en dirigent som Modric, der ene mand styrer kampens tempo, så vil du aldrig have en statisk midtbane. Derimod har vi en utrolig statisk offensiv, hvorfor jeg mener man bør kigge mere i retning af Hazard. Fart, tempo og evnen til at sætte sin direkte modspiller. Dét er, hvad vi har behov for.

Pogba er en stor, usleben diamant. Men jeg frygter, at vi mest bare vil have ham fordi Barcelona ikke skal. Jeg kan ikke se ham ændre noget fundamentalt på vores midtbane. Og derfor er det helt omsonst at smide +100 mio euro efter ham.

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 1 måned siden #8 af larsvegas
Jeg er også overbevist om at de sælger enten James eller Isco måske enda begge spiller. Kovacic sælger de nok også for at bringe antal af udlændinge ned. Så køber de nok Pogba i stedet for
Sidste redigering: 10 år 1 måned siden ved larsvegas.

10 år 1 måned siden #9 af BBB

larsvegas skrev: Kovacic sælger de nok også for at bringe antal af udlændinge ned.

Hvad tænker du på her?

10 år 1 måned siden #10 af raul7=kongen

larsvegas skrev: Kovacic sælger de nok også for at bringe antal af udlændinge ned. Så køber de nok Pogba i stedet for

Af alle argumentationer for noget i hele verden, så giver det der overhovedet ingen mening.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

10 år 1 måned siden #11 af Gåser
Det kunne godt se ud som om, at Juventus er ved at forberede sig på en afsked med Pogba. En Juventus direktør har udtalt, at det er så godt som sikkert, at Pjanic skifter til dem.

God erstatning på midtbanen. En fremragende spiller, der har nogle af de samme kvaliteter som Povl.

10 år 1 måned siden #12 af larsvegas
Jeg laver nu heller ikke nogle argumentationer for at Real Madrid skal købe Pogba, og jeg mener ikke at klubben skal køber ham. Der skal være plads til at Real Madrid stadig kan udvikle mange af deres egne spiller. Derfor mener jeg også at Real Madrid kan sælge Kovacic (raul7=kongen) men hvis jeg kender Florentino Perez godt nok så køber de sikkert Pogba i stedet for og nej det giver ikke meget mening. (undskyld jeg formuler mig lidt dårligt i det tidligere indlæg)
Sidste redigering: 10 år 1 måned siden ved larsvegas.

Leveret af Kunena Forum